Silk'n Flash&Go - Reviews

Lichtsterkte
4 J/cm2

Chantichantalle 22-12-2014 Product jaar of meer in bezit

3,8
Heb hem meer dan anderhalf jaar kost je
Klauwe met geld het apparaat vooral navullingen bijna 50euro .en de haartjes blijven komen voor mijn persoonlijk de miskoop van de eeuw. Inruilen gaat helaas niet meer .ze moeten gewoon erg duidelijk zijn in hun reclames .

daby2370 02-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Ik gebruik het nu 1 jaar, en het resultaat valt zwaar tegen.
Ik vind het zonde van mij geld. Had echt gedacht dat je na een jaar niet meer hoefde te scheren.

Sieltjuh 22-10-2013 Product half jaar in bezit

Ik heb het apparaat sinds ongeveer een half jaar in mijn bezit. Voornamelijk gebruikt voor mijn bikini-lijn en oksels met een zeer goed resultaat. In plaats van elke dag mijn oksels te moeten scheren (erg snelle haargroei) hoef ik het nu nog maar ongeveer 2x in de week te doen. Dat is dus een zeer positief resultaat in mijn ogen.
Ook heb ik minder last van ingroeiende haartjes bij mijn bikini-lijn.

Nu scheelt het denk ik wel enorm dat ik de ideale haar- en huidskleur heb voor het flitsen.

jp4fun 21-03-2013 Product maand in bezit

6,4
Hou bij aanschaf rekening met de kostbare cartridges. Na 2x gebruiken (alleen benen) 2 cartridges verbruikt!!! 1 cartridge zou 1000 flitsen geven. 100 is eerder reëel. Daarom zou ik deze IPL aan ieder afraden.

M. Buiting 10-07-2012 Product half jaar in bezit

6,6
Heb de flash&go sinds december en dacht dus fijn deze zomer minder te hoeven scheren.Maar helaas ik ben te blond en dan flitst die wel maar zonder resultaat. Dit schijnt ook zo te zijn als je te donker bent. Voor mij dus een dure miskoop!

BirryD 18-04-2012 Product half jaar in bezit

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik je vraag even beantwoorden hermaekkel: 1 cartridge kan 1000 flitsen maken. Het gezicht is maar een klein gebied wat je moet behandelen dus je kunt met 1 cartridge wel even vooruit! Als je het bij de juiste shop komt krijg je er ook nog 1 extra bij dus kijk even rond!

Ik ben nu zelf bezig met mijn oksels en schaamstreek. Vandaag heb ik mijn 10de behandeling gedaan. Mijn haargroei bij mijn oksels is echt al aanzienlijk minder zeker wel 50% misschien zelfs nog meer! Mijn schaamstreek gaat iets minder snel. Dit heb ik allemaal met 1 cartridge gedaan en hij is nu nog niet aan vervanging toe.

Ik ben heel erg tevreden over het apparaat maar geduld staat wel voorop!

Mevrouw E. 26-03-2012 Product kwartaal in bezit

Ik heb het product nu 3 keer gebruikt en je ziet al duidelijk minder haar groei op verschillende plaatsen terug komen.
Ik ben erg tevreden tot nu toe.
Al moet je wel geduld hebben!

Sophie030903 16-01-2012 Product paar weken in bezit

Heb het apparaat nu een paar weken in gebruik en ik zie al resultaat. Mijn haargroei is heel donker en mijn huid normaal.
Oksels nu een keer of 4 gedaan en al 50% zichtbaar minder haargroei.
Ook mijn gezicht 4of 5x gedaan met ook merkbaar resultaat. Minder haargroei boven de lip. (zaten dunne dons haartjes)
Nu benen en bikinilijn. Dat is nog even afwachten.

Apparaat is handig in gebruik, niet pijnlijk. Het opladen van de ene flits na de volgende gaat snel.