Siemens GI81NAC30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,3

HerrieKees 18-02-2018

Herrie

Een prima vriezer, maar hij maakt wel veel geluid! Hij zit ingebouwd in een dikke muur in onze open keuken, maar ik hoor hem duidelijk op 8 meter afstand in de woonkamer om de hoek. Dit lijkt me meer dan de 43 dB volgens de specificaties. De monteur van Siemens zei dat dit normaal is bij NoFrost vriezers. De motor zit bovenin en draait langer en maakt blijkbaar meer geluid.
Als we dit van tevoren geweten of gelezen hadden, hadden we andere keuzes gemaakt!

Minpunten

• Herrie
  • Herrie staat nergens in de reviews

feey 30-01-2018

handige lades, ruim, geordende indeling

het product is zoals verwacht. goed, handig en geordende indeling. handig als extra vriezer. handige lades waar van alles in past. zelfs pizzadozen

Pluspunten

• ruim
  • handige lades

Natasja 06-01-2018

Heel veel ruimte, alles is overzichtelijk

Vriezer is vrij groot waardoor alles erin past. Alles is overzichtelijk. Als de vriezer te lang open staat dan gaat de alarm af. We zijn er super blij mee.

Minpunten

Lzwl 03-01-2018

Diepvries

Mooie grote diepvries. Voor mij ging er een wereld open. Ik ging van 2 lades naar 7 lades. Heb contact met Siemens gehad omdat hij vrij vaak "in werking" schakelde. Siemens vertelde dat deze kist 4 tot 6 weken nodig heeft om tot juiste werking te komen.

PePal 21-12-2017

Prima vriezer alleen een heel brood past niet

Het is een prima vriezer, we hebben hem nu een week. Het bovenste vak wilden wij brood bewaren, maar door het ontwerp van de klep past een heel brood er niet in de lengte in, zonde. Verder is het een ruime vriezer

martkit 19-07-2017

ruime vrieskast met zuinig verbruik

De kast is voor ons gezin misschien net te krap, maar je kan in de laden en vakken wel heel veel kwijt. Zeer zuinig in verbruik. De aanbevolen stand 4 kan makkelijk een tandje terug want ook dan haal je bij een volle kast toch de -20 tot -22

anneke79 05-10-2016

Mooie ruime vriezer

Enkele weken geleden is de vriezer geïnstalleerd. Voorheen hadden wij een tafelde dus de ruimte is geweldig. Fijn is dat de temperatuur handmatig in te stellen is. De bovenste laden zijn ook goed te gebruiken Door de handige manier van openen

Mariskar 04-07-2016

Overzichtelijk en ruim

Nu een week in gebruik en hij bevalt zeer goed. Door de verschillende lades en kleppen met venster zie je goed wat er in ligt. De kalender helpt bij het (niet te lang) bewaren. En hij is net zo stil als de koelkast die ernaast staat.

Johan55 21-05-2016

wat een ruimte

Deze diepvries is megagroot en heeft talloze praktische opbergmogelijkheden, ziet er supermooi uit en verbruikt heel weinig stroom. Ook handig is het alarmgeluid als ie telang openstaat.