Philips Lumea Prestige BRI950 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Flippey 06-06-2017

Het werkt

Super leuk, ik mag de Lumea prestige testen vanuit insiders. Ik heb dit in 8 weken gedaan. In die 8 weken 4 keer geflitst bij deze vertel ik jullie per keer mijn ervaring:
Voor de eerste keer gebruikt:
Eerst de gebruiksaanwijzing gelezen en het product goed bekeken. Wat een grappig apparaat. Mooie roze doos. Handige soort etui erbij om hem in te bewaren. Ik vind het apparaat er wat groot uitzien maar ligt goed in de hand dus perfect.
Ik heb het meteen uit getest. Eerst gedoucht en alles goed geschoren en toen aan de slag. Wat een felle flits, gelukkig had ik gelezen dat dit geen kwaad kan. Toch kijk ik bij een flits de andere kant op. Ik ben begonnen bij mijn benen, wel lastig om te zien waar ik gebleven ben. Wat wel erg handig is dat je gewoon de knop ingedrukt houd en hij om de paar seconden dan flits en je het apparaat van zelf beweegt. Hierna de oksels wat echt zo gedaan is en ook een stuk makkelijker is. Ben erg benieuwd naar het verdere resultaat.

Voor de 2de keer gebruikt.
Ik had verwacht dat de app mij een herringering zou sturen, maar helaas daar is iets mis gegaan. Heb het wel gecontroleerd maar staat goed ingesteld.
Deze keer heb ik de tijd bijgehouden hoe lang ik per onderdeel bezig ben.
Hierbij het overzicht:
Been rechts: 5:45 minuten
Been links: 6:20 minuten
Oksel beide: 51 seconden in totaal
Bikinilijn: 1:23 minuten
Totaal: 14 minuten

Dit viel mij best mee eigenlijk. Nog steeds blijft het bij de benen lastig om te zien waar je gebleven bent en daarom zet ik streepjes met een pen. Maar ook hierbij merk ik dat je onbewust toch wat scheef gaat.

Derde keer gebruikt
Het word al een normaal ritueel wat er helemaal bij hoort. Eerst alles goed scheren, waarbij ik meteen merk dat ik mij minder snel hoef te scheren en het lijkt of er minder haren terug groeien. Ben heel nieuwschierig hoe het over 2 weken is.

Laatste en 4de keee:
Ik heb mijn oksels en benen gewoon een week lang niet hoeven scheren!! Echt super fijn, ook. MErk ik dat er minder haartjes terug groeien. De handigheid van flitsen zit er goed in. Ik heb voorkeur om met snoer te flitsen omdat het dan sneller gaat. Er zit dan minder wachttijd tussen de flitsen.
Ook flits ik de bikinilijn, hier merk ik minder verschil. Misschien omdat ik dit op flits op stand 1 anders doet het pijn en de benen en oksels flits ik op stand 5.
Al met al ben ik zeer tevreden over het apparaat en raad ik het ook echt aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Kristina88 07-06-2017

Haarloos de zomer in!

Ik ben ontzettend enthousiast over dit product. Het ziet er ten eerste ontzettend mooi uit, wordt geleverd met handig opbergtasje en een opzetstuk voor de bikinilijn (deze gebruik ik ook voor mijn gezicht). Het ligt lekker in de hand tijdens het gebruik. De accuduur is helaas erg kort.

De resultaten liegen er niet om - ik heb zwart haar en een bleke huid - ik moest mijn benen en oksels om de dag scheren, maar na 2-3 behandelingen met dit geweldige apparaat bleven de haren op mijn benen, armen, buik en oksels vrijwel helemaal weg. De vierde keer flitsen ging daarom vrij snel - er viel weinig te flitsen nog haha. Tussen de flitsbeurten door heb ik niet hoeven te scheren, de haartjes die teruggroeien zijn erg dun en zacht (en ook lichter van kleur).

Bikinilijn gaat iets trager, maar de haren zijn in ieder geval erg zacht en fijn.

Ik ben zeker van plan dit artikel te blijven gebruiken. Het is even wennen en je moet zelf goed uitvinden welke lichtintensiteit prettig aanvoelt, hoe je het apparaat het beste kan houden etc. maar zodra je dat onder de knie hebt gaat het flitsen flitssnel ;).

Ik ga in ieder geval haarvrij de zomer in, wel zo lekker nu de rokjes en jurkjes weer aankunnen.

