Philips Daily Collection HR7629 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR7629 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Ditisnietkies 01-06-2019

Veel assecoires, weinig duurzaamheid

Dit product in Januari aangeschaft via Eurosparen bij Philips. Goedkoop dus. €49,99.

Geprobeerd een soep te maken, en groente vermaald met het ijzeren snijmes in de grote kom. Soep was lekker totdat ik grote stukken spiraalvormige plastic eruit haalde.

Ik heb de Kom, de houder en het mes teruggestuurd voor reparatie. Ik kreeg het nieuw terug. Maar met dezelfde vorm. Dit is dus een mislukt product. Ik ga het niet nog eens gebruiken en mezelf voeden met plastic. Voel me net een vis in de oceaan.

Pluspunten

• Veel assecoires
  • Alleen blender is goed en veilig te gebruiken

Minpunten

• Plastic gaat kapot
  • Schaal gaat kapot
  • Houder assecoires gaat kapot

Buurvrouw25 03-09-2014

De kan is niet sterk. Zelfs door bevroren aardbeien breken er al randjes aan de binnenkant af. Een nieuwe kan heb ik met veel moeite in Belgie kunnen bestellen.
Van de onderkant van het onderdeel met het mes van de blenderkan breken stukjes af, waardoor deze na verloop van tijd niet meer te gebruiken is en je voor veel geld weer een nieuw onderdeel moet bestellen.
Achteraf gezien had ik liever wat meer geld uitgegeven en zeker geen Philips keukenmachine gekocht, want deze hebben vaker last van afbrekende onderdelen.