Philips Lumea Prestige BRI950 - Reviews

Best Reviewed jun 2017 Philips Lumea Prestige BRI950

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Flippey 06-06-2017 Product paar weken in bezit

Het werkt

Super leuk, ik mag de Lumea prestige testen vanuit insiders. Ik heb dit in 8 weken gedaan. In die 8 weken 4 keer geflitst bij deze vertel ik jullie per keer mijn ervaring:
Voor de eerste keer gebruikt:
Eerst de gebruiksaanwijzing gelezen en het product goed bekeken. Wat een grappig apparaat. Mooie roze doos. Handige soort etui erbij om hem in te bewaren. Ik vind het apparaat er wat groot uitzien maar ligt goed in de hand dus perfect.
Ik heb het meteen uit getest. Eerst gedoucht en alles goed geschoren en toen aan de slag. Wat een felle flits, gelukkig had ik gelezen dat dit geen kwaad kan. Toch kijk ik bij een flits de andere kant op. Ik ben begonnen bij mijn benen, wel lastig om te zien waar ik gebleven ben. Wat wel erg handig is dat je gewoon de knop ingedrukt houd en hij om de paar seconden dan flits en je het apparaat van zelf beweegt. Hierna de oksels wat echt zo gedaan is en ook een stuk makkelijker is. Ben erg benieuwd naar het verdere resultaat.

Voor de 2de keer gebruikt.
Ik had verwacht dat de app mij een herringering zou sturen, maar helaas daar is iets mis gegaan. Heb het wel gecontroleerd maar staat goed ingesteld.
Deze keer heb ik de tijd bijgehouden hoe lang ik per onderdeel bezig ben.
Hierbij het overzicht:
Been rechts: 5:45 minuten
Been links: 6:20 minuten
Oksel beide: 51 seconden in totaal
Bikinilijn: 1:23 minuten
Totaal: 14 minuten

Dit viel mij best mee eigenlijk. Nog steeds blijft het bij de benen lastig om te zien waar je gebleven bent en daarom zet ik streepjes met een pen. Maar ook hierbij merk ik dat je onbewust toch wat scheef gaat.

Derde keer gebruikt
Het word al een normaal ritueel wat er helemaal bij hoort. Eerst alles goed scheren, waarbij ik meteen merk dat ik mij minder snel hoef te scheren en het lijkt of er minder haren terug groeien. Ben heel nieuwschierig hoe het over 2 weken is.

Laatste en 4de keee:
Ik heb mijn oksels en benen gewoon een week lang niet hoeven scheren!! Echt super fijn, ook. MErk ik dat er minder haartjes terug groeien. De handigheid van flitsen zit er goed in. Ik heb voorkeur om met snoer te flitsen omdat het dan sneller gaat. Er zit dan minder wachttijd tussen de flitsen.
Ook flits ik de bikinilijn, hier merk ik minder verschil. Misschien omdat ik dit op flits op stand 1 anders doet het pijn en de benen en oksels flits ik op stand 5.
Al met al ben ik zeer tevreden over het apparaat en raad ik het ook echt aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

minouch2 03-06-2017 Product paar weken in bezit

Beste uitvinding ooit van philips!!!

Eerst en vooral prachtige verpakking,mooie doos,spreekt aan! Toestel,eerste indruk was,"net een haardroger"lijkt zwaar te zijn in de hand,maar valt zeer Goed mee!Prachtig design.Wisselbare kop,om gerichter te kunnen flitsen.Eerste flitsbeurt achter de rug met lumea prestige BR1950,super! even wennen aan de warme flitsen,vnl op bikini lijn en oksels! op de benen niet zo makkellijk om te zien waar je reeds bent geweest,maar geen probleem aangezien de flitsplaatsen elkaar mogen overlappen,je kan ook een wit oogpotlood gebruiken om te plaatsen aan te duiden !Ben zeer enthousiast en benieuwd naar de resultaten!ik weet nu al dat er meer vrije tijd over blijft,omdat een bezoek aan de schoonheidsspecialist niet meer hoeft!Ik geef de voorkeur 'savonds te ontharen,mijn huid heeft een licht warm prikkelend gevoel,maar verdwijnt zeer snel,geen roodheid deze morgen!! Super apparaat,had ik reeds veel vroeger willen leren kennen,heb vervelende zwarte haargroei,helemaal niet prettig,maar in de toekomst hopelijk helemaal verlost ervan!
2de flitsbeurt achter de rug.Aangezien de handleiding door nomen was,kon ik sneller aan de slag.
Kin,bovenlip,oksels en armen gingen in een mum van tijd,volledige benen nemen toch wat tijd in beslag.
De beste resultaten merk ik al op de armen,moest na 14 dagen bijna geen haar wegscheren voor het gebruik van de lumea.
Het grootste pluspunt tot nu vind ik dat er helemaal geen huidreactie is na het gebruik van de lumea.
Ik maakte gebruik van alle scheermethodes:waxen,pincet,scheren,epilator.Van deze laatste(voor mij de doeltreffendste)had ik rode bultjes na gebruik en kon ik ook niet direct een rokje dragen.Met de lumea is dit verleden tijd!Alles na gebruik mooi opbergen in het bijgeleverde etui!Super!
Onder mijn oksels,komen de haartjes na de 3de flitsbeurt veel trager en op sommige plaatsen zelfs helemaal al niet meer terug!wauw!
Ik zie zeker en vast na de 3de flitsbeurt een groot verschil dan bij de start Met mijn toestel BRI950 beweren ze tot 92 procent haar vermindering na 3 behandelingen,ik kan dit best geloven! De lumea is echt het beste toestel ooit dat ik mocht leren kennen!Het best van al is dat ik nu bij mooi weer gewoon een jurkje kan aandoen,zonder te hoeven denken me eerst nog te moeten epileren.Super gewoon!Een aanrader voor mensen die nog twijfelden hem aan te kopen. Een tip voor wie hem wenst aan te kopen:start met de lumea flitsbeurt in het najaar,je mag nl 48u voor en na de flitsbeurt niet in de zon komen of met hoge factor

Pluspunten

• pijnloos
  • geen irritatie
  • tijdbesparend

Minpunten

• aan de dure kant

Miiiiii 15-06-2017 Product paar maanden in bezit

Absoluut een aanrader!

Eerlijk is eerlijk... Het nauwkeurig flitsen is best een klusje. Ik moest mezelf er echt aan helpen herinneren dat het me op de lange termijn juist heel veel tijd en ergernis zou gaan schelen. Ik heb dus keurig volgehouden en ben 5 keer met tussenpozen van 2 weken aan de slag gegaan.

Maar was het dan ook de moeite waard? Wel, nu 3 maanden later kan ik zeggen dat het verschil met voorheen echt enorm is! Heel soms zie ik nog een vergeten haartje, maar eigenlijk doe ik er helemaal niets meer voor. Heerlijk om vrijuit te kunnen sporten zonder me opeens te realiseren dat ik mijn oksels nog niet bijgewerkt had... Heerlijk als er opeens onverwacht een zonnige dag opduikt en ik zonder zorgen om mijn benen een rokje kan aantrekken... Heerlijk om mijn bikini aan te trekken naar het zwembad en niet iedere keer onbewust te gaan checken of alles nog netjes zit omdat ik weer eens mijn bikinilijn vergeten ben... Heerlijk dat ik niet meer door vriendinnen gewezen hoef te worden op haargroei op mijn bovenlip (gênant!!)...

Dus het antwoord is JA, het is absoluut de moeite waard! De behandeling is pijnloos (soms wel een tikje vervelend, want het apparaat wordt best heet) en als je het nauwkeurig aanpakt best tijdrovend, maar als je dat even doorzet pluk je er daarna de vruchten van.

En de prijs? Het is een aardige investering, maar die verdien je terug door de besparing op scheermesjes en de schoonheidsspecialiste! Bovendien koop je er een hoop ergernis mee af, want van wie is ontharen nou een favoriet klusje? ;)

Als je het mij vraagt een essentieel product voor de moderne vrouw!

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Fraai design

Minpunten

• Investering

Kristina88 07-06-2017 Product paar maanden in bezit

Haarloos de zomer in!

Ik ben ontzettend enthousiast over dit product. Het ziet er ten eerste ontzettend mooi uit, wordt geleverd met handig opbergtasje en een opzetstuk voor de bikinilijn (deze gebruik ik ook voor mijn gezicht). Het ligt lekker in de hand tijdens het gebruik. De accuduur is helaas erg kort.

