Bosch Freezer, 98L - Reviews

7,9

karst 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

goed apparatuur

bosch is een goed merk en heb meerdere apparaten van bosch. de service is tot nu toe ook ok. als ik weer toe ben aan een ander apparaat dan zal ik weer de keuze makenom een bosch te nemen
bevalt goed

Bosch GID18A50 04-12-2015 Product jaar of meer in bezit

7,3
Prima vriezer. Alleen jammer dat deze een kleinere inbouwhoogte heeft als de er naast geplaatste koelkast KIR20A61/01 en niet zelf ontdooit.

kees van den Eijnden 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk en overzichtelijk zuinigingebruik
groot genoeg voor twee personen zodat je voedsel goed kunt bewaren

jjrijn 07-05-2015 Product maand in bezit

Mooi product, verbruikt weinig energie en is voorzien van diepe lade's. Uitstekend geschikt om alles in te bewaren en te koelen.

SCHYLGER 61 16-03-2015 Product maand in bezit

Prima vrieskast,waar we byzonder tevreden over zijn,de
lage stroom kosten zijn een welkome aanvulling van het huishouden.

vanessav 16-03-2015 Product maand in bezit

Veel ruimte, handige indeling. Vriest snel en isoleert goed. Maakt geen geluid en vriest niet dicht.

kappers 09-02-2015 Product jaar of meer in bezit

4,7
Deze vriezer vriest alleen op het middelste element de anderen 3 elementen doen nagenoeg niets er komt erg veel rijp op het element wat werkt ,daardoor schuift de lade niet goed ,Bosch reparateur 2x langs geweest ,2 weken voelers in de vriezer maar niets aan de hand ,maar vaker ontdooien met 2 maanden of 2 weken .en terug naar het keukencentrum gaan .het is echt een maandag product

gerritfavian 29-09-2014 Product jaar of meer in bezit

Na een 10 tal jaren div slechte ervaringen gehad te hebben met oa een koelkast, wasmachine en een droger in 2009 deze vriezer gekocht. hij werkt verder prima en is stil. indeling kan je niets over zeggen want die is bij elke vriezen saai.
gaan we t hebben over de duurzaamheid, hij vriest nog steeds alleen is er nu een deur scharnier kapot??
ik heb tog in de jaren meerdere vriezers en koelkasten gehad maar in de 50 jaar dat ik leef heb ik nog nooit gehoord van een defect scharnier!!
ff gekeken naar prijzen, er word 50,- voor zo ding gevraagd, dus 2 kosten 100,-. das geloof ik een kwart van de nieuwwaarde van het hele apparaat en zo te lezen is het toch weer een KWAAL bij bosch!!
het leukste van bosch huishoudelijke toestellen, ze gaan altijd kapot buiten de garantie, en niet na een jaar,, nee meestal een week of maand.
nu tog echt NOOIT meer IETS van BOSCH kopen!!!

Co2_J 04-07-2009 Product paar dagen in bezit

Mooie diepvriezer van binnen enkel wel wat kleiner dan vroeger. Dit komt waarschijnlijk tengoede van het stroomgebruik want zuinig is deze wel én stil.

De lades zijn redelijk enkel het brood kan af en toe moeilijk er en soms is het passen en meten.
Maar goed daarintegen een goede reden om de diepvriezer goed bij te houden en niet te vol te stouwen.
Deze is goed te combineren qua inbouw met koelkast 18A60.
Deze 18A60 is de zuinigere variant van de 18A50 maar dit is (nog) niet leverbaar voor deze vriezer type

klootwyk 27-08-2008 Product paar weken in bezit

Degelijke vriezer met vlakschanieren. Vriest prima, goede prijs tov concurentie.