ETNA VW742RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW742RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*********@h********** 21-03-2023
Geschreven voor: ETNA VW742RVS

Kwaliteit is zeer goed, zeker voor deze prijs. Op de eco stand alles schoon!
Officiele reactie van Atag 22-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Wij zijn blij dat het toestel jou zo goed bevalt en dat jij zo tevreden bent met de wasresultaten. Houd er rekening mee dat het verstandig is om regelmatig een heet programma te draaien voor optimaal resultaat.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

Ellen
Webcare ETNA

Albert 05-05-2021

afwasmachine inbouw

Geschreven voor: ETNA VW742RVS

mooie afwasmachine goede indeling en gemakkelijk programma s te selecteren reinigt prima bij alle programma s opend vanzelf als hij klaar is en heeft verlichting bij openen geeft een sinaal als hij klaar is en tijdens het wassen brand een lampje wat je ziet op de vloer reuze handig.

Pluspunten

• wast schoon
  • heeft veel programma s
  • en heeft verlichting
  • geen een geluid als hij klaar is

Officiele reactie van Atag 06-05-2021

Beste Albert,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review.
De VW742RVS is op alle fronten het topmodel in de ETNA collectie. Deze alleskunner is duurzaam, luxe en super gebruiksvriendelijk.

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Dhr. Pellikaan 14-08-2020

Praktische vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW742RVS

Praktische vaatwasser voor een redelijke prijs en voorkomt dat je moet afwassen;). Verder redelijke stille vaatwasser en modern uiterlijk.

Pluspunten

• Praktisch
  • Ruim

Minpunten

• Niet alle rekken neerklapbaar
  • Negatieve ervaring met service Etna

Officiele reactie van Atag 17-08-2020

Geachte heer Pellikaan,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Wij wensen u veel (afwas) plezier met deze vaatwasser.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Peter 20-07-2020

vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW742RVS

Zeer fijne grote en fijne vaatwasser met binnenverlichting en zeer velen programma's en hij maakt zeer weinig geluid en een fijne bestek lade

Pluspunten

• Binnenverlichting
  • veel programma's

Officiele reactie van Atag 21-07-2020

Beste Peter,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Zo te lezen is deze vaatwasser helemaal naar wens ;-)
Veel (afwas) plezier gewenst.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Hans Lieven 19-05-2020

Geen discussie wederom gekozen voor betrouwbaar Etna product

Geschreven voor: ETNA VW742RVS

Komplete machine met veel ruimte en programmamogelijkheden, mede ook door de instelbare hoogtes, bovendien zeer stil.

Pluspunten

• Veel ruimte zowel onder als bovenin
  • Handige besteklade i.p.v. mandje
  • Voldoende programma’s
  • Zeer stil

Minpunten

Officiele reactie van Atag 20-05-2020

Beste Hans,
Bedankt voor deze duidelijke review, wij vinden het fijn te lezen dat de vaatwasser goed bevalt.
Wij wensen je veel (vaatwas) plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare team.

Didi 24-03-2020

prima

Geschreven voor: ETNA VW742RVS

De vaatwasser werkt prima! Ik vind persoonlijk die besteklade heel irritant want dan passen de glazen er niet goed in. En ik heb geen bestekmandje erbij gekregen.
Ook vind ik dat de vaat nog vrij nat is na draaien van het programma.

Officiele reactie van Atag 25-03-2020

Beste Didi, Bedankt voor het plaatsen van deze review, Wij lezen dat je tegen een aantal punten aan loopt, We hebben een paar tips, op pagina 12 van de handleiding staat uitgelegd hoe je de bovenkorf, van de vaatwasser kan verstellen, misschien helpt dit. Tevens geef je aan dat de vaat erg nat blijft, wij adviseren glansspoelmiddel toe te voegen ook als je all in one vaatwastabletten gebruikt. Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Annemarie 23-11-2019

Etna vaatwasser VW747RVS

Geschreven voor: ETNA VW742RVS

Super handige vaatwasser..ideaal met besteklade ipv bestekbak. Daardoor veel ruimte onderin de vaatwasser.
Duidelijke bediening en digitaal.schermpje.

Pluspunten

• Besteklade
Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Dank je wel Annemarie, voor deze review.
Fijn te lezen dat deze vaatwasser zo goed bevalt.

Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA