Bosch GIN38P60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GIN38P60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Marcel 13-01-2017

Lekker groot

Geschreven voor: Bosch GIN38P60

Fijne grote vriezer waar veel in kwijt kan. Zeker handig met een groot gezin. Ook handig dat er bovenin kleppen zitten zodat daar ook makkelijk wat te pakken is.

Pluspunten

• Groot
  • stil

Ruben 19-08-2015
Geschreven voor: Bosch GIN38P60

We waren op zoek naar een nieuwe diepvriezer en hadden volgende criteria : liefst een staand model, energiezuinig, zo groot mogelijk voor onze gezin. De Bosch voldeed aan alle voorwaarden. Deze diepvriezer is bijna 2yr in gebruik en we zijn zeer tevreden.De indeling zeer goed. Met name de doorzichtige lade-frontjes waardoor je kunt zien wat er in een lade zit zijn erg handig omdat je hierdoor sneller vindt wat je zoekt en de vriezer minder lang geopend is. Daarnaast is de diepe lade zeer handig voor het invriezen van items met een groot volume. Enige minpuntje is het ontbreken van een externe temperatuursaanduiding .Spijt dat we hem niet eerder hebben gekocht.

R. Luinge 27-02-2015
Geschreven voor: Bosch GIN38P60

Een efficiënt, praktisch en een goed overzichtelijke vriezer.
Mooie kast uitvoering en gemakkelijk hanteerbaar.
Zeer tevreden met deze aankoop.