Bosch Serie 6 GIN81AC30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GIN81AC30 op Kieskeurig.nl.

C. 26-04-2021

Zeer ruim en voldoende lades voor een groot gezin.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

Super stille vriezer die ook nog is voldoende lades heeft. No frost en energiezuinig, dus nooit last van ijsvlrming.van

Pluspunten

• Geen ijsvorming

Minpunten

• Geen verlichting.

Mark 24-12-2020

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel ruimte. Stil. Precies wat we zochten. 1 plastic beugeltje van een klep ging snel stuk door doordicht met klepje open... Makkelijk vervangen. Bevalt goed.

RBM van der Gun 28-10-2020

Uitstekende Diepvries opbergmogelijkheid

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne overzichtelijke uitschuiflades waarin je alles goed kan overzien.

Onze ijskoningin 15-10-2020

Onze ijskoningin

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een luxe! Nooit meer naar de schuur lopen om iets uit de vriezer te halen! (daar stond namelijk de tweede vriezer omdat we het niet konden redden met de 3 lades in de keuken) Nu hebben we dus 7 lades! Waarvan 2 BIGBOXES waar per box dus serieus 6 BRODEN in kunnen... Dan nog 3 "gewone" diepe lades en de 2 bovenste zijn vries- vakken met een kiepklep ervoor (zoals op de foto te zien is). Ideaal want die zijn te hoog om er van bovenaf in te kijken. Je kunt alles heerlijk georganiseerd en overzichtelijk invriezen. En NOG 1 pluspunt...Het is een NOFROST vriezer. Dat betekent geen dikke lagen ijs meer en nooit meer hoeven ontdooien voor het schoonmaken! Dat betekent dan automatisch dat hij energiezuiniger is! Kortom, een echte IJSKONINGIN! Deze vriezer is een echte aanrader voor een gewoon of wat groter gezin.

C.C. Vos 14-10-2020

Fijne grote vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vriezer wordt snel koud, daarnaast hoor je geen geluid en zijn de laden makkelijk uitschuifbaar en prettig schoon te maken. Het enigste wat ik mis is eventueel een klein lampje

Schip 26-07-2020

Fantastisch formaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

We hebben in onze nieuwe keuken alles van Bosch gekozen en de meest lovende reactie is de vriezer. Fantastisch formaat.. heel stil.. prachtig

Pluspunten

• Formaat
  • Lade indeling

Hoornschip 09-07-2020

RUIM EN FUNCTIONEEL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker overzichtelijk, makkelijk in en uit te ruimen. Veeeel opbergmogelijkheden.

Koen 17-06-2020

Ruime vriezer!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker ruime vriezer met overzichtelijke lades!

Tim 11-02-2020

Geweldige ruimte, prettig in gebruik en zeer robuust

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

Na een aantal ervaringen te hebben gehad met whirlpool wilde we nu een wat meer solide vriezer hebben in onze keuken. Geweldig product!

Pluspunten

• Robuust
  • Veel inhoud

Anoniem 03-12-2019

De vriezer doet wat je van een vriezer verwacht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer doet wat je van een vriezer verwacht.

Anoniem 03-12-2019

De vriezer doet wat je van een vriezer verwacht

Erik 28-07-2019

Doet wat het beloofd!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net een paar weken in bezit en we zijn erg tevreden. De vriezer is fluisterstil en is heel ruim van binnen. We zijn er erg blij mee!

Jantina 09-11-2018

Fantastische diepvrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

Diepte en hoogte perfect voor het stapelen van vlees verpakkingen. Big box juiste lengte voor broden!

Patricia 08-03-2017

Grote keuze qua indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

Wij wilden graag een zo'n groot mogelijke vriezer en deze voldeed daar prima aan. De big boxen hadden groter gemogen zodat er meer brood in kan maar dat kan helaas niet anders bij inbouw.
Een minpunt is de 2 losse kleppen welke snel schade aan de deur brengen als je vergeet deze dicht te doen. Dit zou beter beschermt moeten worden.

Pluspunten

• Invriezen gaat snel
  • Veel lades in verschillende grote

Minpunten

• onbeschermde kleppen met schade tot gevolg

Vaal 08-07-2018

Wat vindt U van het geluidsniveau? Deze vrieskast zou volgens de specificaties heel stil moeten zijn.