Princess 01.103070.01.001 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.103070.01.001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Maaike3108 11-04-2023
  • Product gekregen

Lijkt handig, maar aardig wat minpunten

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Dit gourmetstel leek in eerste instantie superhandig. Ieder zijn eigen bakplaatje en niet over tafel over spetterend vlees oid een om het volgende stukje te pakken EN niet iemand die jouw net gare stukje voor je neus wegkaapt. Dit alles is zeker waar. Het is ook zeker gezellig gourmetten.
Maar, ik heb ook zeker een paar grote nadelen ondervonden.
Als eerste is het snoer erg kort. Wij hebben geen stopcontact onder tafel. We hebben dus altijd een verlengsnoer nodig. Maar dit is over het algemeen bij elk gourmetstel of ander aan tafel bereid kookstel zo. (Snap niet dat daar niet over nagedacht wordt, maar goed)
2e nadeel is dat je de temperatuur van de bakplaatjes niet zelf kan regelen. Het was fijn geweest als dit wel kon, zeker omdat we liever grillen op een lagere temperatuur.
En als laatste punt en dat is wellicht het vervelendste punt: de bakplaten kunnen niet losgehaald worden om te reinigen en de hele unit mag niet nat worden. Na gebruik zijn de bakplaten vet, of je nu met of zonder boter of olie bakt en zou ik dus het liefst onder heet water met zeep willen reinigen. Dit is dus niet mogelijk.
Als ik een keuze kon maken, had ik deze niet gekozen.
Conclusie is: het lijkt heel handig, maar ik zou een andere keuze maken.

Pluspunten

• Ieder een eigen bakplaat
  • Aan te schuiven aan je bord

Minpunten

• 1 temperatuur, niet te regelen
  • Bakplaten niet afneembaar, dus slecht te reinigen
  • Kort snoer

Terry 19-04-2022

Makkelijk voor verschillende dieetwensen.

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Ik heb dit product getest met in totaal vier volwassen.
Allemaal een eigen kookplaatje was fijn want één van onze gasten was vegetariër.
De kookplaatjes werden snel warm en onze borden sloten goed aan op de kookplaatjes.

Pluspunten

• Handig voor mensen met allergieën of vegetariërs
  • Goede warmte van de plaatjes
  • Makkelijk afneembaar

Minpunten

• Lastig ingepakt
  • Geen aparte vakjes op het midden bord
  • Lastig in het gebruik voor meer dan vier personen
  • Vrij prijzig
  • Geen aparte kookpannetjes

Debby666 15-04-2022

Leuk gourmetstel

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Ik heb een aantal weken de Princess Dinner4all Circle getest.

We hebben gegourmet met kinderen van 8 jaar. Dit was een feest, dat snap je wel.

Ieder een eigen bakgedeelte is fijn, want zo heb je geen smaken van andermans eten.

Pannenkoeken zijn favoriet hier, dus die hebben we uitgeprobeerd. Het bakken gaat lekker, het gourmetstel wordt goed heet en bakt snel gaar EN bruin. De pannenkoeken zijn goedgekeurd door de kinderen. Ook vlees, groente en aardappeltjes kan er prima op, ook dit wordt goed bruin en is lekker.

Het gourmetstel kent een nadeel, je kunt het bakgedeelte niet uitschakelen, dus als kinderen eerder klaar zijn moet je even wat werk verrichten om deze bakplaten uit te zetten door de stekkers eruit te trekken.

Verder een leuk gourmetstel!

Pluspunten

• Bakt snel gaar
  • ieder zijn eigen bak-unit
  • Eten lekker knapperig en bruin gebakken

Minpunten

• Je kunt het niet per onderdeel aan en uit zetten
  • Kabels misschien iets wat kort,
  • Lastig ingepakt

Vong 14-04-2022

Ideaal voor voedselallergieën

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Het is een mooi design en we hebben met regelmaat te maken met gasten met voedselallergieën waardoor het eten altijd moest worden aangepast aan degene met de strengste voedseleisen. Nu met deze losse grilplaten kunnen iedereen zonder zorgen alles eten wat ze zelf willen. Ideaal. Apart, maar toch zeker ook samen. Verder kan de grilplaten lekker dicht tegen je bord aangeschoven worden zodat je het eten makkelijk op je bord kan schuiven.
Schoonmaken is ook heel makkelijk. Even een doekje (met weinig water en sop) en klaar! Het enige dat ik miste was dat de temperatuur niet regelbaar is. Je moet wel flink doorbakken en dooreten om het tempo bij te houden

Pluspunten

• mooi design
  • geschikt voor voedselallergiën
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• stugge draden, niet alle posities zijn mogelijk

Monique 13-04-2022

Fijn apparaat handig in gebruik.

