Princess 492960 Vacuümmachine - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 492960 Vacuümmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bettine 16-05-2019

Fijn en handzaam apparaat

Wat een fijn apparaat in gebruik, een aanwinst! Na het vacumeren van een aantal maaltijden, bespaart het behoorlijk wat ruimte in de vriezer.
De deksel dient stevig te worden aangedrukt, alvorens je gebruik kunt maken van de vacuumfunctie. Machine treedt pas in werking na het horen van de klik.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik

Lebast65 16-05-2019

je eten lang houdbaar en vers en super om sous vide te koken

De Princess vacumeermachine is handig in gebruik en neemt in tegenstelling tot veel huishoudelijke apparaten niet veel ruimte in beslag in je kelder/keukenkastje.

Er zit standaard een rol met vacumeerzakken bij, hoewel het niet echt zakken zijn. Het is een tunnel die je zelf moet knippen. Je moet dus eerst een bodem sealen om een zak te creëren. Zoeken naar de scheurlijn heeft dus geen zin want die is er niet. Voordeel hiervan is dat je zelf de maat van de vacuümzak kunt bepalen dus bespaart zeker wel materiaal.
Eerste keer had ik wat moeite, deed ie het niet, maar je moet het deksel echt heel hard dichtdrukken en zorgen dat de strip goed bedekt is met het plastic. Ook goed de overtollige lucht eruit drukken en oppassen met vocht (olie/ketjap) in de zak. Deze trekt ie nl ook richting de sluiting en als je er teveel indoet dan kan de vloeistof het vacumeren verstoren.
Tip; bestel er direct extra zakken bij dan hoef je daar geen verzendkosten meer voor te betalen ;-)

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • handig op te bergen
  • oprolbaar snoer
  • vormgeving
  • simpel in gebruik

Minpunten

• echt hard dichtdrukken