Bosch Serie 6 GIV11AD30 - Reviews

Energiebesparing
Deurscharnieren
rechts
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GIV11AD30 op Kieskeurig.nl.

Alida 18-09-2020

goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV11AD30

Prima inbouwvriezer, niet al te groot, geluidsarm. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 07-09-2020

Teleurstellend

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV11AD30

Bij de renovatie van mijn keuken heb ik een losstaande koel vries combinatie van Bosch, die nog maar twee jaar oud was en vrijwel geruisloos was vervangen door een inbouw vrieskast. Deze zou 37dB geluid mogen maken. Hij maakt 55 dan geluid. Een irritante doordringende bromtoon. De koelkast is overigens wel ok.
De compressor is overigens vervangen door Bosch in verband met deze klacht. Dat gaf slechts een marginale verbetering.
Als dit niet verholpen kan worden ga ik op zoek naar vrieskast van een ander merk.

Laurens 25-06-2018

Goede diepvries met 3 overzichtelijke lades

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV11AD30

De diepvries heeft 3 grote lades waardoor het overzichtelijk blijft in de diepvries. De temperatuur is heel makkelijk in te stellen.

Mick 26-04-2018

Prima vriezer voor onderkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV11AD30

Praktische maat paste goed in onderkast. Meer hebben wij niet nodig(5pers). Bij stroomstoring van 9u waren de ijsjes nog steeds ijs. Goede isolatie dus. Apparaat is ook lekker stil.

Pluspunten

• Verschillende vriestemperaturen te kiezen
  • Melding bij te lang een open deur