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Het is een heel handig apparaat wij hebben 1 schoondochter met een glutenallergie en 1 met varkensvlees allergie dus dit was zeer handig.
We hadden het wel handig gevonden als de warmte te regelen was. En als de plaatjes apart uit te zetten zijn als iemand klaar is met eten.
Schoonmaken is ook fijn. Misschien als je de plaatjes kunt verwijderen van het houdertje zou het nog fijner zijn.

Pluspunten

• Allergie vriendelijk
  • Handig in gebruik
  • Niet zo groot op tafel
  • Handig schoonmaken

Minpunten

• Geen aparte temperatuur regelen
  • Niet per plaatje uit te zetten
  • Plaatje zou verwijderbaarheid kunnen van houder.

Monique 13-04-2022

Handig apparaat

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

We hadden het wel handig gevonden als de warmte te regelen was. En als de plaatjes appart uit te zetten zijn als iemand klaar is met eten.
Schoonmaken is ook fijn. Misschien als je de plaatjes kunt verwijderen van het houdertje.

Pluspunten

• Allergie vriendelijk
  • Handig in gebruik
  • Niet zo massaal apparaat
  • Handig schoonmaken
  • Ook met minder mensen te gebruiken

Minpunten

• Geen temperatuur regelaar
  • Niet per plaatje uit te zetten
  • Plaatjes niet verwijderbaar
  • Alleen afgenomen met doekje

Suus91 11-04-2022

Wij zijn fan!

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Het apparaat is supermakkelijk te gebruiken! Doordat iedereen zijn eigen kookplaat heeft hoef je geen rekening te houden met allergieën en ook heb je geen discussie over welk stukje vlees op de plaat van wie is. In onze familie komen veel visliefhebbers voor, maar ook mensen die vis totaal niet lekker vinden dus ook daarover is er geen discussie meer met ieder zijn eigen kookplaatje. De middenplaat waar de verschillende kookplaatjes aan worden aangesloten blijft koel dus op die manier kan je in het midden je vlees neerleggen. Aan het einde van de avond liepen wij toch tegen wat kleine probleempjes aan: je kunt de verschillende kookplaten niet los van elkaar uitzetten, het wordt namelijk allemaal geregeld door 1 stekker, het is dus alles aan, of alles uit. Ook met het schoonmaken vonden wij het niet handig dat de kookplaatjes niet los kunnen worden gehaald, maar dat je het hele blok moet schoonmaken. Ondanks deze onhandigheid waren de kookplaatjes wel makkelijk schoon te krijgen, achteraf gezien gaat schoonmaken dus prima.

Pluspunten

• Ieder zijn eigen kookplaat
  • Geen rekening houden met allergieën
  • Geen discussies

Minpunten

• Temperaturen kunnen niet per plaat geregeld worden
  • Kookplaatjes kunnen niet losgehaald worden

Jdbibi 11-04-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Gourmetten met de Princess 103070 Dinner4All Circle.
Dit gourmetstel heb ik mogen testen en dit is mijn bevinding:
De Princess 103070 Dinner 4ALL Circle vind ik een uitstekend gourmetstel voor het hele gezin. Vanwege mijn allergie (anafylactisch) kan ik al heel lang niet gourmetten. Daarnaast heeft mijn familie verschillende eetwensen (vegetarisch, vlees, gluten).
Het bakken op dit gourmetstel is voor ons een feestje! De losse bakunits kunnen eenvoudig aan het bord geplaatst worden. De bakunits zijn afzonderlijk aan te sluiten, dus als je met minder personen bent ligt de ongebruikte bakunit niet in de weg. De bakplaat aan je bord vind ik handig: Je hoeft niet steeds over het eten van een ander te hangen. Bij speciale dieet wensen en bij allergieën is het eten eenvoudig gescheiden te houden en zo kan een ieder toch met de eigen bakunit veilig bakken. Met dit gourmetstel kan ik nu ook weer mee gourmetten. De warmte van plaat is fijn, het bakt egaal. Er kan best veel op de bakplaat. Onze 2 kleinkinderen hebben 1 bakunit samen gedeeld. De bakplaat is tijdens gebruik makkelijk schoon te maken met keukenpapier.
Ik mis wel een aan/uit knop aan de units, dit zou fijn zijn als je pauze wil houden. De plaat is gevoelig voor krassen van bv vork of harde rand theedoek. Ik zou daarom ook liever 2 spatels per unit hebben.
Wij hebben er uitstekend mee gebakken en vind ik dit gourmetstel een aanrader voor iedereen.

