Braun Silk-expert IPL BD 5007 Body & Face - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-expert IPL BD 5007 Body & Face op Kieskeurig.nl.

SophieE 19-04-2018

Nieuwe manier van ontharen

Geschreven voor: Braun Silk-expert IPL BD 5007 Body & Face

Sinds enkele weken ben ik deze IPL aan het gebruiken, en na deze tijd begint de haargroei wat te minderen. Ik gebruik deze vnl voor mijn oksels en benen, eerst ontharen zodat de haartjes goed kort zijn en daarna met de IPL over. En dit herhaal ik wekelijks, zoals aanbevolen wordt. Alleen zo krijg je het beste resultaat. Het is gemakkelijk dat je de intensiteit kan aanpassen, van extra mild tot normaal. Voor de gevoeligere zones (zoals oksels) ben ik begonnen op de lichtste stand, omdat ik mijn huid niet wou beschadigen. Ondertussen reeds verhoogd en nog geen klachten. De behandeling met IPL vergt wel wat meer tijd als gewoon ontharen, maar het heeft een beter resultaat, als alle haartjes verdwenen zijn. In het begin worden de haartjes wat lichter van kleur en gaan ze minder snel groeien. Geen wonderen verwachten in het begin! Dit heeft zijn tijd nodig. Het enige onhandige vind ik het snoer, waardoor je niet zoveel bewegingsmogelijkheden hebt en dus ook niet in water gebruiken! Ik ben blij dat ik dit product mocht testen, en ik zal dit ook blijven gebruiken tot ik het gewenste resultaat heb (zeker 12weken!). Mocht je twijfelen, dit apparaat kan je gemakkelijk thuis gebruiken op het tijdstip dat je wil, zonder dat je vastzit aan een afspraak in het salon. Misschien ook belangrijk voor de mama's-to-be onder ons, het wordt afgeraden om het apparaat te gebruiken terwijl je zwanger bent.

Pluspunten

• aanpasbare intensiteit
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• snoer