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Handige opzetstukjes
  • Prachtig design

Minpunten

• Accuduur

minouch2 03-06-2017

Beste uitvinding ooit van philips!!!

Eerst en vooral prachtige verpakking,mooie doos,spreekt aan! Toestel,eerste indruk was,"net een haardroger"lijkt zwaar te zijn in de hand,maar valt zeer Goed mee!Prachtig design.Wisselbare kop,om gerichter te kunnen flitsen.Eerste flitsbeurt achter de rug met lumea prestige BR1950,super! even wennen aan de warme flitsen,vnl op bikini lijn en oksels! op de benen niet zo makkellijk om te zien waar je reeds bent geweest,maar geen probleem aangezien de flitsplaatsen elkaar mogen overlappen,je kan ook een wit oogpotlood gebruiken om te plaatsen aan te duiden !Ben zeer enthousiast en benieuwd naar de resultaten!ik weet nu al dat er meer vrije tijd over blijft,omdat een bezoek aan de schoonheidsspecialist niet meer hoeft!Ik geef de voorkeur 'savonds te ontharen,mijn huid heeft een licht warm prikkelend gevoel,maar verdwijnt zeer snel,geen roodheid deze morgen!! Super apparaat,had ik reeds veel vroeger willen leren kennen,heb vervelende zwarte haargroei,helemaal niet prettig,maar in de toekomst hopelijk helemaal verlost ervan!
2de flitsbeurt achter de rug.Aangezien de handleiding door nomen was,kon ik sneller aan de slag.
Kin,bovenlip,oksels en armen gingen in een mum van tijd,volledige benen nemen toch wat tijd in beslag.
De beste resultaten merk ik al op de armen,moest na 14 dagen bijna geen haar wegscheren voor het gebruik van de lumea.
Het grootste pluspunt tot nu vind ik dat er helemaal geen huidreactie is na het gebruik van de lumea.
Ik maakte gebruik van alle scheermethodes:waxen,pincet,scheren,epilator.Van deze laatste(voor mij de doeltreffendste)had ik rode bultjes na gebruik en kon ik ook niet direct een rokje dragen.Met de lumea is dit verleden tijd!Alles na gebruik mooi opbergen in het bijgeleverde etui!Super!
Onder mijn oksels,komen de haartjes na de 3de flitsbeurt veel trager en op sommige plaatsen zelfs helemaal al niet meer terug!wauw!
Ik zie zeker en vast na de 3de flitsbeurt een groot verschil dan bij de start Met mijn toestel BRI950 beweren ze tot 92 procent haar vermindering na 3 behandelingen,ik kan dit best geloven! De lumea is echt het beste toestel ooit dat ik mocht leren kennen!Het best van al is dat ik nu bij mooi weer gewoon een jurkje kan aandoen,zonder te hoeven denken me eerst nog te moeten epileren.Super gewoon!Een aanrader voor mensen die nog twijfelden hem aan te kopen. Een tip voor wie hem wenst aan te kopen:start met de lumea flitsbeurt in het najaar,je mag nl 48u voor en na de flitsbeurt niet in de zon komen of met hoge factor

Pluspunten

• pijnloos
  • geen irritatie
  • tijdbesparend

Minpunten

• aan de dure kant

Astompie 08-08-2018

Mooi werkzaam

Te kort in gebruik om effect te ervaren
Nu 2x gebruikt!
Wel prima te dien! Snel! Alleen Kun je op benen niet goed zien wat je al hebt gedaan

Alex4sandra 20-03-2018

Hij doet wat ze beloven

Eerst en vooral hij doet wat hij zegt en daar ben ik blij mee.
Het was wel even schrikken en wennen de eerste keren dat je die lichtbundel voelt.

Enkele kritische noten zijn de volgende:
De verschillende opzetstukken lijken mij kwetsbaar en daardoor niet geschikt om te bewaren in het bijgeleverd zakje.

De werking van de batterij is niet lang genoeg.

Ik zou hem standaard laten starten en stand 5 of een manier zien te vinden dat je die stand als standaard kan instellen.

SA36 04-01-2018

Werkt echt!

Ligt prettig in de hand en vlot in gebruik.
Nadeel is het kleine oppervlak bij het gebruik van bijv benen.
Maar het werkt echt! Na 4 behandelingen duidelijk resultaat, héél fijn!

noes 28-06-2017

NIET-TE-GELOVEN!

He gets, de zomer komt er weer aan... dat dacht ik regelmatig als een jonge vrouw met overbeharing. Ik zag niet zo uit naar 'rokjesdag' of de eerste zonnedag op het strand.
Vaak scheerde ik mijn benen dan wel twee maal daags.
Iets sceptisch begon ik dan ook aan de IPLbehandeling van de Lumea Prestige, maar ja... wie niet waagt, dat, en ik wilde zo graag ook uitzien naar de zon!
Uitgebreid de handleiding gelezen, die is goed te overzien en duidelijk... apparaat aan de lader gelegd, app meteen gedownload (een aanrader! supersuper handig!!) en begonnen te flitsen, vond het reuze spannend, maar het ging zo gemakkelijk!
En ja, verwacht niet meteen een wondermiddel dames (en wellicht ook enkele heer), je moet even doorzetten... maar ik merkte al na een paar keer flitsen RESULTAAT! En hoe!!!
Bijna geen haartjes meer in mijn bikinilijn, geen scheerirritaties, veel zachtere huid!
Ook mijn benen zijn nagenoeg haarvrij!
En die bruinen ook veel mooier zonder zoveel te hoeven scheren tussendoor...
Oksels precies zo, ook in mijn gezicht (bovenlip en kin) word de beharing vele malen minder... en dat is zo'n enorme opluchting!

Over de gebruiksvriendelijkheid kan ik maar een ding zeggen: top! En ik ben niet van nature technisch aangelegd, zeg maar ;)
Apparaat ziet er mooi uit, toffe vormgeving, maar het allerbelangrijkst is dat het gewoon werkt! En nog snel ook... zet mijn favoriet serie ondertussen aan en het is zo gepiept. 'Netflitsen' noem ik het ondertussen al :)
Het enige puntje is dat ik bij voorkeur bij daglicht 'flits', omdat mijn ogen anders wat last krijgen van het felle licht. Maar ik heb dan ook geen sterke lampen in huis.

Haar- en irritatievrij de zomer in? Gewoon aanschaffen!
Echt, het is de prijs meer dan waard...

Pluspunten

• mooi design
  • gebruiksvriendelijk
  • werkt echt
  • handige app

Minpunten

• soms lastig te zien waar je bent gebleven

Miiiiii 15-06-2017

Absoluut een aanrader!

Eerlijk is eerlijk... Het nauwkeurig flitsen is best een klusje. Ik moest mezelf er echt aan helpen herinneren dat het me op de lange termijn juist heel veel tijd en ergernis zou gaan schelen. Ik heb dus keurig volgehouden en ben 5 keer met tussenpozen van 2 weken aan de slag gegaan.

Maar was het dan ook de moeite waard? Wel, nu 3 maanden later kan ik zeggen dat het verschil met voorheen echt enorm is! Heel soms zie ik nog een vergeten haartje, maar eigenlijk doe ik er helemaal niets meer voor. Heerlijk om vrijuit te kunnen sporten zonder me opeens te realiseren dat ik mijn oksels nog niet bijgewerkt had... Heerlijk als er opeens onverwacht een zonnige dag opduikt en ik zonder zorgen om mijn benen een rokje kan aantrekken... Heerlijk om mijn bikini aan te trekken naar het zwembad en niet iedere keer onbewust te gaan checken of alles nog netjes zit omdat ik weer eens mijn bikinilijn vergeten ben... Heerlijk dat ik niet meer door vriendinnen gewezen hoef te worden op haargroei op mijn bovenlip (gênant!!)...

Dus het antwoord is JA, het is absoluut de moeite waard! De behandeling is pijnloos (soms wel een tikje vervelend, want het apparaat wordt best heet) en als je het nauwkeurig aanpakt best tijdrovend, maar als je dat even doorzet pluk je er daarna de vruchten van.

En de prijs? Het is een aardige investering, maar die verdien je terug door de besparing op scheermesjes en de schoonheidsspecialiste! Bovendien koop je er een hoop ergernis mee af, want van wie is ontharen nou een favoriet klusje? ;)

Als je het mij vraagt een essentieel product voor de moderne vrouw!

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Fraai design

Minpunten

• Investering

Malb 07-06-2017

Werkt de Philips Lumea?

De Lumea zit een nette en compacte verpakking, het oogt direct erg professioneel.

Ik heb de Lumea getest op mijn oksels en bikinilijn. Volgens de huidsensor op de Lumea moet ik voor beide gebieden stand 5 gebruiken. De bijgeleverde handleiding voor de Lumea is kort en bondig en vertelt precies hoe je het apparaat moet gebruiken. Het design van de Lumea is mooi en hij is makkelijk vast te houden.

Voor gebruik van de Lumea is het de bedoeling dat je de aanwezige haartjes weg scheert. Na het scheren kun je de Lumea gaan gebruiken.

De eerste keer dat ik de Lumea heb gebruikt had ik een aantal plekjes op mijn huid waarbij het flitsen wat gevoelig was. Hierna heb ik op deze locaties de intensiteit teruggezet naar 4 waarna de "pijn" direct was verdwenen. Ik vond de Lumea erg gemakkelijk in het gebruik en ik was binnen enkele minuten al klaar met flitsen. Het nadeel vond ik wel dat het lastig is om te zien waar je gebleven bent, dit zul je een beetje op de gok moeten doen.

Na de eerste sessie merk ik al dat er veel minder haartjes terug groeien en dat het scheren al veel minder nodig is.
De tweede keer dat ik ging flitsen en de huidsensor gebruikte, was de advies intensiteit ineens 4 in plaats van 5. Belangrijk is dus om iedere keer voor het flitsen de huidsensor te gebruiken.
De eerste keer ging ik flitsen met een volle batterij. Ik heb beide oksels geflitst en mijn volledige bikini lijn. De tweede keer dat ik ging flitsen was de batterij al na 4 flitsen leeg. Ik wilde testen hoe lang de batterij het vol zou houden. Voor mij betreft dit dus 1 volledige flits sessie. Een voordeel aan deze Lumea vind ik, dat je hem ook kan gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Zolang je stroom in de buurt hebt is er dus geen belemmering. Heb je geen stroom? Dan kun je de lumea slechts voor 1 flits sessie gebruiken.

Na de derde keer flitsen ben ik ook gestart met een gedeelte van mijn gezicht. Hiervoor kun je het gezicht opzetstuk gebruiken. Je klikt het normale opzetstuk er af en het nieuwe opzetstuk er op, dit gaat heel erg gemakkelijk. Met het gezicht opzetstuk kun je heel precies te werk gaan, erg handig voor bijvoorbeeld tussen je wenkbrauwen!

Jessica11 10-07-2018

Super apparaat

Super apparaat. Dit had ik zeker veel eerder moeten aanschaffen. Wat een verschil. Het werkt zelfs zo goed dat ik de onderhoud behandelingen soms gewoon vergeet.
Fijn ook dat je met dit draadloze model zo mobiel bent. Enig nadeel is wel gelijk dat je het apparaat tussendoor steeds op moet laden. Je kunt dus niet in 1x door. Bij zeer intensief flitsten doe ik 1 lichaamsdeel (1 onder of bovenbeen, of beide oksels) met 1 volle accu.

Ieva 02-07-2018

Helps to remove the hair for longer period

I think it is difficult to use because there is a risk you will hit the spot 2 times or do not laser a spot at all.

Jk57 17-06-2018

Top product

De Lumea is erg makkelijk in gebruik en werkt zoals beloofd. Na 3 behandelingen komt het haar op veel plaatsen al (bijna) niet meer terug.

Happy!! 16-10-2017

Fantastisch apparaat, snel en goed resultaat

Prachtig apparaat qua vormgeving. Het ligt heerlijk in de hand. 10jaar geleden professioneel laten laseren maar nog steeds last van overbeharing met getinte huidskleur (midden-oosten) en zwart haar. Ik had te weinig sessies gedaan, was ook erg duur en ik was toen nog 18. Nu 10jaar later sceptisch maar hoopvol dit IPL apparaat gekocht ik dacht "na zo veel jaar moeten ze het gebruik van thuis apparaten doorontwikkeld hebben" en.....ja hoor!
Na 1,5week en 2 sessies lieten haren los en had ik her en der al kale plekken. Ik vind het apparaat pijnloos, snel en makkelijk in gebruik. Scheren doe ik een dag eerder dan kan ik daarna lekker flitsen scheelt tijd. Ik raad hem absoluut aan. Haren zijn zachter. Hopelijk ben ik na een half jaar helemaal haar vrij en kan ik de zomer eindelijk meer dan een dag niet hoeven scheren. Met harsen bleef het natuurlijk wel 4 weken weg maar dat is pijnlijk als je veel en dik haar hebt. Dames veel plezier met het apparaat als jullie hem aanschaffen ik vind het fenomenaal.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Werkt
  • Zowel met als zonder kabel te gebruiken

Marieke 03-07-2017

Wat een resultaat!

Ongelooflijk wat het resultaat is van dit apparaat. Ik kamp al jaren met zware beharing op armen en benen. Ik gebruik het apparaat nu 3 maand en ben zichtbaar verrast. Mijn haartjes zijn verminderd en veel minder aanwezig en minder stug. Dit is voor mij zeker een oplossing

Pluspunten

• Doet wat het zegt
  • Pijnloos
  • Langdurig resultaat
  • Zelfs voor zwarte beharing

Minpunten

• Duur
  • duurt lang voor er resultaat is
  • groot apparaat

loetje83 03-07-2017

Perfect apparaat

Ik Gebruik Dit Product:1-3 maanden
5 / 5
Perfect product
6 juni 2017
Ik stond nogal sceptisch tegenover dit product omdat het nogal vernieuwend is en ik niemand in mijn omgeving ken die een dergelijk apparaat heeft. Het is wel nodig de gebruiksaanwijzing goed te lezen vooraleer dit apparaat te gebruiken, maar eens je het goed onder de knie hebt, is het heel gebruiksvriendelijk. Na de eerste keer flitsen zag ik al een duidelijk verschil. Er moet tussenin wel nog geschoren worden, maar ik ben verbluft van het resultaat na 9 weken. Ik had veel en donker haar en nu, na de flitsbeurten, bijna niets meer. Ik zou dit apparaat zeker aanraden!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • langdurig resultaat

Minpunten

• prijs

Yosp 02-07-2017

Het werkt echt!

Het werkt echt!
Spannend om te starten, maar het resultaat is verbluffend.
Dankzij de hulp-applicatie op mijn telefoon kan ik met alle eerlijkheid zeggen dat je het niet fout kunt doen. Hij geeft aan wanneer het weer tijd is om te flitsen, welke stand je de Lumea mag zetten en hoe je hem het beste kunt gebruiken. De verschillende opzetstukken zorgen voor de optimale werking/toepassing.

xlianex 28-06-2017

Flits flits

Best spannend zo een eerste flitsbeurt. Doet het pijn? Is het veilig? Houd ik er niets aan over? En zou het wel werken? Op 3 vragen kan ik met een gerust hart antwoord geven. Het doet geen pijn, mits je echt goed hebt geschoren. Anders voel je het best warm worden. Inmiddels 4 dagen verder en ik heb er niets geks aan over gehouden. Dan zal het dus wel veilig zijn. Het apparaat doet het in ieder geval niet als de hem niet goed vlak zet. Opzich positief!
Of het helpt? Dat gaan we nog zien!
Ik ben reuze benieuwd!!

Tjop tjop, twee weken later dus tijd voor een nieuwe scheer- en flitsbeurt. Jeetje mijn benen weten niet wat ze meemaken :). Gister tijdens het douchen goed scheren en vandaag geflitst. Vind ik een ideale volgorde. Kan de huid mooi een dagje rusten.
De tweede keer flitsen geeft al iets meer handigheid met de beauty van een Lumea prestige. Want dat is het! Echt een heel mooi exemplaar. Hij maakt weinig geluid en het flitslicht is goed scherp. Waar nodig kun je dus prima een zonnebril opzetten. Na een tijdje flitsen wordt het apparaat wel wat zwaarder. Je moet je soms even in een bocht wringen om hem goed te houden en dan kun je best een lamme arm krijgen...
Wat ik dan weer wel heb ondervonden is dat het flitsen veeel sneller gaat aan het stroom. De accu houdt het bij mij net geen 2 onderbenen lang vol. Nu heb ik nogal lange stelten dus op zich niet zo heel gek. En aan het stroom dus sneller, goede voor de volgende beurt.
Wat ik wel lastig vind is waar ik nu ben gebleven. Welk stukje heb ik nou wel/niet precies gehad? Omdat je benen al geschoren zijn voel je niet wat je hebt overgeslagen. Omdat dubbel flitsen ook niet heel goed schijnt te zijn durf ik dat ook niet zo goed...
Vraagstuk voor de volgende keer. Nu weer 2 weken flitsrust :).

Yes... de haartjes worden lichter en zachter. Voornamelijk op mijn benen. Of ze echt helemaal verdwijnen kan ik zelfs na 8 weken nog niet helemaal zeggen. Bij mijn oksels zie ik nog niet heel veel verschil helaas.
Het vergt ijzeren discipline. Iedere 2 weken de erste periode. Maar het is voor een goed toch?

Algemene indruk? Ja het doet zeker wel wat met je haartjes. Of ze helemaal 'verdwijnen'? Dat weet ik nog niet. Het apparaat zelf zou ik daarom wegens de prijs niet zo snel aanschaffen.

MissFennoman 26-06-2017

Voor de geduldige vrouw!

Wat was ik blij toen ik mijn Philips Lumea Prestige in ontvangst mocht nemen. Mijn wildste dromen over zijdezachte benen, oksels en bikinilijn zonder elke twee dagen te hoeven scheren zouden eindelijk in vervulling gaan!! De eerste keer proberen was ik wat huiverig, het is immers toch een flinke bundel licht, zal het zeer doen, kan mijn huid het wel aan, wordt het niet heet? Ik had meteen de App gedownload en ingesteld en hup, proberen. Ik dorste het niet om meteen op de sterkste stand te flitsen, dus ben gewoon op stand 1 begonnen. De flits van het apparaat is erg fel, je moet echt zorgen dat je in een goed verlichte omgeving zit of je ogen dichtdoen, of zoals ik anderen heb horen zeggen een zonnebril opzetten. Na de eerste flitssessie heb ik niet heel veel resultaat gezien. De tweede sessie toch maar de stoute schoenen aangedaan en op vol vermogen (want dat heeft het apparaat zelf beoordeeld aan de hand van de huidanalyse) geflitst. Op sommige plekken werd het wel een beetje warm, maar het heeft absoluut geen pijn gedaan. De app houdt handig bij wanneer de volgende flitssessie plaats moet vinden en geeft daar een seintje van. Als je het apparaat zonder stekker gebruikt is het wel trager dan wanneer je wel het netsnoer hebt ingeplugd. Als je niet veel geduld hebt zoals ik, zou ik zeker aanraden om altijd het netsnoer ingeplugd te hebben. Al met al een apparaat voor mensen met geduld (het resultaat laat even op zich wachten), maar het is fijn in gebruik en erg handig.
Na slechts twee sessies was het resultaat al duidelijk zichtbaar! Er waren beduidend minder haartjes dan ik gewend was na een week mijn benen niet scheren. Echt een wonder apparaat!

Malb 26-06-2017

Werkt de Philips Lumea?

Na de flitsbeurten hoef ik me nauwelijks meer te scheren. Ik merk dat ik alleen nog maar haartjes weg scheer die ik vergeten ben te flitsen. Echt een verademing dit apparaat! Ik ben er heel tevreden over en blijf hem zeker gebruiken. En het antwoord op de vraag: "Werkt de Philips Lumea?".........ja, ja en nog eens ja!

Nicole 26-06-2017

Fijn in de hand, goed degelijk apparaat!

Wow wat een geweldig product! I love it!
Ik ben een dame die vreselijk behaard is voor een vrouw met zwarte haren die dus heel snel zichtbaar zijn.
Daarnaast groeit het heel snel...:(

Ik heb echt alles geprobeerd harsen, sugarwaxen, epileren, blondeer creme, creme om haren te verwijderen, scheren.
Maar alles zonder het gewenste resultaat.

Voordat ik aan me eerste behandeling begon.
Had ik me eerst geschoren op de plekken waar ik zou gaan flitsen. Ik was verbazend snel klaar ik dacht echt dat het langer zou duren.
Wat ik ook super fijn vond het apparaat had een optie om automatische een stand te checken welke het best bij je huid paste.
Normaal zou ik me elke dag moeten scheren.
Maar na de eerste behanding merkte ik al dat het langzamer groeide.

Na de tweede behandeling duurde het zelfs een week.
Na elke behandeling die volgde zag ik steeds minder haar terug komen.
Ik ben helemaal om!
Ik heb eindelijk iets gevonden waar ik super tevreden mee ben en het gewenste resultaat levert.

Ik was altijd heel sceptisch. Ik dacht dat je voor de gewenste resultaat het nooit met een apparaat thuis kon doen.
Maar echt naar de salon met dure apparaatuur.
Helemaal niet ik kan het gewoon thuis doen wanneer en waar ik wil :D
Thanks Philips!

Pluspunten

• ligt lekker in de hand
  • overal te gebruiken
  • test zelf je huidtype
  • verschillende kopstukken

Minpunten

• laadt niet zo snel op