Siemens GI21VAD30 - Reviews

Energiebesparing
Deurscharnieren
rechts
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI21VAD30 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 30-12-2019

Lekker ruim en lekker rustig

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Onze vorige vriezer was ookm een Siemens en die heeft ruim 20 jaar staan vriezen en koelen. Deze nieuwe mooie vriezer doet prima zijn werk. Wanneer de motor aanspringt dan is dit nauwelijks hoorbaar. We hebben voldoende ruimte en de instelmogelijkheden zijn prima overzichtelijk. We hebben deze gekocht samen met een Siemens inbouw koelkast. Voor een 2 persoons huishouden is ie groot genoeg. Zeker geen spijt van de aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joyce 18-08-2020

Mooie grote vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Grote lades en een mooie grote vriezer waar alles goed in past. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mario 20-07-2020

Goede vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Wat is er te zeggen over een vriezer, hij doet het, is makkelijk in te stellen. Verdeling van de lades is fijn voor gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marianne Bos - Hageman 06-07-2020

lekker grote vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

De lades zijn groot en hij is geluidarm, fijn als zo'n apparaat in de keuken/kamer staat.
Temperatuur is goed in te stellen en goed afleesbaar als het apparaat geopend wordt.
Hopelijk blijft mijn positieve eerste indruk zo!

Pluspunten

• prima vriezer
  • ruim en geluidarm

Minpunten

Mart 07-06-2020

Herrie makend apparaat.

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Zeer matig ding. Maakt herrie tijdens het koelen/vriezen. Leuk ding voor in de garage misschien maar zeker niet voor in een open keuken of woonkeuken. Heel irritant. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

karel 04-06-2020

Heerlijke koelkast

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Heerlijke koelkast, lekker groot! kunt er alles in kwijt. ook ideaal met de groente/fruit la, door middel van een schuif kun je de lucht toevoer wijzigen. Ook lopen de lade's in een rails en heb je geen plastic schuif geluid.

Pluspunten

• lekker ruim
  • schuif lades met rail

Fien 10-05-2020

Supervriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Erg prettig om apart een Siemens vrieskast te hebben met veel ruimte voor produkten [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A van Campen 18-04-2020

Even wennen

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Gelukt. Al was het even wennen versus onze oude Siemens vriezer, deze laden zijn veel hoger. Het leek er in eerste instantie op dat de inhoud kleiner was omdat we van 4 laden naar 3 gingen maar achteraf en leren omgaan met indelen is het toch allemaal gelukt en is een ieder gelukkig, zeker aangaande het stroomverbruik! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fien 08-04-2020

Diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Siemens iQ500 inbouwvriezer is ideaal met 3 ruime lades voor veel producten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Octavia 31-03-2020

Siemens vriezer 1Q500

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Verassend ruime vriezer, 2 ruime lades en de onderste lade is iets kleiner. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Praktisch 25-02-2020

Zo’n diepvries

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Een praktisch ingerichte en makkelijke te gebruiken diepvries [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bitter 04-02-2020

Grote inhoud, fijn in onderhoud

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Mooie grote vriezer, 2 grote en diepe lades en 1 wat kleinere. Voorheen een extra vriezer maar deze is nu niet meer nodig. Fijn in gebruik.

Pluspunten

• grote lades
  • vriest de produkten snel in
  • makkelijk in onderhoud en schoonmaken

IvoB 08-01-2020

Prima vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

De vriezer nu een half jaar in gebruik. Geeft een signaal als de deur niet goed sluit. Erg handig. Drie ruime laden, geeft voldoende bergruimte. Deur sluit op stevige robuuste wijze. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

x.kekem 28-12-2019

Mooie Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

de vriezer ziet er gestroomlijnd uit. Ook heeft hij handige grote lades waardoor je veel kwijt kan.
ook werden er twee coolpacks en een ijsblokjesvorm meegeleverd.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • goede opbergruimte

Saskia 23-12-2019

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Ruim! Goed in te ruimen en overzichtelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

FamS 04-11-2019

Praktisch ingerichte vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Praktisch ingericht met 3 lades. Mn de bigbox is handig voor grote items die ingevroren worden.
Min punt veel ijsvorming in de vriezer, no Frost zeker niet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jeanet 27-07-2019

Fijne vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

De vriezer is niet zo heel groot maar door zijn handige big box kan je er toch supergeleidende in kwijt. Hij is energiezuinig en geeft een signaal als je per ongeluk de deur vergeet dicht te doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

NynkeK 05-05-2019

Wat een ruimte!

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Pas 2 weekjes in huis, maar reuze tevreden. Hiervoor had ik een vriezer met 4 laden en ik verwachte veel ruimteverlies, maar dat is me reuze meegevallen! Top!

Maarten 30-09-2018

Ruime hoge lades

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Gekozen voor 2 hoge ruime lades i.p.v. 3 lagere lades. Prima keuze tot zover. Metname brood is makkelijk in de vriezer te plaatsen

Maaike1967 04-09-2018

Super die superknop!

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Wil je snel je etenswaren invriezen (of ijsblokjes), gebruik dan de Superknop. Alles is in een mum van tijd bevroren. Ideaal! Ook veel ruimte, vooral in de Bigbox. Zelf als de laden vol lijken te zijn is er nog ruimte over tussen de laden. Voor kleine mensen is het wat aan de hoge kant om onder een koelkast te plaatsen. Voor het hoogste plateau van de koelkast hebben we een opstapje nodig. Daarom om doen we op het hoogste plateau in de koelkast alleen de voedingsmiddelen waar de langste uit ons gezin bij kan :)