De resultaten liegen er niet om - ik heb zwart haar en een bleke huid - ik moest mijn benen en oksels om de dag scheren, maar na 2-3 behandelingen met dit geweldige apparaat bleven de haren op mijn benen, armen, buik en oksels vrijwel helemaal weg. De vierde keer flitsen ging daarom vrij snel - er viel weinig te flitsen nog haha. Tussen de flitsbeurten door heb ik niet hoeven te scheren, de haartjes die teruggroeien zijn erg dun en zacht (en ook lichter van kleur).

Bikinilijn gaat iets trager, maar de haren zijn in ieder geval erg zacht en fijn.

Ik ben zeker van plan dit artikel te blijven gebruiken. Het is even wennen en je moet zelf goed uitvinden welke lichtintensiteit prettig aanvoelt, hoe je het apparaat het beste kan houden etc. maar zodra je dat onder de knie hebt gaat het flitsen flitssnel ;).

Ik ga in ieder geval haarvrij de zomer in, wel zo lekker nu de rokjes en jurkjes weer aankunnen.

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Handige opzetstukjes
  • Prachtig design

Minpunten

• Accuduur

Malb 07-06-2017 Product paar maanden in bezit

Werkt de Philips Lumea?

De Lumea zit een nette en compacte verpakking, het oogt direct erg professioneel.

Ik heb de Lumea getest op mijn oksels en bikinilijn. Volgens de huidsensor op de Lumea moet ik voor beide gebieden stand 5 gebruiken. De bijgeleverde handleiding voor de Lumea is kort en bondig en vertelt precies hoe je het apparaat moet gebruiken. Het design van de Lumea is mooi en hij is makkelijk vast te houden.

Voor gebruik van de Lumea is het de bedoeling dat je de aanwezige haartjes weg scheert. Na het scheren kun je de Lumea gaan gebruiken.

De eerste keer dat ik de Lumea heb gebruikt had ik een aantal plekjes op mijn huid waarbij het flitsen wat gevoelig was. Hierna heb ik op deze locaties de intensiteit teruggezet naar 4 waarna de "pijn" direct was verdwenen. Ik vond de Lumea erg gemakkelijk in het gebruik en ik was binnen enkele minuten al klaar met flitsen. Het nadeel vond ik wel dat het lastig is om te zien waar je gebleven bent, dit zul je een beetje op de gok moeten doen.

Na de eerste sessie merk ik al dat er veel minder haartjes terug groeien en dat het scheren al veel minder nodig is.
De tweede keer dat ik ging flitsen en de huidsensor gebruikte, was de advies intensiteit ineens 4 in plaats van 5. Belangrijk is dus om iedere keer voor het flitsen de huidsensor te gebruiken.
De eerste keer ging ik flitsen met een volle batterij. Ik heb beide oksels geflitst en mijn volledige bikini lijn. De tweede keer dat ik ging flitsen was de batterij al na 4 flitsen leeg. Ik wilde testen hoe lang de batterij het vol zou houden. Voor mij betreft dit dus 1 volledige flits sessie. Een voordeel aan deze Lumea vind ik, dat je hem ook kan gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Zolang je stroom in de buurt hebt is er dus geen belemmering. Heb je geen stroom? Dan kun je de lumea slechts voor 1 flits sessie gebruiken.

Na de derde keer flitsen ben ik ook gestart met een gedeelte van mijn gezicht. Hiervoor kun je het gezicht opzetstuk gebruiken. Je klikt het normale opzetstuk er af en het nieuwe opzetstuk er op, dit gaat heel erg gemakkelijk. Met het gezicht opzetstuk kun je heel precies te werk gaan, erg handig voor bijvoorbeeld tussen je wenkbrauwen!

Marieke 03-07-2017 Product paar maanden in bezit

Wat een resultaat!

