Silk'n Flash&Go

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Silk'n Flash&Go op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

r*********@g******** 02-11-2021

Klacht

Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Jaren af en toe gebruikt.
Wilde nu weer gebruiken. Maar helaas .lampje gaat onmiddellijk uit. Kan er niks meer mee doen Mails naar het JUISTE adres gestuurd voor info. Maar helaas .totaal geen reactie. .Jammer .
Ik had op een antwoord gerekend.

Pluspunten

• WERKTE GOED

Minpunten

• Kan er plotseling niks meer mee doen
  • Geen tea tie van de leverancier .helaas

Silvia 10-12-2016

Miskoop

Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Ik heb de flash & go sinds september 2016. Moest begin december al de eerste lamp vervangen. Op mijn benen werkt t aardig, flink wat kale plekken, maar oksels minste resultaat. Als je iedere 3 maanden een nieuwe lamp aan moet schaffen van 25 euro blijf ik liever epileren en scheren! Echt tijdrovend vind ik het niet in vergelijking met epileren. Maar haar blijft niet zo lang weg als bij epileren. Oksels nog 2 keer per week scheren evenals bikinilijn.

Pluspunten

• Minder vaak scheren
  • Best snel en pijnloos

Minpunten

• Heel duur!
  • Toch blijven scheren tussen flitsbeurten door

Chantichantalle 22-12-2014
Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Heb hem meer dan anderhalf jaar kost je
Klauwe met geld het apparaat vooral navullingen bijna 50euro .en de haartjes blijven komen voor mijn persoonlijk de miskoop van de eeuw. Inruilen gaat helaas niet meer .ze moeten gewoon erg duidelijk zijn in hun reclames .

daby2370 02-05-2014
Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Ik gebruik het nu 1 jaar, en het resultaat valt zwaar tegen.
Ik vind het zonde van mij geld. Had echt gedacht dat je na een jaar niet meer hoefde te scheren.

Sieltjuh 22-10-2013
Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Ik heb het apparaat sinds ongeveer een half jaar in mijn bezit. Voornamelijk gebruikt voor mijn bikini-lijn en oksels met een zeer goed resultaat. In plaats van elke dag mijn oksels te moeten scheren (erg snelle haargroei) hoef ik het nu nog maar ongeveer 2x in de week te doen. Dat is dus een zeer positief resultaat in mijn ogen.
Ook heb ik minder last van ingroeiende haartjes bij mijn bikini-lijn.

Nu scheelt het denk ik wel enorm dat ik de ideale haar- en huidskleur heb voor het flitsen.

jp4fun 21-03-2013
Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Hou bij aanschaf rekening met de kostbare cartridges. Na 2x gebruiken (alleen benen) 2 cartridges verbruikt!!! 1 cartridge zou 1000 flitsen geven. 100 is eerder reëel. Daarom zou ik deze IPL aan ieder afraden.

Sieltjuh 22-10-2013

Dit heb ik toch echt anders ervaren. Ik heb het apparaat een half jaar in gebruik voor oksels en bikinilijn. Ook al mijn benen meegenomen de laatste paar keer. Mijn eerste cartridge geeft nog steeds niets aan.

M. Buiting 10-07-2012
Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Heb de flash&go sinds december en dacht dus fijn deze zomer minder te hoeven scheren.Maar helaas ik ben te blond en dan flitst die wel maar zonder resultaat. Dit schijnt ook zo te zijn als je te donker bent. Voor mij dus een dure miskoop!

BirryD 18-04-2012

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik je vraag even beantwoorden hermaekkel: 1 cartridge kan 1000 flitsen maken. Het gezicht is maar een klein gebied wat je moet behandelen dus je kunt met 1 cartridge wel even vooruit! Als je het bij de juiste shop komt krijg je er ook nog 1 extra bij dus kijk even rond!

Ik ben nu zelf bezig met mijn oksels en schaamstreek. Vandaag heb ik mijn 10de behandeling gedaan. Mijn haargroei bij mijn oksels is echt al aanzienlijk minder zeker wel 50% misschien zelfs nog meer! Mijn schaamstreek gaat iets minder snel. Dit heb ik allemaal met 1 cartridge gedaan en hij is nu nog niet aan vervanging toe.

Ik ben heel erg tevreden over het apparaat maar geduld staat wel voorop!

marleeeenie 10-01-2014

Hallo BirryD,

Ik zie dat u aangeeft dat als je een nieuwe cartridge bij de juiste shop komt krijg je er ook nog 1 extra bij, mijn vraag is waar besteld u deze?

Groet Marleen.

Mevrouw E. 26-03-2012
Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Ik heb het product nu 3 keer gebruikt en je ziet al duidelijk minder haar groei op verschillende plaatsen terug komen.
Ik ben erg tevreden tot nu toe.
Al moet je wel geduld hebben!

Sophie030903 16-01-2012
Geschreven voor: Silk'n Flash&Go

Heb het apparaat nu een paar weken in gebruik en ik zie al resultaat. Mijn haargroei is heel donker en mijn huid normaal.
Oksels nu een keer of 4 gedaan en al 50% zichtbaar minder haargroei.
Ook mijn gezicht 4of 5x gedaan met ook merkbaar resultaat. Minder haargroei boven de lip. (zaten dunne dons haartjes)
Nu benen en bikinilijn. Dat is nog even afwachten.

Apparaat is handig in gebruik, niet pijnlijk. Het opladen van de ene flits na de volgende gaat snel.

hermaekkel 09-04-2012

Hallo, ik wil hem ook graag kopen ,mijn dochter heeft nogal last van haargroei in het gezicht bovenlip en wat op de kin. En hoe lang kan je met zo,n cartrige doen>????? graag bericht ben heel benieuwd .zou dankbaar zijn als je wilt reageren vr gr

Dion 11-12-2017

Wat bedoelt u met huid 'normaal'?

joseeke 16-12-2012

Hoi Sophie

ik ben van plan om de Silk`n Flash & Go te kopen
maar werkt het echt boven de lip met de donshaartjes want ik heb daar ook donshaartjes en zwarte die er doorkomen en ook onder mijn kin
dus wil het zeker weten voor ik hem aanschaf
en hoe lang doe je ongeveer met een cartridge is dat inderdaad 1000 lichtflitsen zoals ze beweren
ik hoor graag van je

gr jose