ETNA VVO182

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VVO182 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Werner 08-12-2022

aanrader

Geschreven voor: ETNA VVO182

oude vriezer was stuk, bij electroketen geïnformeerd en online gekeken en kwam na vergelijking met andere toestellen uit bij Etna. voldoet goed!

Pluspunten

• goede inbouwinstruktie
  • goed af te stellen vriestemperatuur

Officiele reactie van Atag 09-12-2022

Beste Werner,

Wat fijn om te lezen dat je voor ons merk hebt gekozen en dat het zo goed bevalt. Bedankt voor het schrijven van deze review en voor de mooie score!

We wensen je heel veel plezier met de aankoop.

Suzan

Marian 18-10-2022

Vriezer

Geschreven voor: ETNA VVO182

Nederlands merk dus betrouwbaar.
Gebruiksvriendelijk en vriest goed en energiezuinig,

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Energiezuinig

Minpunten

Officiele reactie van Atag 20-10-2022

Beste Marian,

Bedankt voor de mooie score!
Ook de vriezer bevalt jou goed, fijn om te lezen.
Jij bent tevreden over de indeling en duurzaamheid.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vriezer!

Ellen

Eira Snirp 14-08-2022

Energie verbruik omlaag.

Geschreven voor: ETNA VVO182

Wat een openbaring t.o.v. oude vriezer. Handig vullen van laden en energie verbruik naar laag. Zelfde afmetingen als vorige vriezer maar veel meer in kwijt in de Etna.

Pluspunten

• Energie verbruik omlaag
  • Meer ruimte
  • Laden gemakkelijk te vullen

Officiele reactie van Atag 15-08-2022

Beste Eira,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.
Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de ruimte en werking van de vriezer.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

b******@h****** 28-07-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VVO182

Super fijn en eenvoudig bedienbaar apparaat. Perfect gemonteerd door de Witte Hal in Venlo

Pluspunten

• Montage
  • Bedienjng
  • Prijs

Officiele reactie van Atag 29-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn dat je zo tevreden bent met de vriezer.
Ook erg leuk om te lezen dat onze dealer goed werk heeft geleverd met de montage.

Wij wensen je heel veel plezier van jouw aankoop!

Ellen

e*********@q********** 23-07-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VVO182

Een lekker stil apparaat en vriest heel erg en deur sluit uitstekend de deur word dicht gezogen

Pluspunten

• Werkt zeer goed
  • Deur woord dicht gezogen

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de vriezer.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

Ron 04-06-2022

VVO182

Geschreven voor: ETNA VVO182

Mijn moeder had jaren een inbouw vriezer van ETNA. Deze ging helaas na jaren trouwe dienst stuk en moest vervangen worden. De keuze viel al gouw op de VVO182 van ETNA. Doordat de vriezer dezelfde afmetingen heeft was deze ook zo in te bouwen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in te bouwen
  • Front een op een over te zetten

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste Ron,

Leuk om te lezen dat de keuze wederom op ETNA is gevallen. Hartelijk dank voor het in ons gestelde vertrouwen en de mooie feedback. Fijn om te lezen dat de vriezer aan alle verwachtingen voldoet.

Wij wensen jullie heel veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA.

a*************@h********** 08-07-2021

Lof voor ETNA

Geschreven voor: ETNA VVO182

Etna heeft hele goede service gegeven naar onze melding..ze zijn zelf 2x geweest om het op te lossen.
Maar uiteindelijk is het nog niet opgelost,maar dat is dus een probleem tussen de ons en de keuken leverancier Grando geworden.
De diepvries staat nu buiten gebruik in onze keuken.

Maar alle lof voor ETNA.

Officiele reactie van Atag 09-07-2021

Beste gebruiker,

Bedankt voor het achterlaten van een review.
We hechten erg veel waarde aan onze service, daarvoor bedankt dat je ons alle lof hebt gegeven.
echter, wat onplezierig om te lezen dat het probleem nog niet is opgelost. Hopelijk komen jullie snel tot een oplossing.

Groet Heidi
​Wecareteam ETNA

vrieskast 22-06-2021

Perfect, en compact. groot gebruiksgemak

Geschreven voor: ETNA VVO182

onze ervaringen met de vrieskast uitermate goed, het apparaat werkt perfect en is voor ons bijzonder handzaam en zeer goed te onderhouden.

Officiele reactie van Atag 23-06-2021

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat deze vriezer zo goed bevalt. Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

familie uit Delft 30-04-2021

Ruime lades, muisstil

Geschreven voor: ETNA VVO182

Voor onze nieuwe keuken zochten we een tweede, kleine inbouwvriezer. De winkel raadde dit model aan en we zijn er heel tevreden over. De vriezer is volledig stil (in onze loft niet onbelangrijk) en de lades zijn bijzonder efficiënt waardoor er veel meer in past dan we dachten. Om een idee te geven: er zitten momenteel twee hele broden, drie pakken diepvriesgroente, een grote zak bevroren smoothiefruit, drie diepvriespizzas en ovenfrites in. En het past er makkelijk in.

Pluspunten

• Stil
  • Ruime lades
  • Strak vormgegeven

Officiele reactie van Atag 03-05-2021

Beste familie uit Delft,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de ruimte in de vriezer en deze volledig stil is.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Annie 18-03-2021

Gebruiksaanwijzing boekje

Geschreven voor: ETNA VVO182

De diepvries bevalt goed maar heeft toch wel meer decibels als mijn vorige. Deze stond tegen de zelfde muur maar ik hoorde het nachts niet in mijn slaapkamer, deze dus wel en dat vind ik niet leuk.

Ook de gebruiksaanwijzing met de uitleg op de tekening klopt niet, onder de 3 lades zit nog een groot vak en dat wordt niet vermeld in het boekje. Weet niet zo goed wat ik er mee moet doen, maar het lijkt wel op een invries vak.
Er kan behoorlijk wat vlees in liggen. Dus een raadsel de bovenste la , of het verborgen vak onder de derde la.

Minpunten

• Geluid
  • slechte informatie in het gebruiks boekje

Officiele reactie van Atag 19-03-2021

Beste Annie,

Bedankt voor deze review met mooie reviewscore. Vervelend om te lezen dat de vriezer meer geluid produceert. Wellicht is het een idee om te kijken of de vriezer goed waterpas staat en niet te dicht tegen een muur of ander apparaat aanstaat dat kan namelijk zorgen voor resonantie.

Het is juist dat er onder de onderste lade nog een “loze” ruimte zit. Deze kan je ook gebruiken om producten in te doen alleen loopt daar ook de verdamper. Dit kan zorgen voor wat meer temperatuurschommelingen in dat gedeelte van de vriezer. Aangeraden wordt ook om daar geen scherpe producten in te leggen die de verdamper zouden kunnen beschadigen.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA