Bosch MultiTalent 8 MC812M844 - Foodprocessor - Zwart/RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,6

Caro197829 19-10-2018

Mooie machine voor in de keuken

Mooie machine. Ik was eerst sceptisch want ik ben een zware blenderbeker gewend en deze was wel erg licht.
Geluid van de machine had zachter gemogen. Verder doet hij alles wat je mag verwachten. Snijden, hakken, mengen gaat super snel. Aanwinst voor mijn keuken.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Multifunctioneel
  • Veel accessoires

Soraya 19-10-2018

Alleskunner keukenmachine

Met deze keukenmachine kan jij (bijna) alles doen maar het valt een beetje tegen. Ik vind het erg groot, ik mis een schenktuit voor het schenken van de sinaasappelsap, er zijn teveel onderdelen doordat als ik iets wil doen, moet ik steeds in het boekje kijken wat ik moet gebruiken. Dat kost tijd en energie. Maar na een tijdje weet men in een keer wat er nodig is, denk ik. Als ik voor 2 verschillende dingen wil gebruiken, moet ik eerst de ene afwassen en drogen. En slagroom kloppen is het ook niet gelukt, het werd maar niet stijf en ik moest dus de ouderwetse handmixer gebruiken. Maar niet alles is negatief, de hakmolen vind ik erg fijn voor knoflook en ui bijvoorbeeld. Het werd erg fijn gehakt. En de onderdeel om frites te maken is ook fijn, de frieten komen uit zoals in de supermarkt. Ik heb ook peen fijn gesneden maar kwam te grof uit en daarom moest ik 2 keer door het mesje halen. De blender is ook fijn om erbij te hebben maar ook niets bijzonder. Ik mis ook een tasje of een doos om al die onderdelen op te bergen. En niet alle onderdelen mogen in de afwasmachine. Alles overwegend, ben ik zeker (nog) niet overtuigd.

Pluspunten

• verschillende snelheden
  • veel onderdelen
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• teveel onderdelen
  • geen schenktuit
  • geen tas voor onderdelen te bewaren
  • slagroom kloppen lukt niet

Roos 18-10-2018

Mooi design

Voor Insiders heb ik deze Bosch Multitalent mogen testen. Als gewichtsconsulent is het belangrijk om gezonde voeding te maken op een gemakkelijke manier. We hebben het in deze maatschappij allemaal erg druk en vaak te weinig tijd om te koken.

• Van alle gemakken voorzien
  • Multitalent

Minpunten

• Eerste opstart duurt zeker 45 minuten
  • Handleiding onduidelijk bij eerste gebruik

Amie 18-10-2018

Indrukwekkend en groot!

Ik was de gelukkig om dit apparaat te testen.
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was/ben van alle dingen die dit apparaat kan. Uien snijdt hij met gemak fijn, van aardappels maken we heerlijke friet, slagroom kloppen lukt in een handomdraai en ook heerlijke smoothies zijn zo klaar!
Dit apparaat kan alles! En daarmee kom ik ook gelijk bij het enige minpunt, persoonlijk vind ik het apparaat te groot, inclusief alle benodigdheden!
Maar aan de andere kant alle andere apparaten kan je weg doen!
Erg fijn is het snoer opbergsysteem, de rubberen zuignapjes aan de onderkant laten het apparaat goed staan en alles kan in de vaatwasser!

Pluspunten

• Snoer opbergsysteem
  • Vaatwasbestendig
  • Zuignappen

Minpunten

• Erg groot met veel accessoires

Joskab 18-10-2018

Veel accessoires

Absoluut veel accessoires en de motor is heel krachtig. Het is snel fijn gemalen of geklopt. Mooie uitvoering ook dus misstaat absoluut niet in de keuken, ook niet geheel onbelangrijk.

Pluspunten

• veel accessoires
  • mooie vormgeving

Patrick 16-10-2018

Echt een multitalent

Top apparaat, goede makkelijke bediening. Eenvoudig schoon te maken. Smoothies, deeg, snijden werkt goed. "Nadeel is dat het een groot apparaat is "

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Veel accessoires

Minpunten

• Groot apparaat

lislot 15-10-2018

Veel mogelijkheden maar niet perfect

Wow wat een grote doos! Dat was mijn eerste reactie bij het afhalen van de box. Alles rustig uitgepakt en bekeken. Ook het boekje goed gelezen, het is best even goed kijken hoe wat waar moet. De RVS look vind ik erg mooi en maakt ook dat het een stijlvol apparaat in mijn keuken is. Fijn ook dat er zuignapjes onder het motorgedeelte zitten. Allereerst heb ik pizzadeeg gemaakt, in de mengkom met de plastic deeghaak. Er is goed om de veiligheid gedacht, als iets niet juist op zijn plaats zit, gaat het apparaat niet aan. Ik heb de ingredienten 10 minuten op de laagste stand laten draaien. Dit maakte behoorlijk veel herrie, en soms heb ik het apparaat ook vastgehouden omdat ik toch bang was dat het om zou vallen. Na 10 minuten gestopt om het deeg uit de kom te halen. Toen bleek dat de onderkant van de mengkom enorm warm was geworden, het deeg dampte er zelfs van. Dat vind ik wel echt een minpunt, er zijn gerechten te bedenken waarbij je niet wil dat ze warm worden. En het deeg was helemaal in het bevestigingshulpstuk gedraait, lastig om schoon te maken. Erg jammer, je zou denken dat zoiets niet moet kunnen gebeuren. Verder heb ik de mini hakmolen uitgeprobeerd. Ik wilde een curry maken, dus ik had onder andere kruiden, knoflook, uien en noten te hakken. Dit gaat razendsnel! In 2 seconden tijd waren de kruiden tot poeder, en 5 seconden uien hakken leverde zelfs een soort mousse op. Zeker geschikt als je iets tot puree wilt hakken. Fijn dat de meeste onderdelen in de afwasmachine kunnen (al is soms met de hand afwassen ook zo gedaan en scheelt een hoop ruimte in je vaatwasser).

Pluspunten

• veel mogelijkheden, ook tot uitbreiding
  • hakmolen maalt heel fijn

Minpunten

• gauw veel afwas (of vaatwasser snel vol)
  • dat er eten in de draaiende delen komen

Dogvillage 14-10-2018

Snel en gebruiksvriendelijk

Ten eerste ziet hij er mooi uit. Je kan hem gewoon op je aanrecht laten staan. Daarnaast doet hij zijn werk goed. Zonder moeite maakte hij mijn aardappel schijfjes, blokjes tomaat en komkommer. Ik een handomdraai hand hij noten in stukjes. Wanneer je klaar bent, kan een groot gedeelte gewoon in de vaatwasser. De rest is super makkelijk met de hand schoon te maken. Ik ben er zeer content mee!

Pluspunten

• Veel kan in de vaatwasser
  • Mooie vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Neemt veel ruimte in

Tester 11-10-2018

Werkt goed, maar ik vind hem wel groot

Ik mocht dit product een tijdje testen. Het werkt goed en heeft veel functies, dat is fijn. Tegelijkertijd zorgt het ervoor dat het een groot apparaat is. Dat vind ik een minpunt.

Caro2978 09-10-2018

Fijne foodprocessor

Mooie foodprocessor. Functioneel apparaat wat doet wat hij beloofd. Enige minpunt in mijn ogen is dat het geluid wel wat zachter mocht zijn tijdens het gebruik. Verder een aanwinst voor de keuken. Makkelijk in gebruik. Blender is licht van gewicht.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com