Ongelooflijk wat het resultaat is van dit apparaat. Ik kamp al jaren met zware beharing op armen en benen. Ik gebruik het apparaat nu 3 maand en ben zichtbaar verrast. Mijn haartjes zijn verminderd en veel minder aanwezig en minder stug. Dit is voor mij zeker een oplossing

Pluspunten

• Doet wat het zegt
  • Pijnloos
  • Langdurig resultaat
  • Zelfs voor zwarte beharing

Minpunten

• Duur
  • duurt lang voor er resultaat is
  • groot apparaat

loetje83 03-07-2017 Product paar maanden in bezit

Perfect apparaat

Ik Gebruik Dit Product:1-3 maanden
5 / 5
Perfect product
6 juni 2017
Ik stond nogal sceptisch tegenover dit product omdat het nogal vernieuwend is en ik niemand in mijn omgeving ken die een dergelijk apparaat heeft. Het is wel nodig de gebruiksaanwijzing goed te lezen vooraleer dit apparaat te gebruiken, maar eens je het goed onder de knie hebt, is het heel gebruiksvriendelijk. Na de eerste keer flitsen zag ik al een duidelijk verschil. Er moet tussenin wel nog geschoren worden, maar ik ben verbluft van het resultaat na 9 weken. Ik had veel en donker haar en nu, na de flitsbeurten, bijna niets meer. Ik zou dit apparaat zeker aanraden!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • langdurig resultaat

Minpunten

• prijs

noes 28-06-2017 Product paar maanden in bezit

NIET-TE-GELOVEN!

He gets, de zomer komt er weer aan... dat dacht ik regelmatig als een jonge vrouw met overbeharing. Ik zag niet zo uit naar 'rokjesdag' of de eerste zonnedag op het strand.
Vaak scheerde ik mijn benen dan wel twee maal daags.
Iets sceptisch begon ik dan ook aan de IPLbehandeling van de Lumea Prestige, maar ja... wie niet waagt, dat, en ik wilde zo graag ook uitzien naar de zon!
Uitgebreid de handleiding gelezen, die is goed te overzien en duidelijk... apparaat aan de lader gelegd, app meteen gedownload (een aanrader! supersuper handig!!) en begonnen te flitsen, vond het reuze spannend, maar het ging zo gemakkelijk!
En ja, verwacht niet meteen een wondermiddel dames (en wellicht ook enkele heer), je moet even doorzetten... maar ik merkte al na een paar keer flitsen RESULTAAT! En hoe!!!
Bijna geen haartjes meer in mijn bikinilijn, geen scheerirritaties, veel zachtere huid!
Ook mijn benen zijn nagenoeg haarvrij!
En die bruinen ook veel mooier zonder zoveel te hoeven scheren tussendoor...
Oksels precies zo, ook in mijn gezicht (bovenlip en kin) word de beharing vele malen minder... en dat is zo'n enorme opluchting!

Over de gebruiksvriendelijkheid kan ik maar een ding zeggen: top! En ik ben niet van nature technisch aangelegd, zeg maar ;)
Apparaat ziet er mooi uit, toffe vormgeving, maar het allerbelangrijkst is dat het gewoon werkt! En nog snel ook... zet mijn favoriet serie ondertussen aan en het is zo gepiept. 'Netflitsen' noem ik het ondertussen al :)
Het enige puntje is dat ik bij voorkeur bij daglicht 'flits', omdat mijn ogen anders wat last krijgen van het felle licht. Maar ik heb dan ook geen sterke lampen in huis.

Haar- en irritatievrij de zomer in? Gewoon aanschaffen!
Echt, het is de prijs meer dan waard...

Pluspunten

• mooi design
  • gebruiksvriendelijk
  • werkt echt
  • handige app

Minpunten

• soms lastig te zien waar je bent gebleven

Malb 26-06-2017 Product paar maanden in bezit

Werkt de Philips Lumea?

Na de flitsbeurten hoef ik me nauwelijks meer te scheren. Ik merk dat ik alleen nog maar haartjes weg scheer die ik vergeten ben te flitsen. Echt een verademing dit apparaat! Ik ben er heel tevreden over en blijf hem zeker gebruiken. En het antwoord op de vraag: "Werkt de Philips Lumea?".........ja, ja en nog eens ja!

Nicole 26-06-2017 Product paar maanden in bezit

Fijn in de hand, goed degelijk apparaat!

Wow wat een geweldig product! I love it!
Ik ben een dame die vreselijk behaard is voor een vrouw met zwarte haren die dus heel snel zichtbaar zijn.
Daarnaast groeit het heel snel...:(

Ik heb echt alles geprobeerd harsen, sugarwaxen, epileren, blondeer creme, creme om haren te verwijderen, scheren.
Maar alles zonder het gewenste resultaat.

