Philips Daily Collection HR7629 zwart - Reviews

Inhoud kom
2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Buurvrouw25 03-09-2014 Product jaar of meer in bezit

De kan is niet sterk. Zelfs door bevroren aardbeien breken er al randjes aan de binnenkant af. Een nieuwe kan heb ik met veel moeite in Belgie kunnen bestellen.
Van de onderkant van het onderdeel met het mes van de blenderkan breken stukjes af, waardoor deze na verloop van tijd niet meer te gebruiken is en je voor veel geld weer een nieuw onderdeel moet bestellen.
Achteraf gezien had ik liever wat meer geld uitgegeven en zeker geen Philips keukenmachine gekocht, want deze hebben vaker last van afbrekende onderdelen.

EKIAM 15-01-2015

in alle opzichten een prima machine

Heel handig en gebruiksvriendelijk om alles wat met eten te maken heeft te gebruiken. Schoonmaken is zo gepiept. Zeker voor in de kleine keuken aan te raden.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

mallivy 30-09-2014

Handig alles in 1 apparaat

Ik heb hem nu al heel wat maanden in gebruik, en ik vind hem erg handig, en ben er erg tevreden over.
Ook goed voor het hakken van nootjes, dat was voor mij een vereiste, hebben er ook al veel soepen mee gemaakt, gaat erg goed.
Gebruik hem bijna elke dag, ook het snijden van groente gaat er gemakkelijk, de vulopening is lekker groet zodat de meeste groente er zo in kunnen.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl