Siemens FI24DP32

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens FI24DP32 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Caroline 28-05-2020

Heerlijke grote vriezer en koelkast

Geschreven voor: Siemens FI24DP32

Het is een heerlijk overzichtelijke vries koel combinatie en overzichtelijk qua indeling. De producten blijven goed gekoeld en vers. In de vriezer blijft alles lang goed. Het water en ijsblokjes machine is heel prettig in gebruik, het water is goed van smaak.

eef 23-08-2017

Geniale inbouw vriezer mét ijsblokjes dispenser!

Geschreven voor: Siemens FI24DP32

Wij hebben deze vriezer in combinatie met wijnkoelkast en koelkast ingebouwd. Het vakje om ijsblokjes, water ed te "tappen" zit op de gelakte deur/ het frontje gemonteerd. We hebben hierdoor het volume en opties van een amerikaanse koelvries combinatie, maar dan mooi ingebouwd. Het geheel ziet er strak en gaaf uit!! De vriezer werkt geheel volgens verwachtingen en is erg ruim. Met name de onderste lade is heel groot waardoor je veel kwijt kunt en een goed overzicht hebt van alle ingevroren spullen. De ijsblokjes dispenser werkt prima en is favoriet bij de kinderen. Ze hebben er zo veel plezier in dat ze nu zelf in plaats van mama de limonade maken.

Pluspunten

• Goed werkende ijsblokjes dispenser
  • Mooi ingebouwd

Minpunten

• ijsblokjes dispenser neemt flink ruimte in

Charlotte 06-08-2016

Top vriezer!

Geschreven voor: Siemens FI24DP32

Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van oude vriezers met weinig ruimte ben ik superblij met deze Siemens vriezer. Hij is zeer ruim, geeft heerlijk koud water en ruim voldoende ijsklontjes voor ons hele gezin.

keukenprinses 02-01-2016
Geschreven voor: Siemens FI24DP32

dit is de grootste miskoop van onze keuken. het ijs valt keihard eruit als je niet uitkijkt breekt het glas. de ijsblokjes zijn klein en er zit allemaal kruim in. vaak is het een grootte brok die niet meer door het valluikje wil. we hebben er naar laten kijken maar er wordt gezegd dat het niet beter kan. Voor z'on duur apparaat. hiervoor hadden we een LG die was veel beter. we hebben heel erg spijt van deze aankoop.