Diana 10-04-2022

Bijzondere en leuke manier van tafelen!

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Ik heb dit product mogen testen en was er zeer blij mee! Het bezoek vond het ook bijzonder om zo een keer te grillen. Doordat iedereen zijn/haar eigen grilplaat had, kwamen de vegastukjes niet in aanraking met de de stukjes vlees!! De platen waren snel heet, dus we konden snel aan tafel.

De anti-aanbaklaag werkt goed! Hierdoor hoefden wij geen boter of olie te gebruiken. Dus walmde het niet en was er ook veel minder geur, die ook snel weer weg was.

Als er iemand al klaar is met eten kun je die ene plaat helaas niet los uitzetten. Alles aan- en uitzetten gaat door de stekker in en uit het stopcontact te halen.

Als je de grilplaten op tafel uit elkaar zet, staan ze makkelijk tegen je bord aam. De draden nemen wel iets meer plek op tafel in beslag.

De doos is compact vierkant, dus goed op te bergen.

Pluspunten

• Ieder eigen plaat
  • Geen geuren
  • Snel warm
  • Compact doos

Minpunten

• Het geheel neemt iets meer ruimte op tafel in
  • Platen zijn niet los uit te zetten

Stest52 10-04-2022

Bevalt prima

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Ik vind het een een heel mooi product met leuke en handige snufjes. De prijs kwaliteit verhouding vind ik hierdoor prima. De ruime bakplaten kunnen in een cirkel om het midden center staan of lekker handig dichtbij je bord. De bakplaten worden in het midden center aangesloten onder een handig bord daardoor heb je niet veel snoer op je tafel liggen. Ook als er iemand klaar is kan de stekker handig eruit gehaald worden. Die bakplaat koelt dan af en walmt niet verder. Terwijl een ander nog even rustig kan door bakken. Het bord in het midden kan gebruikt worden om de te bakken spullen op te leggen. Dat is erg handig zo heb je ook meer ruimte op tafel. De bakplaten worden goed warm.
Doordat ieder zijn eigen bakplaat heeft worden er ook geen smaken gemixt van iemand anders.
1 minpuntje is dat als je de bakplaten bij je bord hebt staan het je glas of handen wel onder spettert.

Pluspunten

• Een losse bakplaat voor iedereen
  • Bakplaten werken goed
  • Bakplaten zijn los van elkaar uit te schakelen
  • Snoer is netjes weg te werken

Minpunten

• Bakplaat bij je bord spettert veel

Simone 10-04-2022

Niet voor gezinnen met jonge kinderen.

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Ik heb dit product mogen testen. Het product zit in een vierkante doos, die goed te gebruiken is om het gourmetstel in op te ruimen. Het bord voor vlees is aan de krappe kant voor 4 volwassenen en al het eten voor de hele maaltijd, maar het voordeel is dat dat dus vraagt om het vlees in gedeelten op tafel te zetten, wat gunstig is voor de groei van de bacterien om dat een deel van het vlees zo lang mogelijk in de koelkast te bewaren. In de doos zitten ook 4 spateltjes, ideaal zou 8 zijn, 2 per persoon, dan kun je je vlees/vis/groente tussen 2 spatels inklemmen en dat maakt het makkelijker.
Het concept van ieder een eigen plaat is erg leuk. Zeker met mijn voedselallergie is het leuk dat andere mensen aan tafel wel een champignonnetje kunnen bakken zonder dat ik naar de spoedeisende hulp moet.
De plaatjes hebben 1 temperatuur, heel erg heet. Dit betekent ook spetteren. De spetterende plaatjes bijna tegen het bord van mijn kinderen was geen succes. Voor gezinnen met jonge kinderen zou ik dit product niet aanraden. Een verbeterpunt voor een vernieuwde editie zou kunnen zijn een aan uit knop per plaatje, of nog liever een thermostaat draaiknop per plaatje, dat iedereen de temperatuur op zijn eigen plaatje kan bedienen.
Een eitje bakken of pannenkoekjes, die lopen snel over de rand van de plaat de tafel op.
De antiaanbaklaag is super! zelfs kaas konden we erop smelten en tot koekje laten bakken, zonder dat het bleef plakken. Met schoonmaken is de plaat zo schoon!
Samengevat, een heel leuk product, geschikt voor volwassenen en pubers.

