Bosch GUD15A55 - Reviews

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

anja 08-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat vriest snel in, indeling is prima.
Over duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, het apparaat is pas een paar dagen geleden geïnstalleerd.

Peter de Regt 16-06-2017

Top vriezer

Vries perfect ruim -20C, softclose deur en een luxe uitstraling, zeer stil. Top vriezer in deze hoogte 82cm en zeer goed zelf in te bouwen dank zij de duidelijke handleiding en tekening,
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Machiel Brussé 01-03-2017 Product paar maanden in bezit

Fluisterstille vriezer

inbouw, onderbouw vriezer. Zeer stil en vries dankzij de bootsstand zeer snel. Eenmaal op temperatuur kan de bootsstand uit en vriest hij zeer goed.
Grote lades met veel ruimte. Onder de onderste lade zit nog een vak voor koelelementen. Geniaal.
Zelfstandige defrost; nooit meer handmatig ontdooien. Ideaal

Pluspunten

• ruim
  • auto defrost
  • stil

DKW 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Vriezer met extra ruimte

Ik was in eerste instantie huiverig om voor een onderbouw vriezer te gaan. Te weinig inhoud maar niets is minder waar. Bij het weghalen van de onderste lade is er nog extra ruimte ter beschikking voor koelelementen of ijsblokjes. Een zeer fijne vriezer met meerdere mogelijkheden. Kwaliteit prijsverhouding oké wij raden deze vriezer zeker aan.

Pluspunten

• Klein apparaat met behoorlijke inhoud

Minpunten

Jacco 24-11-2016

Ruime vriezer die wel veel geluid maakt

Fijne vriezer, veel ruimte en diepe lades waardoor je er ondanks zijn geringe hoogte veel producten in kwijt kunt. De extra 'accus' voor het geval de stroom uitvalt zitten op een vreemde plek (bij stroomuitval moet je ze bovenin leggen maar standaard liggen ze onderin) maar zijn wel handig om te hebben (ook te gebruiken als koelelement) en bovendien kun je de ruimte onder de 3e lade - waar ze liggen - dan ook gebruiken als extra koelvakje.

Maakt wel veel herrie! Ik heb een stille vaatwasser en koelkast maar hoor nu dus mijn vriezer.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Wilbert 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Geruisloze ruime diepvriezer

Eenvoudig, compact van buiten, degelijk, geruisloos en verrassend veel ruimte binnenin, met name de extra "holte" onder de onderste lade.

Pluspunten

• geruisloos
  • extra ruimte

Jacco 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote vriezer, veel ruimte, niet heel stil

Overzichtelijke indeling, mooi design. Temperatuurmeter in de deur zodat je altijd weet hoe koud het is. Veel ruimte in de vakken en vriest snel in. Maakt daarbij wel redelijk wat geluid.

Pluspunten

• Indeling
  • Alarm

Minpunten

JD 26-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Goed apparaat

Simpel in gebruik en compact. Genoeg ruimte en geen ijsvorming. Een goed product dat wij nu zo'n 4 jaar in bezit hebben.

Yvonne Kluss 15-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Super fijne onder vriezer. Veel ruiimte en heel handig dat hij een 'geheime' ondervak heeft onder de onderste lade!