Siemens GI81NAC30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI81NAC30 op Kieskeurig.nl.

Selliej 31-08-2018

Erg ruim!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Lades in verschillende hoogtes, wat erg handig is. Op de laatste lade na zijn alle lades ook diep, wat erg handig is!

feey 30-01-2018

handige lades, ruim, geordende indeling

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

het product is zoals verwacht. goed, handig en geordende indeling. handig als extra vriezer. handige lades waar van alles in past. zelfs pizzadozen

Pluspunten

• ruim
  • handige lades

chen 13-04-2021

Geweldig! Alleen kleppen zijn zwak punt

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig veel ruimte in de vriezer waar je alles in kwijt kunt. Ook fantastisch dat het no-frost is, dus ontdooien niet meer nodig. De bovenste twee vakken zijn geen lades maar kleppen. Jammer genoeg brak 1 kunststof scharnier al snel af. Alhoewel dit niet onder de garantie valt, is dit wel snel opgelost door Siemens.

Thomas 09-04-2021

Mooie grote en praktische vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De grote vakken en laden zijn ideaal. Je kunt er echt heel veel in kwijt. Over de indeling is goed nagedacht. In het vak met de klep kan je makkelijk vier hele broden naast elkaar kwijt. En dan heb je nog vier grote en diepe lades voor andere producten. Deze vriezer krijg je niet zo snel vol.

Carin 21-03-2021

Fijne grote diepvries

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat er geen lampje inzit zoals bij koelkast, dan zeker 5 sterren

Siemens iQ500 inbouw vrie 09-03-2021

Siemens iQ500 inbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds ca. 3 maanden een nieuwe keuken inclusief deze inbouw vrieskast, zeer ruimte-efficiënt, en voor de prijs hoef je het ook niet te laten, erg tevreden dus en zodoende zeker een aanrader.

Mara 06-03-2021

Veel ruimte, maar onhandige kleppen

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel ruimte door hoogte en grote bakken. De klepjes bij de bovenste vakken zijn erg onhandig. Ze gaan naar beneden toe open wat onhandig is en kwetsbaar. Het bovenste klepje is na twee maanden al afgebroken.

mehmet 06-03-2021

Siemens vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grote vriezer, met genoeg lades voor diverse types producten. Doet wat hij moet doen.

Antoinette 05-03-2021

Fijne stille vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over de vriezer. Heb heb sinds begin oktober 2020.
- geen ijsvorming
- het is een stille vriezer (staat in een open keuken, en ik hoor hem helemaal niet)
- heeft meer dan genoeg ruimte om voorraad in op te slaan
- producten worden snel ingevroren, zelfs zonder te snelvries knop te gebruiken
- geeft vlot een melding waneer de deur niet of niet goed dicht zit, zodat je hem nooit vergeet helemaal dicht te doen

In het stroomverbruik kan ik nog niet veel zeggen, maar voor wat ik nu heb aan gegevens verbruikt deze vriezer niet gek veel stroom.

Ik zou deze vriezer aanraden

ruud 05-03-2021

veel ruimte

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

super fijn, je hebt alle ruimte en kunt er echt alles in kwijt.
ook de lades zijn super fijn al met al een aanrader

Anoniem 15-02-2021

Een vriezer voor iedereen !

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inbouwvriezer integreerd fantastisch in mijn greeploze keuken. De indeling met verschillende vakken met klep en ander als la is erg goed gelukt ! Het apparaat is heel reg stil. De temperatuur wordt heel goed contstant gehouden. Hij vriest zeer snel verse producten in, maar is toch ook heel erg zuinig ! Minimalistische bediening en display: Absoluut zo als het moet ;-)

Jolee 02-02-2021

Inbouwvriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Overzichtelijke diepvriezer met doordachte transparante schuifladen en toegankelijke kleppen voor de hoogste vakken. De pictogrammen op de laden geven de mogelijkheid uw in te vriezen producten te rubriceren, wat handig is met terugvinden. Ik ben er blij mee !

martin 01-02-2021

top apparaat!!!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch apparaat, mooi groot van formaat en over de indeling is goed nagedacht. Bovenste twee vakken zitten geen lades maar klepvakken zodat je toch makkelijk bij je product kan komen en er goed zicht op hebt. Wat ook erg makkelijk is het alarm dat af gaat als de deur te lang open blijft staan. Producten die je toevoegd zijn ook in een mum van tijd diep gevroren. Kortom als je de ruimte in je keuken hebt voor deze vriezer dan beveel ik hem ten zeerste aan.

Jasper 01-02-2021

Lekker groot

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vrieskast is super praktisch door het gebruik van grote lades. Heel overzichtelijk omdat ik stickers erop heb gedaan met categorie bv vis, groente, vlees en snacks.

ElCee 06-01-2021

Super handig

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Overzichtelijke vriezer, super handig om alles netjes in te delen en duidelijk overzicht te hebben van wat nog op voorraad is en wat niet .

Ruime lades - doorzichtig, dus in 1 oogopslag te zien wat er ligt en waar
Handig ook voor de kinderen om snel iets te pakken

Gaat piepen als die te lang open blijft, om te voorkomen dat deze open blijft staan en gaat ontdooien

Zzzz 05-01-2021

Stevig en ruim

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stevig materiaal, ruime vakken, vriest goed.
Bevroren goederen hebben geen raar geur achteraf (had ik bij mijn vorige).

Erica 22-11-2020

Top vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vriezer.
Heel veel ruimte.
Maakt bijna geen geluid en alles blijft mooi op temperatuur.
Als ik een nadeel zou moeten bedenken is dat ie heel snel alarm geeft als de deur even open staat. Als je meerdere dingen erin moet doen gaat ie alarm geven.

William 16-11-2020

ideale inbouwvriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer is een fijn product, welk netjes is afgewerkt. De hoeveelheid ruimte is meer dan voldoende voor een huishouden. Het echt prettige van de vriezer is dat hij geen ijslaag krijgt, een signaal geeft als de deur (te lang) open staat. Ook de twee "big boxen"zijn prettig voor grotere producten, evenals de bovenste drie kleplades.

Ralph van den Berg 15-11-2020

Vriezer IQ 500

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vriezer. Extreem stil en vries erg snel alles in.

Jacq 12-11-2020

super vriezer, overzichtelijk en groot

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] super fijne vriezer. Inhoud is groot en blijft overzichtelijk, De 2 grote laden zijn helemaal top!