Pluspunten

• goede anti-aanbaklaag
  • kleine vleesschaal bovenop
  • compact
  • eigen bakplaat

Minpunten

• Niet per plaatje regelbaar
  • spettert
  • niet voor pannenkoekjes

a******@h********* 09-04-2022

Geweldige set

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Het gebruik ervan spreekt ook voor zich en vereist geen ingewikkelde handleidingen of handleidingen. Uitpakken en opruimen gaat ook soepel. Het mooie van Princess 103070 Dinner4All Circle is dat iedereen zijn eigen plaat heeft die je zelf kunt gebruiken. Daardoor bakt niet altijd iemand voor iedereen, maar kan iedereen het zelf. Het snoer is ook lang genoeg en daarom is een verlengsnoer niet nodig. Het heeft een antiaanbaklaag, zodat er geen etensresten blijven plakken en verder is er geen olie of boter nodig, wat geweldig is. Daarnaast schuift het apparaat niet, wat ook voor de veiligheid zorgt. Ook is hij makkelijk schoon te maken, afdekken met een warme doek en hij is eigenlijk zo goed als nieuw. Ik beveel dit apparaat iedereen aan die een gezellige avond thuis of in de tuin wil met vrienden of familie en niet veel wil koken en gedoe. Kortom ben ik zeer tevreden met het product en zullen we het in de toekomst nog heel vaak gebruiken en zeker nu de zomer eraan komt.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • veilig
  • geen etensresten
  • goed schoon te maken

Martina 08-04-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

Het eerste wat opviel bij het ontvangen van de Princess Dinner4All Circle is dat de doos vierkant en compact is, hierdoor is het makkelijk op te ruimen en neemt het niet te veel ruimte in bij opbergen.

Het uitpakken van de doos, er was veel tape en ontzettend veel bol plastic gebruikt, dit is onhandig en milieuonvriendelijk.

Het snoer is iets langer als 1 meter, wij hadden een langer snoer verwacht.

Bij het in elkaar zetten van het product is het even uitzoeken hoe de snoertjes onder het toestel het beste geplaatst kunnen worden. Naar mate het product vaker gebruikt wordt is het steeds makkelijker om de Princess Dinner4All Circle op de juiste manier te bevestigen. Qua veiligheid is het belangrijk dat de snoeren goed "klemmen" onder de haakjes, anders wordt het toestel omhoog gedrukt en past de serveerplaat er niet op en blijf je kabels zien.

Bij gebruik van het product komt de temperatuur snel op gang, het apparaat is snel heet. De temperatuur is niet regelbaar, er is maar 1 temperatuur mogelijk, het is jammer dat dit niet zelf te regelen is.

Houd er rekening mee dat je van tevoren bepaald op welke manier je de Dinner4All Circle wilt gebruiken, wil je individueel een bakplaat gebruiken of centraal een plaat gebruiken, wil je 2 of meer platen gebruiken. De reden hiervoor is dat je tussendoor niet meer kunt switchen omdat de grillplaat dan te heet is om een kabeltje om te zetten. Bij een onjuiste manier van een kabeltje verplaatsen bolt het snoer op onder de bakplaat en dat is gevaarlijk.

Een tip, bij het gebruik van een losse bakplaat, zorg dat de bakplaat niet volledig tegen een bord aan staat, niet elk bord is geschikt voor de hoge temperatuur van de bakplaatjes.

In principe is er geen boter en/of olie nodig, de antiaanbaklaag op de bakplaten is goed, wel merk je dat sommige producten net wat beter bakken/grillen met een beetje boter/olie, maar het is geen "moetje" Het reinigen van de bakplaatjes is vrij eenvoudig, de bakplaatjes eerst even afnemen met keukenpapier en daarna schoon maken met een zachte natte doek. Als dat niet helpt even laten weken in heet water en daarna afnemen met een natte doek.

