Solis Kitchen Queen Pro Type 808 zwart - Reviews

Kleuren
zwart

6,7

Martineke 63 26-10-2014 Product half jaar in bezit

De Solis Kitchen Queen Pro 808 ziet er deglijk en stoer uit.Ik heb de gebruiksaanwijzing eerst goed door gelezen en deze goed opgevolgd.
Ik bak wekelijks drie broden wat de eerste keer al problemen gaf door dat hij vast liep (sloeg regelmatig uit en werd behoorlijk heet)
Kreeg hier geen goed gevoel bij maar na een paar minuten kon ik weer verder. Ik gebruik nu de machine een half jaar en nu zit er speling op het lager van de eindaandrijving.

Het verwijderen van de meng kom gaat heel moeilijk, omdat de machine deze vast trekt.

Wie heeft hier meer problemen mee>

Wilsong 07-02-2014 Product paar weken in bezit

Het apparaat voelt zeer degelijk aan, dit was dan ook een van de belangrijkste redenen om hem aan te schaffen.
Ik heb het vergeleken met veel duurdere kenwood en kmix machines en hoewel deze echt niet
slecht zijn. Zaten er altijd wel kleine onderdelen aan die voor mijn gevoel te goedkoop aanvoelde. Dit waren vaak de knoppen die je kan indrukken of draaien.

Bij de Solis heb je dit niet, alles voelt solide en stevig aan.

Er zijn echter wel minpunten aan het apparaat.
In de mengkom zit onderaan een klein bultje, op het moment dat je een deeg haak of een flexiklopper gebruik of een andere haak (behalve de garde) krijg je vibraties en schokken
in de kom en het apparaat. Omdat de haak met het deeg eraan steeds over dat bultje in de kom schuift.

Dit is raar en ik vraag me af of dit zo hoort.

Het heeft geen effect op de resultaten, die zijn zeer goed en snel.

sandra vierhout 30-10-2013 Product half jaar in bezit

Hele fijne machine, vooral de timer vind ik ideaal ik volg nu exact de handleiding en ben er erg blij mee. Gebruik hem voor al voor taart maken.

Kokkie25 09-10-2013 Product paar dagen in bezit

Meteen na aankoop geprobeerd. Met sconesdeeg ging de machine prima. Op brooddeeg (stand kneading and folding) liep hij na 10 minuten vast. Lagers helemaal doorgebrand.