Silk'n Flash & Go Luxx 245.000 lichtflitsen - Reviews

roos 06-03-2016 Product maand in bezit

Ruim een maand geleden de Silk’n Flash&Go Luxx voor het eerst gebruikt. Nu aantal weken later inmiddels 3x het apparaat gebruikt. Ik merk dat de haartjes minder snel terug groeien en sommige haartjes lijken ook dunner te zijn geworden. Ik gebruik het apparaat op zijn hoogste stand want dat werkt het beste met mijn huidskleur en haartype. Mijn huid reageert verder goed op de behandeling, geen irritaties of langdurig roodheid van het behandelde gebied. Tot nu toe erg tevreden over het resultaat

roos 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Vandaag de Silk’n Flash&Go Luxx voor het eerst gebruikt. Was erg benieuwd naar het apparaat en naar het resultaat. Na 1x gebruikt te hebben kan ik nog weinig zeggen over het resultaat dus dat moet ik op lange termijn bekijken.

Het apparaat is snel gebruiksklaar en makkelijk in gebruik. Na de flits wordt de huid lichtelijk warm, maar dat trekt heel snel weer weg. Geen irritaties of langdurig roodheid van de huid.

Gebieden waar je bot hebt flits hij niet of heel moeilijk in ieder geval. Dus je moet dan het apparaat zo goed mogelijk op het gebied richten en daar ben je soms even mee bezig.

Voor zover een fijn apparaat op zich. Kan helaas nog geen uitspraak doen over het resultaat en hoe lang een cartridge meegaat.