Bosch SPV53M00EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SPV53M00EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Meindersma 1976 22-06-2015
Geschreven voor: Bosch SPV53M00EU

een mooi compact apparaat waar de hele vaat voor twee personen in past.
Handig dat je de steunen voor schotels (bovenin) kunt omklappen. Ik heb n.l. bijna geen schotels.
Mooi dat hij uitslaat. Ik zet hem nl. 's avonds aan.
Ik gebruik alleen het eco-programma, maar er zijn veel mogelijkheden, zoals bv. voor extra vuile dingen zoals de roosters van de afzuigkap.
Ook die werden goed schoon.

weespse 22-02-2015
Geschreven voor: Bosch SPV53M00EU

Het wasresultaat is goed (schoon) maar drogen is wat minder. Maakt erg weinig geluid behalve bij het wegpompen. Prima dus voor een open keuken

Diedo 23-08-2014
Geschreven voor: Bosch SPV53M00EU

Wij wilden een smalle vaatwasser die er mooi uitzag, goed zijn werk doet en zuinig in energie is. Per toeval ben ik deze vaatwasser op het internet tegengekomen.

Het instellen van de vaatwasser heeft wat tijd nodig (waterhardheid, etc.). Maar nadat de vaatwasser is ingesteld kan het kind de was doen. Het mooie aan deze vaatwasser is, dat je deze kunt aansluiten op het warm water.

Tip: voordat je de vaatwasser aanzet, laat even de warm waterkraan lopen totdat het water een beetje warm is. Dit scheelt dus 30 minuten in wastijd en je bespaart nog eens veel stroom. Op jaarbasis scheelt dit heel veel.

Indeling: omdat het een smalle vaatwasser is, is het soms passen en meten. Bijna alles past erin, van pannen tot grote borden. Wij laten de vaatwasser elke dag draaien.

Mogelijkheden: De vaatwasser heeft meerdere programma's. We hebben alle programma's uitgeprobeerd maar het 70 graden programma in combinatie met "Vario Speed" bevalt ons het beste.
De vaat is dan ECHT superschoon.

Tip: wanneer je vette vaat hebt kan de vaatwasser of zelfs de glazen ruiken naar "natte honden geur". Dit hebben we opgelost door een theelepeltje zelfgemaakt vaatwasmiddel in het bestekbakje te doen. Dit zorgt ervoor dat in de voorwas alle bestek grotendeels vetvrij worden gemaakt.
Zelf gemaakte vaatwasmiddel kun je vinden op google: DIY + vaatwasmiddel.

Lampje op de vloer. Wanneer de vaatwasser in bedrijf is, zie je een rood lichtje op de vloer branden wat betekent dat de vaatwasser in bedrijf is. Superhandig.

Kortom, we zijn heel blij met onze Wastruus :-). Ik hou jullie op de hoogte.