Philips Lumea Prestige BRI950 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige BRI950 op Kieskeurig.nl.

9,1

Flippey 06-06-2017

Het werkt

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Super leuk, ik mag de Lumea prestige testen vanuit insiders. Ik heb dit in 8 weken gedaan. In die 8 weken 4 keer geflitst bij deze vertel ik jullie per keer mijn ervaring:
Voor de eerste keer gebruikt:
Eerst de gebruiksaanwijzing gelezen en het product goed bekeken. Wat een grappig apparaat. Mooie roze doos. Handige soort etui erbij om hem in te bewaren. Ik vind het apparaat er wat groot uitzien maar ligt goed in de hand dus perfect.
Ik heb het meteen uit getest. Eerst gedoucht en alles goed geschoren en toen aan de slag. Wat een felle flits, gelukkig had ik gelezen dat dit geen kwaad kan. Toch kijk ik bij een flits de andere kant op. Ik ben begonnen bij mijn benen, wel lastig om te zien waar ik gebleven ben. Wat wel erg handig is dat je gewoon de knop ingedrukt houd en hij om de paar seconden dan flits en je het apparaat van zelf beweegt. Hierna de oksels wat echt zo gedaan is en ook een stuk makkelijker is. Ben erg benieuwd naar het verdere resultaat.

Voor de 2de keer gebruikt.
Ik had verwacht dat de app mij een herringering zou sturen, maar helaas daar is iets mis gegaan. Heb het wel gecontroleerd maar staat goed ingesteld.
Deze keer heb ik de tijd bijgehouden hoe lang ik per onderdeel bezig ben.
Hierbij het overzicht:
Been rechts: 5:45 minuten
Been links: 6:20 minuten
Oksel beide: 51 seconden in totaal
Bikinilijn: 1:23 minuten
Totaal: 14 minuten

Dit viel mij best mee eigenlijk. Nog steeds blijft het bij de benen lastig om te zien waar je gebleven bent en daarom zet ik streepjes met een pen. Maar ook hierbij merk ik dat je onbewust toch wat scheef gaat.

Derde keer gebruikt
Het word al een normaal ritueel wat er helemaal bij hoort. Eerst alles goed scheren, waarbij ik meteen merk dat ik mij minder snel hoef te scheren en het lijkt of er minder haren terug groeien. Ben heel nieuwschierig hoe het over 2 weken is.

Laatste en 4de keee:
Ik heb mijn oksels en benen gewoon een week lang niet hoeven scheren!! Echt super fijn, ook. MErk ik dat er minder haartjes terug groeien. De handigheid van flitsen zit er goed in. Ik heb voorkeur om met snoer te flitsen omdat het dan sneller gaat. Er zit dan minder wachttijd tussen de flitsen.
Ook flits ik de bikinilijn, hier merk ik minder verschil. Misschien omdat ik dit op flits op stand 1 anders doet het pijn en de benen en oksels flits ik op stand 5.
Al met al ben ik zeer tevreden over het apparaat en raad ik het ook echt aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Kristina88 07-06-2017

Haarloos de zomer in!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik ben ontzettend enthousiast over dit product. Het ziet er ten eerste ontzettend mooi uit, wordt geleverd met handig opbergtasje en een opzetstuk voor de bikinilijn (deze gebruik ik ook voor mijn gezicht). Het ligt lekker in de hand tijdens het gebruik. De accuduur is helaas erg kort.

De resultaten liegen er niet om - ik heb zwart haar en een bleke huid - ik moest mijn benen en oksels om de dag scheren, maar na 2-3 behandelingen met dit geweldige apparaat bleven de haren op mijn benen, armen, buik en oksels vrijwel helemaal weg. De vierde keer flitsen ging daarom vrij snel - er viel weinig te flitsen nog haha. Tussen de flitsbeurten door heb ik niet hoeven te scheren, de haartjes die teruggroeien zijn erg dun en zacht (en ook lichter van kleur).

Bikinilijn gaat iets trager, maar de haren zijn in ieder geval erg zacht en fijn.

Ik ben zeker van plan dit artikel te blijven gebruiken. Het is even wennen en je moet zelf goed uitvinden welke lichtintensiteit prettig aanvoelt, hoe je het apparaat het beste kan houden etc. maar zodra je dat onder de knie hebt gaat het flitsen flitssnel ;).

