Panasonic ES-WH80

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic ES-WH80 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Meertje 20-01-2020

Werkt niet zo goed bij mij

Geschreven voor: Panasonic ES-WH80

Na aankoop gelijk begonnen met behandelen. Helaas heb ik na 11 behandelingen echt weinig resultaat geboekt. Ik had gehoopt op een sterke haar vermindering. Maar niet behaald.. wel een heel klein verschil in haar groei (iets langzamer).

De levering is wel snel en het apparaat is makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Werkt een beetje
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Minimaal resultaat

Tiny42 19-05-2016

Wat een verademing

Geschreven voor: Panasonic ES-WH80

Ik ben iemand met donker haar en heb op verschillenden plaatsen wel eens haargroei waar ik niet blij mee ben. Heb deze IPL nu inmiddels meer dan een maand. Er is genoeg keuze maar ben eigenlijk afgegaan op de merknaam. We hebben meer producten van Panasonic en zijn daar zeer over te spreken. Na verschillende keren de haren te hebben behandeld komen ze niet meer terug merk ik. Ik ben enorm blij. Het gebruik spreekt voor zichzelf, kan niet verkeerd gaan. Het oppervlakte om te behandelen is ook niet te groot.