Bosch GID18A20 - Reviews

tafel
A+
Netto inhoud
98 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GID18A20 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 23-10-2019

Tegenvallend. Veel ijsvorming.

Geschreven voor: Bosch GID18A20

Helaas is dit product ons tegengevallen. Het product is ons verkocht omdat Bosch geen No Frost had op dat moment. Dachten dat dit product goed genoeg was, maar helaas. Moeten vaak ontdooien omdat de lades niet opengaan vanwege het ijs. (brood schuurt tegen ijslaag aan). Wil alleen nog maar nofrost.
Vakken zijn vrij smal. Je kunt er weinig in kwijt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

es26 26-06-2016

super vriezer

Geschreven voor: Bosch GID18A20

Lekker ruim kan veel in alleen opletten dat je niet tegen de bovenste lade vult dan gaat het snel aanvriezen

Snapcase 23-04-2016

Prima vriezer!

Geschreven voor: Bosch GID18A20

Enige minpunt is nergens duidelijkheid van de cijfers van de temperatuur.
Alleen hoe lager de cijfers hoe kouder... maar 1 = ?? graden...

strand1951 12-04-2016

Vaak ontdooien

Geschreven voor: Bosch GID18A20

In vergelijking met mijn vorige, losse, Bosch diepvries, heb ik het idee dat ik er minder in kwijt kan, terwijl de inhoud hetzelfde zou zijn. De lades zijn minder breed, misschien komt het daardoor.
Verder koelt hij op de minimale stand al zo sterk, dat er heel gauw ijsvorming aan het apparaat is, waardoor ik hem vaak moet ontdooien. Waarom heeft hij dan zoveel standen? Ik open het apparaat al zo weinig en efficient mogelijk, en laat de deur nooit langer dan minimaal noodzakelijk open staan.

Nobody60 25-09-2015

Goede indeling.

Geschreven voor: Bosch GID18A20

De ruimte in de vriezer is per lade uitstekend. Je kunt per lade een productsoort kwijt.
Een la voor vlees, een la voor vis, een la voor brood en een la voor groente.