Siemens GI21VAD30 - Reviews

Energiebesparing
Deurscharnieren
rechts
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI21VAD30 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 30-12-2019

Lekker ruim en lekker rustig

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Onze vorige vriezer was ookm een Siemens en die heeft ruim 20 jaar staan vriezen en koelen. Deze nieuwe mooie vriezer doet prima zijn werk. Wanneer de motor aanspringt dan is dit nauwelijks hoorbaar. We hebben voldoende ruimte en de instelmogelijkheden zijn prima overzichtelijk. We hebben deze gekocht samen met een Siemens inbouw koelkast. Voor een 2 persoons huishouden is ie groot genoeg. Zeker geen spijt van de aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joyce 18-08-2020

Mooie grote vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Grote lades en een mooie grote vriezer waar alles goed in past. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mario 20-07-2020

Goede vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Wat is er te zeggen over een vriezer, hij doet het, is makkelijk in te stellen. Verdeling van de lades is fijn voor gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mart 07-06-2020

Herrie makend apparaat.

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Zeer matig ding. Maakt herrie tijdens het koelen/vriezen. Leuk ding voor in de garage misschien maar zeker niet voor in een open keuken of woonkeuken. Heel irritant. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fien 10-05-2020

Supervriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Erg prettig om apart een Siemens vrieskast te hebben met veel ruimte voor produkten [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A van Campen 18-04-2020

Even wennen

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Gelukt. Al was het even wennen versus onze oude Siemens vriezer, deze laden zijn veel hoger. Het leek er in eerste instantie op dat de inhoud kleiner was omdat we van 4 laden naar 3 gingen maar achteraf en leren omgaan met indelen is het toch allemaal gelukt en is een ieder gelukkig, zeker aangaande het stroomverbruik! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fien 08-04-2020

Diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Siemens iQ500 inbouwvriezer is ideaal met 3 ruime lades voor veel producten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Octavia 31-03-2020

Siemens vriezer 1Q500

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Verassend ruime vriezer, 2 ruime lades en de onderste lade is iets kleiner. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Praktisch 25-02-2020

Zo’n diepvries

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Een praktisch ingerichte en makkelijke te gebruiken diepvries [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IvoB 08-01-2020

Prima vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

De vriezer nu een half jaar in gebruik. Geeft een signaal als de deur niet goed sluit. Erg handig. Drie ruime laden, geeft voldoende bergruimte. Deur sluit op stevige robuuste wijze. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Saskia 23-12-2019

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Ruim! Goed in te ruimen en overzichtelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

FamS 04-11-2019

Praktisch ingerichte vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Praktisch ingericht met 3 lades. Mn de bigbox is handig voor grote items die ingevroren worden.
Min punt veel ijsvorming in de vriezer, no Frost zeker niet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jeanet 27-07-2019

Fijne vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

De vriezer is niet zo heel groot maar door zijn handige big box kan je er toch supergeleidende in kwijt. Hij is energiezuinig en geeft een signaal als je per ongeluk de deur vergeet dicht te doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

NynkeK 05-05-2019

Wat een ruimte!

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Pas 2 weekjes in huis, maar reuze tevreden. Hiervoor had ik een vriezer met 4 laden en ik verwachte veel ruimteverlies, maar dat is me reuze meegevallen! Top!

Maaike1967 04-09-2018

Super die superknop!

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Wil je snel je etenswaren invriezen (of ijsblokjes), gebruik dan de Superknop. Alles is in een mum van tijd bevroren. Ideaal! Ook veel ruimte, vooral in de Bigbox. Zelf als de laden vol lijken te zijn is er nog ruimte over tussen de laden. Voor kleine mensen is het wat aan de hoge kant om onder een koelkast te plaatsen. Voor het hoogste plateau van de koelkast hebben we een opstapje nodig. Daarom om doen we op het hoogste plateau in de koelkast alleen de voedingsmiddelen waar de langste uit ons gezin bij kan :)

vandervliet 26-07-2018

Vriezer van formaat

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Een prima vriezer die doet wat ie moet doen. Met 3 laden niet enorm groot, maar voldoende voor een normale voorraad.

Ben Plate 06-06-2018

Mooie kleine vriezer voor in de keuken

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

We hebben vorige maand een nieuwe keuken laten plaatsen met alle apparatuur van Siemens omdat onze vorige aangeschafte keuken ook alle Siemens apparatuur had en wij daar zeer tevreden over waren.

VHJMD 23-05-2018

2 stuks gekocht!

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

2 diepvriezers gekocht naast elkaar, onder de 2 ovens. Ook handig als je ze moet ontdooien, al zijn ze lo-frost!

Rheinie 23-02-2018

Mooie, compacte vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Voor een vriezer van dit formaat erg efficiënt ingedeeld. Met name de big box in het midden is ideaal.

MVS1979 28-01-2018

Compacte maar ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Deze vriezer is compact, maar toch ruim genoeg met drie laden, waarvan 1 hele grote (big box). Daarnaast is hij erg stil en energiezuing. Aan te raden!