Ik ga in ieder geval haarvrij de zomer in, wel zo lekker nu de rokjes en jurkjes weer aankunnen.

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Handige opzetstukjes
  • Prachtig design

Minpunten

• Accuduur

Malb 07-06-2017

Werkt de Philips Lumea?

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

De Lumea zit een nette en compacte verpakking, het oogt direct erg professioneel.

Ik heb de Lumea getest op mijn oksels en bikinilijn. Volgens de huidsensor op de Lumea moet ik voor beide gebieden stand 5 gebruiken. De bijgeleverde handleiding voor de Lumea is kort en bondig en vertelt precies hoe je het apparaat moet gebruiken. Het design van de Lumea is mooi en hij is makkelijk vast te houden.

Voor gebruik van de Lumea is het de bedoeling dat je de aanwezige haartjes weg scheert. Na het scheren kun je de Lumea gaan gebruiken.

De eerste keer dat ik de Lumea heb gebruikt had ik een aantal plekjes op mijn huid waarbij het flitsen wat gevoelig was. Hierna heb ik op deze locaties de intensiteit teruggezet naar 4 waarna de "pijn" direct was verdwenen. Ik vond de Lumea erg gemakkelijk in het gebruik en ik was binnen enkele minuten al klaar met flitsen. Het nadeel vond ik wel dat het lastig is om te zien waar je gebleven bent, dit zul je een beetje op de gok moeten doen.

Na de eerste sessie merk ik al dat er veel minder haartjes terug groeien en dat het scheren al veel minder nodig is.
De tweede keer dat ik ging flitsen en de huidsensor gebruikte, was de advies intensiteit ineens 4 in plaats van 5. Belangrijk is dus om iedere keer voor het flitsen de huidsensor te gebruiken.
De eerste keer ging ik flitsen met een volle batterij. Ik heb beide oksels geflitst en mijn volledige bikini lijn. De tweede keer dat ik ging flitsen was de batterij al na 4 flitsen leeg. Ik wilde testen hoe lang de batterij het vol zou houden. Voor mij betreft dit dus 1 volledige flits sessie. Een voordeel aan deze Lumea vind ik, dat je hem ook kan gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Zolang je stroom in de buurt hebt is er dus geen belemmering. Heb je geen stroom? Dan kun je de lumea slechts voor 1 flits sessie gebruiken.

Na de derde keer flitsen ben ik ook gestart met een gedeelte van mijn gezicht. Hiervoor kun je het gezicht opzetstuk gebruiken. Je klikt het normale opzetstuk er af en het nieuwe opzetstuk er op, dit gaat heel erg gemakkelijk. Met het gezicht opzetstuk kun je heel precies te werk gaan, erg handig voor bijvoorbeeld tussen je wenkbrauwen!

Na de flitsbeurten hoef ik me nauwelijks meer te scheren. Ik merk dat ik alleen nog maar haartjes weg scheer die ik vergeten ben te flitsen. Echt een verademing dit apparaat! Ik ben er heel tevreden over en blijf hem zeker gebruiken. En het antwoord op de vraag: "Werkt de Philips Lumea?".........ja, ja en nog eens ja

minouch2 03-06-2017

Beste uitvinding ooit van philips!!!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Eerst en vooral prachtige verpakking,mooie doos,spreekt aan! Toestel,eerste indruk was,"net een haardroger"lijkt zwaar te zijn in de hand,maar valt zeer Goed mee!Prachtig design.Wisselbare kop,om gerichter te kunnen flitsen.Eerste flitsbeurt achter de rug met lumea prestige BR1950,super! even wennen aan de warme flitsen,vnl op bikini lijn en oksels! op de benen niet zo makkellijk om te zien waar je reeds bent geweest,maar geen probleem aangezien de flitsplaatsen elkaar mogen overlappen,je kan ook een wit oogpotlood gebruiken om te plaatsen aan te duiden !Ben zeer enthousiast en benieuwd naar de resultaten!ik weet nu al dat er meer vrije tijd over blijft,omdat een bezoek aan de schoonheidsspecialist niet meer hoeft!Ik geef de voorkeur 'savonds te ontharen,mijn huid heeft een licht warm prikkelend gevoel,maar verdwijnt zeer snel,geen roodheid deze morgen!! Super apparaat,had ik reeds veel vroeger willen leren kennen,heb vervelende zwarte haargroei,helemaal niet prettig,maar in de toekomst hopelijk helemaal verlost ervan!
2de flitsbeurt achter de rug.Aangezien de handleiding door nomen was,kon ik sneller aan de slag.
Kin,bovenlip,oksels en armen gingen in een mum van tijd,volledige benen nemen toch wat tijd in beslag.
De beste resultaten merk ik al op de armen,moest na 14 dagen bijna geen haar wegscheren voor het gebruik van de lumea.
Het grootste pluspunt tot nu vind ik dat er helemaal geen huidreactie is na het gebruik van de lumea.
Ik maakte gebruik van alle scheermethodes:waxen,pincet,scheren,epilator.Van deze laatste(voor mij de doeltreffendste)had ik rode bultjes na gebruik en kon ik ook niet direct een rokje dragen.Met de lumea is dit verleden tijd!Alles na gebruik mooi opbergen in het bijgeleverde etui!Super!
Onder mijn oksels,komen de haartjes na de 3de flitsbeurt veel trager en op sommige plaatsen zelfs helemaal al niet meer terug!wauw!
Ik zie zeker en vast na de 3de flitsbeurt een groot verschil dan bij de start Met mijn toestel BRI950 beweren ze tot 92 procent haar vermindering na 3 behandelingen,ik kan dit best geloven! De lumea is echt het beste toestel ooit dat ik mocht leren kennen!Het best van al is dat ik nu bij mooi weer gewoon een jurkje kan aandoen,zonder te hoeven denken me eerst nog te moeten epileren.Super gewoon!Een aanrader voor mensen die nog twijfelden hem aan te kopen. Een tip voor wie hem wenst aan te kopen:start met de lumea flitsbeurt in het najaar,je mag nl 48u voor en na de flitsbeurt niet in de zon komen of met hoge factor

Pluspunten

• pijnloos
  • geen irritatie
  • tijdbesparend

Minpunten

• aan de dure kant

loetje83 03-07-2017

Perfect apparaat

Ik Gebruik Dit Product:1-3 maanden
5 / 5
Perfect product
6 juni 2017
Ik stond nogal sceptisch tegenover dit product omdat het nogal vernieuwend is en ik niemand in mijn omgeving ken die een dergelijk apparaat heeft. Het is wel nodig de gebruiksaanwijzing goed te lezen vooraleer dit apparaat te gebruiken, maar eens je het goed onder de knie hebt, is het heel gebruiksvriendelijk. Na de eerste keer flitsen zag ik al een duidelijk verschil. Er moet tussenin wel nog geschoren worden, maar ik ben verbluft van het resultaat na 9 weken. Ik had veel en donker haar en nu, na de flitsbeurten, bijna niets meer. Ik zou dit apparaat zeker aanraden!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • langdurig resultaat

Minpunten

• prijs

noes 28-06-2017

NIET-TE-GELOVEN!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

He gets, de zomer komt er weer aan... dat dacht ik regelmatig als een jonge vrouw met overbeharing. Ik zag niet zo uit naar 'rokjesdag' of de eerste zonnedag op het strand.
Vaak scheerde ik mijn benen dan wel twee maal daags.
Iets sceptisch begon ik dan ook aan de IPLbehandeling van de Lumea Prestige, maar ja... wie niet waagt, dat, en ik wilde zo graag ook uitzien naar de zon!
Uitgebreid de handleiding gelezen, die is goed te overzien en duidelijk... apparaat aan de lader gelegd, app meteen gedownload (een aanrader! supersuper handig!!) en begonnen te flitsen, vond het reuze spannend, maar het ging zo gemakkelijk!
En ja, verwacht niet meteen een wondermiddel dames (en wellicht ook enkele heer), je moet even doorzetten... maar ik merkte al na een paar keer flitsen RESULTAAT! En hoe!!!
Bijna geen haartjes meer in mijn bikinilijn, geen scheerirritaties, veel zachtere huid!
Ook mijn benen zijn nagenoeg haarvrij!
En die bruinen ook veel mooier zonder zoveel te hoeven scheren tussendoor...
Oksels precies zo, ook in mijn gezicht (bovenlip en kin) word de beharing vele malen minder... en dat is zo'n enorme opluchting!

Over de gebruiksvriendelijkheid kan ik maar een ding zeggen: top! En ik ben niet van nature technisch aangelegd, zeg maar ;)
Apparaat ziet er mooi uit, toffe vormgeving, maar het allerbelangrijkst is dat het gewoon werkt! En nog snel ook... zet mijn favoriet serie ondertussen aan en het is zo gepiept. 'Netflitsen' noem ik het ondertussen al :)
Het enige puntje is dat ik bij voorkeur bij daglicht 'flits', omdat mijn ogen anders wat last krijgen van het felle licht. Maar ik heb dan ook geen sterke lampen in huis.

Haar- en irritatievrij de zomer in? Gewoon aanschaffen!
Echt, het is de prijs meer dan waard...

Pluspunten

• mooi design
  • gebruiksvriendelijk
  • werkt echt
  • handige app

Minpunten

• soms lastig te zien waar je bent gebleven

Miiiiii 15-06-2017

Absoluut een aanrader!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Eerlijk is eerlijk... Het nauwkeurig flitsen is best een klusje. Ik moest mezelf er echt aan helpen herinneren dat het me op de lange termijn juist heel veel tijd en ergernis zou gaan schelen. Ik heb dus keurig volgehouden en ben 5 keer met tussenpozen van 2 weken aan de slag gegaan.

Maar was het dan ook de moeite waard? Wel, nu 3 maanden later kan ik zeggen dat het verschil met voorheen echt enorm is! Heel soms zie ik nog een vergeten haartje, maar eigenlijk doe ik er helemaal niets meer voor. Heerlijk om vrijuit te kunnen sporten zonder me opeens te realiseren dat ik mijn oksels nog niet bijgewerkt had... Heerlijk als er opeens onverwacht een zonnige dag opduikt en ik zonder zorgen om mijn benen een rokje kan aantrekken... Heerlijk om mijn bikini aan te trekken naar het zwembad en niet iedere keer onbewust te gaan checken of alles nog netjes zit omdat ik weer eens mijn bikinilijn vergeten ben... Heerlijk dat ik niet meer door vriendinnen gewezen hoef te worden op haargroei op mijn bovenlip (gênant!!)...

Dus het antwoord is JA, het is absoluut de moeite waard! De behandeling is pijnloos (soms wel een tikje vervelend, want het apparaat wordt best heet) en als je het nauwkeurig aanpakt best tijdrovend, maar als je dat even doorzet pluk je er daarna de vruchten van.

En de prijs? Het is een aardige investering, maar die verdien je terug door de besparing op scheermesjes en de schoonheidsspecialiste! Bovendien koop je er een hoop ergernis mee af, want van wie is ontharen nou een favoriet klusje? ;)

Als je het mij vraagt een essentieel product voor de moderne vrouw!

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Fraai design

Minpunten

• Investering

Anoniem 14-06-2020

Het lijkt te werken... maar!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Het behandelde haar groeit minder snel terug maar na zo’n 3 flitsen is de batterij reeds leeg en moetopnieuw geladen worden. Vraag me Af of dit normaal is??

Nikki.......... 10-06-2020

Tot zover lijkt het te werken

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik heb de Lumea Prestige nu 3 keer gebruikt, het lijkt effect te hebben! Ik hoop dat het effect verder doorzet en ik straks van alle hars/epileer/scheer ellende af ben.

Aaakk 01-06-2020

Haarvrij na 3 behandelingen!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik ben echt tevreden met het product. Heb het nu 3x gebruikt en ik ben al haarvrij op heel veel plekken! Het moet alleen nog bijgehouden worden als ik haartjes zie groeien. Ik raad het echt aan!!

Anoniem 12-05-2020

Does what says it will

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

There’s no magic, don’t expect results appearing over night. Persistence in use weekly will deliver excellent results. Great product!

Grote Glimlach 23-03-2020

Lumea: de uitvinding!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik ben zeer tevreden met Lumea! Gebruik het nu een jaar en hoef mijn benen nagenoeg niet meer te scheren. Ook de oksels ben ik tevreden over, groeit nog wel iets terug, maar is te verwaarlozen.

Sharmaine 11-03-2020

Top

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Oké het is misschien niet zoals bij een salon maar het werkt echt! Ik merk echt dat ik veel minder haar heb. Op sommige plekken zie je gewoon kale plekken
Ik ben erg tevreden over de Lumea maar ook met de app. Die heeft handige tips en reminder

Juul42 28-01-2020

1e indruk: lijkt te doen wat 'ie belooft

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik heb nu de twee-wekelijkse behandelingen gehad. Op mijn onderbenen is het heel duidelijk te zien dat er veel minder haartjes zijn. Er zijn nog wel wat over, maar heb het idee dat ik ook af en toe een stukje overgeslagen heb (is lastig te zien wat je wel/niet gedaan hebt) en dat dit de reden is voor de overgebleven haartjes. In de bikinilijn en bij de oksels zie ik wel iets vermindering, maar niet zoveel als op de benen. Ik vermoed dat dit komt doordat ik dit uit voorzorg op een lagere stand heb gedaan. Al met al ben ik tot nu toe tevreden. Ik ben heel nieuwsgierig hoe het eruit ziet na de hele behandeling!

De app werkt overigens amper op een wat oudere i-pad.

Loraïn 16-01-2020

Uitstekend kwalitatiefvol product

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Zeer gebruiksvriendelijk toestel, verwijderd na enkele beurten elk haartje. Opvolging via een handige app.

Anneke99 11-11-2019

Topprodukt! Doet wat het belooft.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik heb de mijne in december 2017 gekocht, dus heb de Lumea bijna 2 jaar. Ik heb lang getwijfeld om het aan te schaffen, omdat de meningen erover heel verschillend waren/zijn en het toch niet goedkoop is. Er zijn ook zoveel verschillende soorten en prijzen op de markt, maar van de Phillips Lumea las ik de beste reviews. Ik kan na 2 jaar bevestigen 'Het werkt echt!'. Op mijn benen en oksels bijna geen haargroei meer. Na 2 maanden pas zie ik hier en daar een haartje verschijnen. De bikinilijn scheer ik af en toe nog beetje bij. Enkel in het aangezicht (onderkin en bovenlip) werkt het bij mij iets minder omdat die haartjes té licht zijn vermoed ik. Ik heb geen spijt dat ik het gekocht heb.

Adriana 07-11-2019

Als ik dit eerder had geweten...

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Als ik eerder had geweten dat dit apparaat op de markt was dan had ik het ook eerder in huis gehad. Ik zie zoveel pluspunten die in de vorige reviews al gezegd zijn dus daar sluit ik mij volledig bij aan. Ik heb wel twee minpuntjes, het eerste is dat het apparaat nogal zwaar in de hand ligt en het tweede is dat er gesproken wordt over het vermijden van flitsen op dezelfde plek maar ik kan nergens terug vinden waarom niet. Kan iemand mij vertellen wáárom niet?

Ninaaa03 01-09-2019

Ca change la vie ...

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

On a toutes une vie à 100 à l'heure devoir s'épiler ou encore se raser tous les jours c'était devenu un enfer je n'avais jamais les jambes nets grâce à lumea maintenant c'est chose faite !

Shia 22-08-2019

Zeer gemakkelijk, maar klein oppervlak.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Na drie keer flitsen al verschil en na vijf keer bijna alle haren weg! Daarna heb ik een antibiotica kuur gehad waardoor ik even moest stoppen en de haren kwamen pas na een halfjaar terug. Beveel de Lumea Advanced met stekker zeker aan. Kun je lekker door blijven flitsen zonder op te laden!
Enige wat jammer is, is dat het bijna 2 uur duurt voor ik klaar ben, omdat het oppervlak van de flits erg klein is. Een groter scherm is zeker een verbeterpunt!

Marike 16-08-2019

Philips Lumea werkt makkelijk

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Na 3 behandelingen begin ik te merken dat de haargroei minder wordt.
Het apparaat is makkelijk in gebruik en de behandeling kost weinig tijd.
Handig om de Lumea app te gebruiken als herinnering voor je volgende behandeling.o