SodaStream Spirit - Reviews

Kleur(en)
wit
Hoogte
43,00 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de SodaStream Spirit op Kieskeurig.nl.

6,3

Koba Jagi 20-03-2019

SodaStream

Geschreven voor: SodaStream Spirit

Ik heb hem vanmorgen ontvangen en ik was erg benieuwd hoe het zou werken en of het zou smaken, dus ik heb hem meteen gebruikt. In één woord geweldig! Het aansluiten en het bruiswater maken is super eenvoudig. Bovenop het toestel staat duidelijk aangegeven hoe lang en hoe vaak je moet drukken voor je gewenste hoeveelheid bruis. Voor mij is dit echt een geweldige uitkomst, want ik hoef geen zware flessen frisdrank meer mee te sjouwen.

Pluspunten

• snel
  • smaak

Minpunten

• sodastream diksap prijzig
  • CO2 fles prijzig

Iemke 14-03-2019

Ondanks CO2 uitstoot een milieuvriendelijke oplossing :-)

Geschreven voor: SodaStream Spirit

Na ontvangst van de 'Sodastrem Sprit' heb ik hem uitgeprobeerd. Had de CO2 cylinder en de waterfles op de juiste manier geplaatst, maar het lukte me niet om het water in de fles van koolzuur bubbeltjes te voorzien. Gebeld met de klantenservice en daar kreeg ik het advies om ermee naar een winkelvestiging in de buurt te gaan. Daar bleek dat het apparaat prima werkte. Waarschijnlijk had ik water gebruikt dat niet koud genoeg was, of had ik de eerste keer niet hard genoeg op de inspuit knop voor de CO2 gedrukt. Mijn probleem was daarmee opgelost.

Pluspunten

• geen plastic wegwerpflesjes meer
  • div. smaakjes leverbaar

Minpunten

• nog) geen

J.D. 07-02-2019

Grootste miskoop ooit.

Geschreven voor: SodaStream Spirit

Komt totaal geen koolzuur in het water. Je kunt wel blijven drukken. Apparaat teruggestuurd en weer terug gekregen met de mededeling ¨Geen defect¨ Miskoop van het jaar.

Minpunten

• waardeloos product
  • zonde van het geld