De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GIN31ACE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

PTRS 03-06-2022

Bosch vriezer

Geschreven voor: Bosch GIN31ACE0

Fijne, grote overzichtelijke vriezer voor het gezin.
Bij in gebruik name verrassend nog meer vries ruimte dan gedacht.
Zeer tevreden.

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Geluid door aanslaan - maar is minimaal

m*********@h****** 23-02-2022

bevalt prima, uitstekend! een aanrader

Geschreven voor: Bosch GIN31ACE0

Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij firma Aarts in Born. deze laten monteren en alle inbouwapparatuur gekozen van Bosch. Dus 5 jaar garantie! Alle apparaten hebben we nu een aantal maanden in gebruik, en functioneren prima, dus naar volle tevredenheid. Eerder is er een probleempje geweest met de elektrische kookplaat, achteraf, en bij een bezoek van de servicemonteur van Bosch constateerde hij, een aansluitfout bij de montage! de servicemonteur heeft ook dit probleem zelfs verholpen, en vervolgens nog goede en bruikbare tips gegeven.
De betreffende vrieskast werkt goed, geeft ook een signaal als je de deur niet goed sluit!!!
Alle apparaten "werken" en zijn verder "opgebouwd" middels dezelfde structuur!! Dit is ook erg handzaam in de bediening ervan