ETNA VVO182 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VVO182 op Kieskeurig.nl.

a**e@h**l.com 08-07-2021

Lof voor ETNA

Geschreven voor: ETNA VVO182

Etna heeft hele goede service gegeven naar onze melding..ze zijn zelf 2x geweest om het op te lossen.
Maar uiteindelijk is het nog niet opgelost,maar dat is dus een probleem tussen de ons en de keuken leverancier Grando geworden.
De diepvries staat nu buiten gebruik in onze keuken.

Maar alle lof voor ETNA.

Officiele reactie van Atag 09-07-2021

Beste gebruiker,

Bedankt voor het achterlaten van een review.
We hechten erg veel waarde aan onze service, daarvoor bedankt dat je ons alle lof hebt gegeven.
echter, wat onplezierig om te lezen dat het probleem nog niet is opgelost. Hopelijk komen jullie snel tot een oplossing.

Groet Heidi
​Wecareteam ETNA

vrieskast 22-06-2021

Perfect, en compact. groot gebruiksgemak

Geschreven voor: ETNA VVO182

onze ervaringen met de vrieskast uitermate goed, het apparaat werkt perfect en is voor ons bijzonder handzaam en zeer goed te onderhouden.

Officiele reactie van Atag 23-06-2021

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat deze vriezer zo goed bevalt. Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

familie uit Delft 30-04-2021

Ruime lades, muisstil

Geschreven voor: ETNA VVO182

Voor onze nieuwe keuken zochten we een tweede, kleine inbouwvriezer. De winkel raadde dit model aan en we zijn er heel tevreden over. De vriezer is volledig stil (in onze loft niet onbelangrijk) en de lades zijn bijzonder efficiënt waardoor er veel meer in past dan we dachten. Om een idee te geven: er zitten momenteel twee hele broden, drie pakken diepvriesgroente, een grote zak bevroren smoothiefruit, drie diepvriespizzas en ovenfrites in. En het past er makkelijk in.

Pluspunten

• Ruime lades
  • Strak vormgegeven

Officiele reactie van Atag 03-05-2021

Beste familie uit Delft,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de ruimte in de vriezer en deze volledig stil is.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Annie 18-03-2021

Gebruiksaanwijzing boekje

Geschreven voor: ETNA VVO182

De diepvries bevalt goed maar heeft toch wel meer decibels als mijn vorige. Deze stond tegen de zelfde muur maar ik hoorde het nachts niet in mijn slaapkamer, deze dus wel en dat vind ik niet leuk.

Ook de gebruiksaanwijzing met de uitleg op de tekening klopt niet, onder de 3 lades zit nog een groot vak en dat wordt niet vermeld in het boekje. Weet niet zo goed wat ik er mee moet doen, maar het lijkt wel op een invries vak.
Er kan behoorlijk wat vlees in liggen. Dus een raadsel de bovenste la , of het verborgen vak onder de derde la.

Minpunten

• slechte informatie in het gebruiks boekje

Officiele reactie van Atag 19-03-2021

Beste Annie,

Bedankt voor deze review met mooie reviewscore. Vervelend om te lezen dat de vriezer meer geluid produceert. Wellicht is het een idee om te kijken of de vriezer goed waterpas staat en niet te dicht tegen een muur of ander apparaat aanstaat dat kan namelijk zorgen voor resonantie.

Het is juist dat er onder de onderste lade nog een “loze” ruimte zit. Deze kan je ook gebruiken om producten in te doen alleen loopt daar ook de verdamper. Dit kan zorgen voor wat meer temperatuurschommelingen in dat gedeelte van de vriezer. Aangeraden wordt ook om daar geen scherpe producten in te leggen die de verdamper zouden kunnen beschadigen.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA