Siemens GU15DA50 - Reviews

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

Michelle 06-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

maakt enorm veel geluid

Wij hebben deze vriezer nu 4 jaar in gebruik. We hebben hem geselecteerd op geluidsniveau omdat hij in een open keuken geplaatst werd. In het begin is er 2x een monteur bij geweest omdat wij van mening waren dat hij wel heel veel geluid maakte. De monteur gaf echter aan dat het acceptabel was en daarom hebben we het moeten accepteren. Nu is het geluid echt extreem en zullen we snel overgaan tot vervangen. Wel erg snel na 4 jaar gebruik

Pluspunten

• fijne laden

Minpunten

• geluid

Marcel70 21-03-2016

Fijne Vriezer

Nu een half jaar in gebruik. Fijne vriezer. Weinig geluid. Eenvoudig in gebruik. In de deur zit een analoog temperatuurmetertje, wat fijn is om de temperatuur af en toe eens te checken.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Frans 09-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze vrieskist is erg handig en laat ons nooit in de steek. Hij vriest snel in. De laden lopen soepel en zijn groot genoeg voor diverse soorten vlees, pizza em dergelijke.

J. Warnas 13-07-2015 Product maand in bezit

6,7
Zeer handig in het gebruik. schuifladen goed. Temperatuur meter handig in de deur.
minpunt: bereikbaarheid van bak onder de la.

Sjaak Opmeer 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime vriezer. Compact met 3 grote laden.
Niet geïnstalleerd in keukenkastje maar als zelfstandig apparaat ingebouwd in mooie inbouwkeuken.

pjetter81 19-11-2014 Product kwartaal in bezit

Slimme indeling, waardoor er zelfs nog ruimte onder de lades is. Super efficiënt gebruik van de ruimte