Voordat ik aan me eerste behandeling begon.
Had ik me eerst geschoren op de plekken waar ik zou gaan flitsen. Ik was verbazend snel klaar ik dacht echt dat het langer zou duren.
Wat ik ook super fijn vond het apparaat had een optie om automatische een stand te checken welke het best bij je huid paste.
Normaal zou ik me elke dag moeten scheren.
Maar na de eerste behanding merkte ik al dat het langzamer groeide.

Na de tweede behandeling duurde het zelfs een week.
Na elke behandeling die volgde zag ik steeds minder haar terug komen.
Ik ben helemaal om!
Ik heb eindelijk iets gevonden waar ik super tevreden mee ben en het gewenste resultaat levert.

Ik was altijd heel sceptisch. Ik dacht dat je voor de gewenste resultaat het nooit met een apparaat thuis kon doen.
Maar echt naar de salon met dure apparaatuur.
Helemaal niet ik kan het gewoon thuis doen wanneer en waar ik wil :D
Thanks Philips!

Pluspunten

• ligt lekker in de hand
  • overal te gebruiken
  • test zelf je huidtype
  • verschillende kopstukken

Minpunten

• laadt niet zo snel op

Marieke 20-06-2017 Product paar maanden in bezit

Zichtbaar resultaat

Een product waar je wel even geduld voor moet hebben, maar dan heb je zeker resultaat. Denk niet dat na 1 x je haartjes zijn verdwenen. Dit heeft wel echt even tijd nodig. Het is wel zo dat je dan blijvend resultaat hebt. Het enige nadeel is de grootte van het apparaat.

Pluspunten

• zichtbaar resultaat
  • scheren niet meer nodig

Minpunten

• duurt lang voor er resultaat is
  • duur apparaat

Groenkonijn 17-06-2017 Product paar maanden in bezit

Beter dan verwacht!

Het toestel ziet er mooi uit, er zit een opberghandig zakje bij. Het is eenvoudig en snel in gebruik en heeft een zeer goed resultaat! Ik raad het iedereen aan!

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • pijnloos
  • efficient

Parchita 17-06-2017 Product paar maanden in bezit

zijdezachte haarloze huid

Het toestel ligt ergonomisch goed in de hand waardoor je het optimaal kan gebruiken.
Dit toestel heeft 2 verschillende opzetstukken. (lichaam en gezicht)
Vanaf de vierde flitsbeurt zag ik het verschil al héél duidelijk. Veel minder haartjes en de huid voelde veel zachter aan en de haartjes die er wel nog doorkwamen groeiden veel minder snel dan voor de behandelingen.

Pluspunten

• design
  • pijnloos
  • gebruiksgemap

Minpunten

• duur in aankoop maar het is het waard

Ss 15-06-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer tevreden!

Mooi resultaat. Haren blijven langer weg, minder stug en benen voelen veel langer glad aan. Zeker in de zomer ga ik het blijven gebruiken. In de winter minder denk ik, ondanks dat het makkelijk in gebruik is en weinig tijd in beslag neemt.

Romien 15-06-2017 Product paar maanden in bezit

Beter dan IPL-behandelingen bij de schoonheidsspecialist!

Ik heb de Lumea nu ondertussen al 4-5 keer gebruikt en ik ben er enorm tevreden over! Ik ben voor één keer blij met m'n bleke huid en zwarte haartjes. Ik heb vaker overwogen om de Lumea te kopen, maar ik had steeds schrik dat dit niet het gewenste resultaat zou hebben. Het is zelfs beter dan ik had gehoopt. Voordien heb ik in een professioneel schoonheidssalon IPL-behandelingen gedaan, maar dit had niet zo een goed resultaat. Bovendien vind ik het zelfs minder pijnlijk dan de professionele IPL (en al helemaal minder pijnlijk dan harsen), mede omdat je de intensiteit van de flitsen kan aanpassen. Én je hebt geen awkward gevoel. Je kan het fijn doen op elk moment, wanneer je maar wil. Je kan de app installeren en die zegt je precies wanneer je de volgende behandeling zou kunnen inplannen. De haartjes onder mijn oksel heb ik zelfs al twee weken niet moeten scheren omdat niets terug groeit. De Lumea is misschien wat prijzig in aankoop maar het is écht een investering!

Pluspunten

• Effectief
  • Minder pijnlijk dan bij de schoonheidsspecialist

muizeken1981 13-06-2017 Product paar maanden in bezit

Een ware luxe voor een zijdezachte haarloze huid

Het toestel Philips Lumea Prestige BRI950 komt in een zeer degelijke, kwalitatieve doos met mooie uitnodigende vrouwelijke kleuren. De handleiding die meegeleverd wordt bevat alle nodige info en heeft een zeer duidelijke omschrijving om het toestel te kunnen gebruiken, extra info zoeken op internet is hier zeker niet nodig.
De Philips Lumea Prestige wordt gebruikt voor ontharing door middel van IPL technologie. Het toestel heeft een vrouwelijk design met een zacht roze/witte kleur afgewerkt met een fijn goud lijntje, straalt klasse uit.

Het ligt ergonomisch goed in de hand waardoor je het optimaal kan gebruiken en je zeker geen schrik moet hebben dat je het zou verliezen bij moeilijker te bereiken lichaamsdelen.

Dit toestel heeft 2 verschillende opzetstukken. Het opzetstuk voor het lichaam heeft een gebogen ontwerp en kan over het ganse lichaam gebruikt worden behalve het gezicht en het opzetstuk voor get gezicht is platter en heeft een kleiner behandelvenster om elke deeltje goed te kunnen bereiken. Dit opzetstuk is ook uitgerust met een beveiligde filter.

Het toestel beschikt over een SmartSkin-sensor waardoor het automatisch aangeeft welke stand van de 5 beschikbare standen je het beste gebruikt voor het te ontharen lichaamsdeel. Je mag geen ongemak ondervinden dus indien nodig kan je de stand uiteraard manueel aanpassen.

Vanaf flitsbeurt 4 (6 weken) zag/voelde ik het verschil al héél duidelijk. De haartjes waren in aantal veel minder dan ervoor, de huid voelde veel zachter aan en de haartjes die er wel nog doorkwamen groeiden veel minder snel dan voor de behandelingen. Ik ben zeer benieuwd het resultaat te zien na 8 weken behandeling! Zalig gewoon!

Pluspunten

• pijnloos
  • makkelijk in gebruik
  • tijdbesparend
  • geen rode, bobbelige huid

Minpunten

• duur in aankoop maar het is het zeker waard

Elelv 11-06-2017 Product paar maanden in bezit

Wat een verademing!

Ontharen behoort tot mijn dagelijkse schoonheidsroutine omdat ik gezegend ben met veel en donkere lichaamsbeharing. Ik was steeds op zoek naar een efficiënter manier van ontharen en sinds kort gebruik ik de Philips Lumea Prestige voor mijn benen, bikinizone, oksels en gezicht en ben heel tevreden. Je flitst met het apparaat over de te behandelen zone en dit gaat snel en pijnloos, ik heb ook geen last van irritaties, smeer wel na elke behandeling een goeie voedende bodylotion. Voor mijn gezicht gebruik ik een ander opzetstuk (kleiner) en dat werkt prima. Na de tweede behandeling zag ik al een verschil op mijn benen en mijn oksels, daar groeien echt minder haren.

De bijbehorende app is super! Hiermee hou je elke flitsbeurt bij en je krijgt dan ook een herinnering om opnieuw te flitsen.

De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is ook zeer overzichtelijk en compleet. Het apparaat wordt geleverd in een chique verpakking, er zat ook een tasje bij zodat je alles netjes kan bewaren.

Pluspunten

• Heel gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Moeilijk om te zien waar je al geflitst hebt

Wendy 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Snel, pijnloos maar ook zwaar en een klein oppervlak.

OMG ik mag de Philips Lumea Prestige testen, ik ben zó ontzettend blij! Van alle producten in de wereld is dit toch één van de producten die ik super graag zou willen testen/hebben!

Mijn eerste indruk:
Het is een degelijk, stevig en best zwaar apparaat is maar toch een vrouwelijke en chique uitstraling heeft. Er zit een opzetstukje voor het gezicht bij én Philips heeft een app uitgebracht voor onze mobiele telefoon.

Het eerste gebruik:
Met de app was het even uitvogelen welk type apparaat ik moest kiezen, want de BR1950 is dus een gloednieuw model en staat nóg niet tussen de keuzemogelijkheden. Ik heb zomaar een model ingevoerd en gekeken of er verschil is met mogelijkheden in de app tussen de verschillende modellen, wat niet zo was gelukkig. Ik kon aan de slag en had mijn eerste sessies ingepland!