De Dinner4All Circle is geschikt voor gezellige momenten waarbij je weinig rekening hoeft te houden met eetpatronen en/of eetgewoonten, ideaal in het geval van allergieën, maar ook met vlees/vis eters, vegetariërs en veganisten. I.p.v. 2 aparte grill platen konden wij nu een set gebruiken, veel gezelliger, maar ook veiliger, er waren minder kabels, er werd minder over elkaar heen gebogen om iets te kunnen pakken en daardoor was er minder gespetter.

Een stel dat bij ons kwam gourmetten is vegetarisch en zij vonden deze manier van gourmetten ook erg prettig en willen er t.z.t. zelf ook een aanschaffen, dat komt goed uit, nu weten wij welk verjaardagscadeau wij voor hun kunnen kopen. Daar ik zelf bepaalde voedselintoleranties heb vind ik dit principe ideaal, ik heb het product nu een aantal keer op verschillende manieren geprobeerd, zo heb ik er krieltjes op gebakken met kibbeling, maar ook stokbroodjes met kaas, gourmetten met vrienden en gourmetten voor 2 personen, ik heb het product nu 4 keer geprobeerd en ben er tot nog toe erg content mee.

Voor een volgende generatie Dinner4All Circle zou het leuk zijn als er naast de losse grill compartimenten ook kleine bakjes bij zouden zitten om bijvoorbeeld pannenkoekjes te kunnen bakken, zelf vind ik dit niet prettig op de bakplaat waar ik andere dingen op bak.
Ook het zelf kunnen instellen van de temperatuur zou fijn zijn.

Ik vond het ontzettend leuk om dit product te mogen testen en ik hoop hier nog lang plezier van te mogen hebben.

Pluspunten

• Gezamenlijk eten en toch apart
  • Veiligheid

Minpunten

• Korte kabel
  • Temperatuur niet zelf regelbaar

MichelK11 08-04-2022

Handig product

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

De Princess Circle is een mooi product met 4 afzonderlijke bakplaten.
Hierdoor kun je prima alle soorten vlees, vis, groentes apart van elkaar bakken zonder dat je contaminatie van smaken krijgt, dit is een mooie oplossing voor mensen met bepaalde voedsel allergien.

De Princess Circle is zeer eenvoudig in het gebruik, de bakplaten zijn makkelijk aan te sluiten, en van een goede kwaliteit. De bakplaten zijn voorzien van een uitstekende anti-aanbak laag en zijn na gebruik zeer eenvoudig schoon te maken.

De temperatuur van de bakplaten is niet aan te passen, je kunt ze alleen inschakelen of uitschakelen. De temperatuur lijkt wel prima te werken voor alle bereidingen.

De Princess Circle heeft een handig design, je kunt op het bord in het midden prima een voorraad kwijt van hetgene dat je wilt gaan bakken. de bakplaten kun je voor je bord zetten of tegen de midden console, net wat je makkelijker vind.

Pluspunten

• handig design
  • voorkomt contaminatie van voedsel

Erwin 25-03-2022

Goede gourmetset met een aantal interessante extra's

Geschreven voor: Princess 01.103070.01.001

De Princess Dinner4All Circle onderscheidt zich van andere gourmetsets door de onderverdeling in vier losse grillplaten die zowel aaneengesloten als los kunnen worden geplaatst. Ideaal om bijvoorbeeld vlees, vis en groente apart te bereiden en noodzakelijk wanneer sprake is van voedselintoleranties of allergieën.

De Princess Dinner4All Circle is zeer eenvoudig in het gebruik en van goede kwaliteit. De grillplaten zijn voorzien van een uitstekende anti-aanbak laag en worden goed warm. Ze zijn na gebruik zeer eenvoudig schoon te maken.

Het is jammer dat de temperatuur van de grillplaten niet is aan te passen, je kunt ze alleen inschakelen of uitschakelen. In de praktijklevers dit trouwens geen problemen op. De temperatuur lijkt goed voor alle bereidingen.

Pluspunten

• kwaliteit grillplaten
  • gebruik van vier losse grillplaten
  • eenvoudig schoon te maken
  • temperatuur grillplaten

Minpunten

• temperatuur niet te regelen