Philips Lumea IPL ontharingssysteem - Reviews

IPL

6,6

joke37 29-02-2016 Product kwartaal in bezit

6,2
Na de eerste flitsbeurten merk je niks van resultaat. Ik heb het nu 4 keer gebruikt en de haartjes groeien trager terug, maar blijven niet weg. Hierdoor moet ik me blijven scheren alvorens te flitsen anders stinkt het een beetje door een brandgeur. Het toestel is volledig pijnloos, maar als je het op vele plaatsen wilt gebruiken is de batterij iets te zwak.

Klant1087 04-01-2016 Product jaar of meer in bezit

2,2
Apparaat ongeveer twee jaar gebruikt en redelijk tevreden. Na een tijdje niet gebruikt te hebben bleek het apparaat dood, deed helemaal niks meer. Contact opgenomen met Philips klantenservice (#philips) en zij zeggen dat dit klopt als het apparaat drie maanden niet aan de oplader heeft gezeten kan deze kapot gaan en niet te maken zijn. Staat in de kleine lettertjes van de gebruiksaanwijzing en is niks aan te doen dikke pech. Had dit niet verwacht van een apparaat van 400 euro en zeker niet van Philips.

Kortom, of continu aan het stroom houden

Elle1970 13-11-2014 Product paar dagen in bezit

Direct na het gebruik van de Philips Lumea ervaar ik heerlijk gladde benen, een heel fijn en snel resultaat! Het apparaat is handzaam en makkelijk te gebruiken.

Fumme 13-06-2014 Product maand in bezit

Ik heb deze lumea nu bijna zes weken en ben vooralsnog helemaal tevreden. Na jaren zoeken naar de beste ontharingsmethode geloof ik echt dat ik hem gevonden heb, tot nu toe doet hij exact wat hij zegt te doen.
Je moet de lumea eerst 5x om de 2 weken gebruiken na het scheren, daarna blijft als het goed is al het haar weg en moet je het eens in de 4-8 weken doen om het bij te houden. Ik heb nu 3 keer mijn onderbenen, oksels en bikinilijn behandeld en heb nu al veel minder haargroei, zo weinig dat ik nu 1,5 week na de laatste keer zonder mn benen te scheren korte broeken aan kan. En dus zonder stoppels en ingegroeide haren. Het is even een klusje, het venstertje is maar 4 cm2, maar als je bedenkt dat het maar eens in de paar weken nodig is, moeten we daar maar niet om zeuren.
Er zit een erg goede gebruiksaanwijzing bij, heel duidelijk, en het apparaat is makkelijk te bedienen.
Het enige nadeel is dat de accu niet heel lang meegaat, ongeveer 20 min, ik redt net niet beide onderbenen helemaal in 1x. Je kunt hem tijdens het opladen niet gebruiken, dus je zult eea in 2 etappes moeten doen. Maar hij laadt dan wel weer snel op.
En hij is natuurlijk erg prijzig...