Wat is scheren toch een gedoe, pffff! Dat merk je wel weer als je zo alle 'te behandelen gebieden' moet ontharen vóórdat je de Philips Lumea Prestige gaat gebruiken. Eenmaal klaar met het scheren begon ik aan het flitsen. Ik heb een hele lichte huid met over het algemeen blonde beharing, maar 'gelukkig' niet op mijn benen, bikinilijn en oksels. Standje 5 dacht ik, en de 'smart sensor' bevestigde dat. Dat is wel een fijne functie; met één druk op de knop kijkt de Philips Lumea Prestige welke stand het beste is voor jouw huidtint.

Het flitsen was geheel pijnloos, ik voelde alleen een beetje warmte, behalve onder mijn oksels, daar was het gevoeliger. Dus heb ik standje 4 gebruikt, zonder verdere problemen. Soms ruik je wat verschroeid haar, oeps een haartje vergeten te scheren!
Ik bezit ook tattoos op mijn benen, en het wordt afgeraden om die te flitsen want dat kan verkleuring/verbranding veroorzaken. De getatoeëerde delen sloeg ik dus over, behalve een plekje waar ik te dicht op de tattoo zat en auw dat voelde ik wel hoor!

De gebogen vorm van het opzetstuk is erg handig, dit zorgt er voor dat al het licht naar de haarwortel gaat en niet de ruimte 'in schiet'. Sommige plekjes moet je even uitvissen hoe je het apparaat het beste kunt houden, omdat niet alle delen even rond zijn.

Het apparaat is erg groot en zwaar, vooral als je last van je gewrichten hebt zoals ik. Ik heb het flitsen dus moeten onderbreken om mijn pols wat rust te gunnen. Hier moet je dus wél rekening mee houden bij het aanschaffen.

Ik heb dus mijn eerste flits-sessie al achter de rug, en oh wat ben ik benieuwd naar de resultaten!

Pluspunten

• Snel
  • Pijnloos

Minpunten

• Zwaar
  • Klein oppervlak

kimpe123 06-06-2017 Product paar maanden in bezit

Na een tijdje echt effectief!

In het begin denk je: Ojee, wat is me dat. Zo een flitsen, zo fel. Kan dat geen kwaad? Kankerverwekkend?
Maar na enkele vraagstellingen, onderzoek en ondervinding een super toestel met resultaat. Een aanrader voor iedereen! Maar je moet het volhouden.

Pluspunten

• Effectief

Minpunten

• Felle flitsen

Maaike 05-06-2017 Product paar maanden in bezit

lumea prestige

Ik gebruik de lumea prestige nu een 9 tal weken en moet zeggen dat ik heel blij ben met de resultaten. Het apparaat is wel redelijk groot, maar ziet er heel mooi uit en je krijgt er ook een opberghoesje bij. Je moet in het begin wel even geduldig zijn. Ik heb het apparaat eerst volledig opgeladen. Dit was voldoende om mijn benen te behandelen. Als je daarna nog andere zones wil behandelen, kan je dit doen door de lumea te gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Het is even zoeken hoe je het apparaat om een goede manier moet vasthouden om overal te kunnen flitsen waar je haartjes wil verwijderen en het is ook eventjes zoeken welke intensiteit de beste is voor je huid. Maar eenmaal je dit alles gevonden hebt, gaat het flitsen zelf heel vlot. Het is ook even geduldig afwachten geweest, want de eerste resultaten van vermindering in haargroei zie je pas na een 4tal flitsbeurten en flitsen doe je maar om de 14 dagen. Al was dit vooral het geval op mijn benen. Op de oksel en schaamstreek, had ik zeker de indruk dat de haartjes na 1 of 2 flitsbeurten al heel wat langer wegbleven en nu ook in mindere maten terugkeren. Nu zit ik in de fase van het onderhouden en moet ik nog maar maandelijks eens "flitsen".
De app die je op je smartphone kan zetten, helpt ook heel goed met het herinneren wanneer welke zone aan de beurt is.
Het is een dure aankoop, maar het apparaat doet wel wat het belooft!

Pluspunten

• mooi design
  • beloofde resultaten
  • eenvoudig in gebruik