Philips HP3643 - Reviews

Vermogen lamp
In hoogte verstelbaar
Automatische uitschakeling

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

WK01 17-08-2011 Product paar weken in bezit

Erg fijn apparaat, geeft een goede warmte. Hij is in alle standen te verstellen dus je hebt altijd de gewenste stand te pakken. De voet is wel zwaar en als je de lamp aanzet hoor je een ventilator. Het geluid is niet heel hard maar is ook niet rustgevend. Verder bestraalt de lamp inderdaad een groot gebied maar je hele rug vanaf nek tot onderste onderrug in 1 keer goed behandelen met doordringende warmte gaat niet. Toch vind ik het een goed apparaat en lig/zit er graag onder/voor. Krijg er ook lekker warme voeten van dus ik denk dat het echt de bloedsomloop wel verbeterd.

Lange_Ezel 31-03-2010 Product jaar of meer in bezit

Deze infraroodlamp is goed, liever gezegd was goed. Voldeed prima totdat binnen een jaar de fan er zomaar mee stopte. De lamp is niet meer leverbaar via Modern.nl, dus helaas. Ik mag wat anders uitzoeken daar.

Maria 01-12-2016 Product paar weken in bezit

groot bereik

Met deze krachtige infrarood lamp kan je een groot oppervlak behandelen.
De warmte voelt heel heilzaam. Spierspanning en pijn worden echt verlicht.
Het is de prijs waard om een apparaat aan te schaffen dat in hoogte en in allerlei hoeken verstelbaar is.

Pluspunten

• krachtige lamp
  • verlicht spierspanning en pijn
  • groot oppervlak behandelen
  • verstelbaarheid
  • slank model

Jose62 02-08-2013

Een uitstekend product.

Een uitstekend product bij verlichting van spier en/of gewrichtspijn! Krachtige lamp, goed te plaatsen, springt automatisch uit, meerdere malen per dag te gebruiken.
Oorspronkelijk gepost op Philips

manmetpijn10 24-05-2012

Een lamp die echte verlichting geeft.

Sinds 15 februari in gebruik. Na 489 gebruikt te hebben neemt de tevredenheid alleen maar toe. Mijn rugproblemen worden enigszins dragelijk. Zoals ik in de samenvatting al zei, een lamp die echte verlichting geeft.
Oorspronkelijk gepost op Philips