Siemens SN64M030EU - Reviews

Maximale belading
13 couverts

twanantonis 05-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Kwaliteit min

In het begin lijkt het een prima vaatwasser, maar na de garantieperiode beginnen de kwaaltjes. Deurveren vervangen, want dit breekt gewoon af. Lekkage naar de bodem waardoor je storing krijgt en vervolgens nog alles met de hand kunt afwassen.

Als je iedere keer een monteur laat komen wordt het alsnog een dure machine. Dit terwijl het gewoon fabricagefouten zijn.

toby.f 29-12-2015 Product maand in bezit

Alles wordt over het algemeen goed schoon in het apparaat, af en toe laat het een steekje vallen, maar dat kan misschien aan het inladen liggen.
Wat geluid betreft is hij redelijk stil, behalve dan dat er tijdens bepaalde gedeelten van het programma een zeer irritante hoge piep te horen is. Wij zetten hem meestal aan als we niet in de keuken zijn, anders had hij terug gemoeten. Niet aan te raden voor mensen met goede oren.

streron 09-03-2015 Product maand in bezit

Prima prijs kwaliteits verhouding.
Wast mooi schoon, niet gehorig en makkelijk te plaatsen.
Boven wasrek verstel baar, wat met groter pannen nog wel eens makkelijk kan zijn.
Enige min punt(je) is het drogen van plactic bekers, dit word niet volledig droog.

Critikus 27-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Het wasresultaat is goed met de juiste tablet, de programma mogelijkheden zijn beperkt maar voldoende, gebruiksgemak is niets op aan te merken, de indeling van mijn vorige vond ik beter na meer dan een jaar nog steeds niet aan gewend en wat de duurzaamheid betreft kan ik nog niet zien dat hij als meer dan een jaar in gebruik is en zit wel goed bij Siemens

acy 25-02-2015 Product paar weken in bezit

Stille machine, indeling is even wennen, vooral met wijnglazen. We wassen bewust in ecomodus omdat dat voldoende moet zijn. Veel opties en bediening is intuïtief.
We zijn er blij mee. 123Keukenapparatuur: bedankt voor de service evenals de installateur.

Ben Goorts 25-02-2015 Product kwartaal in bezit

Vergeleken met onze vorige vaatwasser is deze veel flexibeler qua indeling. Stiller en kunnen we hem uitgesteld aanzetten.

timmieT 25-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Stille vaatwasser. Droogt goed. Hiervoor tweemaal een Bauknecht gehad, die op de twee genoemde punten minder goed was, maar naar mijn gevoel een beter was resultaat gaf en een iets praktischer indeling.

C. Humphrey 25-02-2015 Product paar weken in bezit

Helemaal happy met dit product.
Was goed, handig blauw ledlamp die op de tegels schijnt zodat je weet dat de vaatwasser in gebruik is.

Kees Hammink 25-02-2015 Product kwartaal in bezit

Wast prima, bediening gemakkelijk. Droog resultaat, zeker bij kleine snelle afwas, is matig. Veel nadrogen nodig

brtdjng 25-02-2015 Product half jaar in bezit

7,6
Maakt de vaat niet altijd goed schoon en droog. Wasresultaat is slechter dan ik had verwacht en gewend was. Verbruikt relatief aardig wat glansspoelmiddel.

Paul L S 25-02-2015 Product kwartaal in bezit

Het is onze eerste vaatwasser maar we zijn er heel blij mee,de vaat is perfect schoon,en dat met het kortste progamma(20 min)en is heel geluidsarm. Kortom een prima apparaat. We hebben hem wel direct op het warmewater aangesloten.

pubora 27-05-2014 Product paar dagen in bezit

We hadden al 14 jaar een siemens
doordat we weer een siemens kochten paste het keuken deurtje met minimale aanpassingen weer netjes (we hebben een met de hand gemaakte keuken door de plaatselijke meubelmaker gemaakt)
We konden deze machine direct op de warmwater leiding aansluiten dus we hebben nu minimale verwarmingen kosten.
€20 extra sanitaire aansluit kosten ivm T stuk met extra geplaatste kraan op de warmwater leiding
alleen het gas verbruik zal wat toenemen.

asseemnes 14-06-2013 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser :-)

Om te beginnen was hij zeer eenvoudig (en dus ook snel) in te bouwen. Wij kochten hem via wasmachine.nl en dan dien je de aansluiting van inbouwapparatuur zelf te verzorgen (was ons bekend).
Dat inbouwen was mede dankzij het feit dat hij aan de achterzijde steunt op 1 poot (midden-achter), die je aan de voorzijde in hoogte kan verstellen, erg eenvoudig. Duidelijke instructie van Siemens erbij door middel van afbeeldingen.

Wij hebben hem inmiddels 3 weken in gebruik en alle programma's al verschillende keren gebruikt.
Hij wast mooi schoon en is ook stil, maar dat laatste hangt natuurlijk ook wel af van hoe je de vaatwasser inlaadt... kopjes die dan tegen elkaar aan tikken hoor je natuurlijk altijd, maar van het motortje hoor je helemaal niets en je hoort ook geen of heel weinig "water-geluid".
Drogen doet hij ook prima. Kunststof in iets mindere mate, maar dat is nu eenmaal inherent aan kunststof.
De neerklapbare rekjes in de korven geven een prettige flexibiliteit in de beladingsmogelijkheden.
De uitgestelde start mogelijkheid is voor ons een uitkomst, wij hebben nog een dubbele elektriciteits-meter, dus nachtstroom gebruiken is voor ons voordeliger.

Kortom: wat ons betreft een machine met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, een echte aanrader !

Hans Hugo 04-06-2012 Product paar weken in bezit

Valt eigenlijk beetje tegen, na het goede testoordeel bij de consumentenbond "Als beste getest". Dit is mijn eerste eigen vaatwasser, dus ik kan niet uit veel ervaring spreken; maar ik heb op mijn werk altijd Miele vaatwassers gehad. Als ik hem daarmee vergelijk: minder stevige constructie, althans hij voelt flimsy aan, minder droog resultaat (veel druppeltjes), en hij doet er langer over. Maar goed: die Miele op mijn werk kost ook 2 keer zoveel. En ik kan niet zeggen dat hij 2 keer zo goed is.
Wat handig is is het lampje waardoor je ziet dat hij aanstaat. Installatie was ook vrij eenvoudig. Al met al wel tevreden, maar niet supertevreden. I guess you get what you pay for... en voor 500 lijkt het me wel een ok apparaat.

Anoniem 15-05-2012 Product paar weken in bezit

Vreemd dat er geen reviews van dit type SD6P1S uit de gebruikerspraktijk zijn. Misschien omdat dit apparaat al hoog scoorde bij consumenten-test uit 2011. Hiervoor hadden wij 10 jr de SE64660EU/34 type S9WT1S zonder echte problemen maar niet meer eigentijd-zuinig. Deze doet ook solide aan. Niet echt stil maar toch ruim voldoende voor in open keuken. De vorige hoorde je veel meer echt wassen en stampen. Handige programma''s zoals 'party' dwz 29 min. kopjes-schotels/glaswerk en ''50% belading'' en Auto met spoelwater-voeler welke programma aanpast. We hebben er (weer) het volste vertrouwen in.