Tefal Wizzo keukenmachine QB3198 zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Wizzo keukenmachine QB3198 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Bellablue 17-06-2019

Handig maar hoog

Ik heb goede ervaringen met het apparaat. Maar als je de blender erop zet wordt het opeens wel heel hoog en past het bij mij net niet onder het keukenkastje. Gevoelsmatig staat het apparaat veel te dicht bij de aanrecht rand. Uiteraard is het nog veilig maar wel gevoelsmatig de neiging om het apparaat naar achteren te willen zetten. Wel heel fijn dat alles erop zit. Alleen de vleesmolen? Groot stuk dat ik nimmer zal gebruiken. Misschien een optie voor tefal om je eigen assesoires te kunnen samenstellen bij de aanschaf van een basis apparaat? Een opzetstuk voor een pasta maker zou deze tefal tot het enige pronkstuk van mijn keuken maken! Ben in ieder geval erg tevreden en ga m houden.

Pluspunten

• Veelzijdig

Minpunten

• Erg hoog

Linda 17-06-2019

Voor een goede prijs een goed presterende keukenmachine!

Even je weg vinden maar daarna een goed presterende keukenmachine met veel mogelijkheden en accessoires. Machine bevat veel plastic onderdelen en oogt daardoor minder robuust dan andere machines. Bij hoge standen beweegt hij veel. Voordeel is dat de onderdelen in de vaatwasser kunnen en daar goed uitkomen. Voor een goedkopere prijs dan andere machines een mooie apparaat!

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Prijs
  • Veel accessoires

Minpunten

• Geluid
  • Bewegen / trillen

Sandra van S. 14-06-2019

Veelzijdig en mooi apparaat!

Ik ben erg tevreden over de keukenmachine. Erg veelzijdig en de onderdelen zijn gemakkelijk te verwisselen. Krachtig apparaat die zijn werk goed doet. Voor veel recepten is dit een goede uitkomst voor wie een handmixer vervelend is om mee te werken. Geen lamme arm meer met dit apparaat.

Pluslunten;
Veelzijdig door de vele opzetstukken
Krachtig
Mooi ontwerp

Nadelen;
Groot apparaat
Beslag blijft soms achter in de kom (komt mixer niet bij dan)

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Mooi ontwerp
  • Krachtig

Minpunten

• Groot apparaat
  • Beslag blijft soms achter

Bas 06-06-2019

Lekker bakken met deze goede hulp

Prima apparaat dat zijn werk meer dan goed verricht. een stevig en robuust gebeuren dat alle deegsoorten aankan. Bij zwaar deeg krijgt hij het wel wat lastig en beweegt hij harder maar hij kan het aan. Veel nuttige hulpstukken, je kan er zelfs gehakt mee maken. Voor ons een echte aanwinst die nog jaren mee kan.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • veel ascesoires

Naartjie 05-06-2019

Mooie machine met veel hulpstukken

Deze mooie machine past zowel in een moderne als ouderwetse keuken. De machine heeft veel mogelijkheden, zo heb ik voor het eerst gehakt gemaakt. De machine beweegt teveel naar mijn wens bij zwaardere werkzaamheden zoals brood/pizzadeeg maken. Ik heb de neiging om erbij te staan met mijn hand erop zodat hij niet aan de wandel gaat.

Ik heb het apparaat nu een paar weken in bezit en gebruik en ben tevreden over het aantal hulpstukken; Ook is het fijn dat de onderdelen in de kunnen. Ook niet onbelangrijk: het is een mooi apparaat om zien.
Bij zwaardere werkzaamheden zoals gehakt draaien en deeg kneden beweegt de machine veel.
Ik heb de handleiding amper hoeven te gebruiken, gebruik wijst zichzelf bij de machine en de onderdelen.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Accesoires vaatwasbestendig
  • Veel hulpstukken
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Licht in gewicht
  • Beweegt veel bij gebruik
  • Accessoires neme veel ruimte in