Siemens GI21VAD30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI21VAD30 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 30-12-2019

Lekker ruim en lekker rustig

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige vriezer was ookm een Siemens en die heeft ruim 20 jaar staan vriezen en koelen. Deze nieuwe mooie vriezer doet prima zijn werk. Wanneer de motor aanspringt dan is dit nauwelijks hoorbaar. We hebben voldoende ruimte en de instelmogelijkheden zijn prima overzichtelijk. We hebben deze gekocht samen met een Siemens inbouw koelkast. Voor een 2 persoons huishouden is ie groot genoeg. Zeker geen spijt van de aankoop.

B. Bremer 11-02-2021

supergoede vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze vriezer biedt mij de ruimte die ik wilde van een vriezer. door de grote lades, en extra ruimte zelfs bovenin de lade kan er heel wat producten in. hij geeft op tijd een signaal als de deur te lang open is en is onderhouds vriendelijk en makkelijk schoon te houden

chris 01-02-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima, voldoet, genoeg ruimte en weing geluid, tevens piep bij te lang openstaan

Aardige vriezer maar..... 07-01-2021

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Een mooie vriezer maar voor ons is de "bg box" veel te groot en onhandig. 4 laden was vele malen beter

Marvin 05-01-2021

Doet wat moet

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vriezer met grote lades die geruisloos zijn werk doet. Is typisch een van die apparaten die je in huis hebt die je pas mist als die het niet meer doet.

Marije Korf 30-12-2020

Fijne inbouwvriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vriezer, vooral de big box is een aanrader!

HJB. 18-12-2020

Groot en stil

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koelkast, veel handige vakken. Goede bouwkwaliteit. Verlichting is ook goed.
Stil.
Heb het idee dat de groenten echt langer vers blijven.

Herman 07-11-2020

lekker ruim

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We vonden alle koel vries combinaties te klein tov wat we hadden daarom voor losse vriezer en koelkast gekozen. Eea heeft duidelijk te maken met de dikte van de isolatie in de wanden. Niet gekozen voor no frost ivm minder ruimte en meer energie.

Joyce 18-08-2020

Mooie grote vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grote lades en een mooie grote vriezer waar alles goed in past.

Mario 20-07-2020

Goede vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat is er te zeggen over een vriezer, hij doet het, is makkelijk in te stellen. Verdeling van de lades is fijn voor gebruik.

Marianne Bos - Hageman 06-07-2020

lekker grote vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

De lades zijn groot en hij is geluidarm, fijn als zo'n apparaat in de keuken/kamer staat.
Temperatuur is goed in te stellen en goed afleesbaar als het apparaat geopend wordt.
Hopelijk blijft mijn positieve eerste indruk zo!

Pluspunten

• prima vriezer
  • ruim en geluidarm

Minpunten

Mart 07-06-2020

Herrie makend apparaat.

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer matig ding. Maakt herrie tijdens het koelen/vriezen. Leuk ding voor in de garage misschien maar zeker niet voor in een open keuken of woonkeuken. Heel irritant.

karel 04-06-2020

Heerlijke koelkast

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Heerlijke koelkast, lekker groot! kunt er alles in kwijt. ook ideaal met de groente/fruit la, door middel van een schuif kun je de lucht toevoer wijzigen. Ook lopen de lade's in een rails en heb je geen plastic schuif geluid.

Pluspunten

• lekker ruim
  • schuif lades met rail

Fien 10-05-2020

Supervriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg prettig om apart een Siemens vrieskast te hebben met veel ruimte voor produkten

A van Campen 18-04-2020

Even wennen

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gelukt. Al was het even wennen versus onze oude Siemens vriezer, deze laden zijn veel hoger. Het leek er in eerste instantie op dat de inhoud kleiner was omdat we van 4 laden naar 3 gingen maar achteraf en leren omgaan met indelen is het toch allemaal gelukt en is een ieder gelukkig, zeker aangaande het stroomverbruik!

Fien 08-04-2020

Diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Siemens iQ500 inbouwvriezer is ideaal met 3 ruime lades voor veel producten.

Octavia 31-03-2020

Siemens vriezer 1Q500

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Verassend ruime vriezer, 2 ruime lades en de onderste lade is iets kleiner.

Praktisch 25-02-2020

Zo’n diepvries

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een praktisch ingerichte en makkelijke te gebruiken diepvries

Bitter 04-02-2020

Grote inhoud, fijn in onderhoud

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

Mooie grote vriezer, 2 grote en diepe lades en 1 wat kleinere. Voorheen een extra vriezer maar deze is nu niet meer nodig. Fijn in gebruik.

Pluspunten

• grote lades
  • vriest de produkten snel in
  • makkelijk in onderhoud en schoonmaken

IvoB 08-01-2020

Prima vriezer

Geschreven voor: Siemens GI21VAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer nu een half jaar in gebruik. Geeft een signaal als de deur niet goed sluit. Erg handig. Drie ruime laden, geeft voldoende bergruimte. Deur sluit op stevige robuuste wijze.