ETNA VW549ZIL - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
49 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW549ZIL op Kieskeurig.nl.

6,7

van Dongen 30-09-2020

Top product

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Dit model vaatwasser is veel beter dan de vorige, is stiller, wast beter en droogt beter. Een echte aanrader alleen wat ik persoonlijk jammer vind is dat er geen auto-open functie erop zit, dan droogt de vaat beter (zeggen ze) en weet je wanneer die klaar is (als je de eind signaal niet heb gehoord). Dik tevreden met dit product.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Vaat wordt schoon

Minpunten

• geen auto open functie

Kruiniger 30-09-2020

Probleemgeval en de service is om te huilen zo slecht!

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Enorm veel spijt van deze aankoop. Op 25 augustus 2020 is mijn nieuwe keuken geïnstalleerd waarvoor ik deze vaatwasser heb aangeschaft. Al na 1 week draaien gaf de vaatwasser problemen. De vaat kwam er niet schoon uit, of was zeiknat en na nog eens een week begaf het rotding het helemaal en bleef steeds dezelfde foutcode geven. Het eco-lampje blijft knipperen en de vaatwasser blijft piepen, en doet vervolgens niks. Aanvankelijk denk je, ach, ik heb garantie. Nou, vergeet het maar, het duurt vervolgens 2,5 WEEK voordat er eens een monteur komt die mijn keuken als een ravage achterliet maar slechts 10 minuten in de vaatwasser bezig was. En niet heel goed, want 2 keer draaien later is dat rotding alweer kapot. En ook al is me beloofd dat er dit keer contact met me opgenomen zou worden voor een snellere afspraak, duurt het ook nu weer 9 dagen voordat er een monteur komt. Leuk, joh, een nieuwe keuken met Etna apparatuur. Ik sta verdorie alsnog alles met de hand af te wassen en heb in de 6 weken dat ik de keuken nu heb precies 1 week probleemloos van de vaatwasser kunnen genieten. De rest van de tijd ben ik aan het wachten op service. Jippie! NOT.

Officiele reactie van Atag 01-10-2020

Beste heer/mevrouw Kruiniger,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het service traject niet verloopt zoals jij en wij graag gezien hadden, service is voor ons juist heel belangrijk. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons om ons te blijven verbeteren. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om je eerder in te plannen, excuses voor het ongemak. Hopelijk kun je snel de theedoek in de kast leggen en gebruik maken van de vaatwasser. Graag wil ik nog adviseren om apart spoelglansmiddel te gebruiken, dit heeft namelijk effect op het droogresultaat.

Webcareteam ETNA

G Brandsma Ensing 28-09-2020

Ruime indeling, de vaat keurig schoon en droog.

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Deze inbouw vaatwasser van Etna is mooi ruim ingedeeld er kan bijzonder veel vaat in. Door de verschillende standen is er keuze genoeg om een passend programma te kiezen voor je vaat van dat moment. De vaat wordt mooi schoon e n droog zonder strepen of vlekken. De vaatwasser werkt vrij stil.

Pluspunten

• Weinig geluid last
  • Wast goed schoon en goed droog

Officiele reactie van Atag 29-09-2020

Beste G Brandsma Ensing,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de VW549ZIL. Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. Een 10; daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Veel plezier met de vaatwasser.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Musis 26-09-2020

Compact,makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Wordt in ons bedrijf veel gebruikt, door veel verschillende mensen en iedereen kan er mee overweg. Wast goed schoon, handig dat de lades verstelbaar zijn t.o.v elkaar!

Officiele reactie van Atag 28-09-2020

Beste heer /mevrouw Musis,

Dat horen wij graag, tevreden op alle fronten!
Bedankt voor het delen van deze review.
Wij wensen u veel schone vaat toe.

Alice Webcareteam ETNA

Patrick 16-07-2020

Wast wisselend goed, droogt matig

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Deze vaatwasser vanaf nieuw in mijn huurwoning, echter ben ik samen met andere bewoners van het gebouw die ook deze vaatwasser ingebouwd hebben ontevreden over hoe schoon de vaat er uit komt en hoe droog het er uit komt.

Over het wassen: Vaak vuil op de glazen van de pannen die in het onderste rek staan. Daarnaast is hij vrij gehorig.

Nadat de vaatwasser klaar is, zijn alleen het bestek, de glazen en de borden droog en kan ik pannen en kopjes vaak nog met de hand afdrogen. Ik gebruik overigens gewoon separaat onthardingszout en glansspoelmiddel en geen alles in een vaatwastabletten.

Wat niet handig is en in mijn ogen een ontwerpfout is dat het klepje van de vaatwasser te laag gemonteerd zit. Als je een diepe pan links naast de bestekbak hebt staan kan het klepje niet meer open waardoor de vaatwastablet niet vrijgegeven kan worden.

Qua gebruikersgemak is dit wel een goed apparaat, hij is makkelijk aan te zetten en een programma kiezen kan met één knop. Het had Etna gesierd als ze het laatst gekozen programma het de vaatwasser laten onthouden in plaats van standaard het eco programma te kiezen.

Helaas geen aanrader, in het nieuwe huis waar ik zelf een vaatwasser koop gekozen voor een Siemens.

Pluspunten

• Handige indeling
  • Bovenste lade in 2 hoogten verstelbaar

Minpunten

• Lawaaiig
  • Wast de ene keer beter dan de andere keer
  • Vaat komt er niet goed droog uit
  • Klepje vaatwastablet onhandig geplaatst

Officiele reactie van Atag 17-07-2020

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze producten. Ik zal uw feedback binnen de afdelingen communiceren. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het natuurlijk graag en kun je contact opnemen met je verhuurder die onze service zal inlichten.

Webcare ETNA

R Lezer 09-07-2020

goede instelmogelijkheden, stil, geen hoge glazen

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

fijne vaatwasser, maakt niet veel lawaai en zorgt voor een schoon resultaat.
de onderste lade is goed ingedeeld en kan veel borden en ook pannen kwijt , de bestek bak ik handig en bevalt beter dan een losse bestek lade waar alles ingelegd moet worden.

helaas is de bovenste lade niet geschikt voor hoge glazen , denkhierbij aan longdrink glazen / late machiato glazen. deze vinden weinig steun en vallen vaak om.
verder een goed apparaat waar we hopelijk nog vele jaren plezier van kunnen hebben.

het piepsignaal aan het eind van de wasbeurt is niet uit te schakelen, gelukkig is onze keuken niet dicht bij de slaapkamer dus ervaren we hier 's nachts geen hinder van.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• niet geschikt voor hoge glazen
  • piepje niet uit te schakelen

Officiele reactie van Atag 10-07-2020

Beste R Lezer,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. Je geeft aan dat er nog ruimte voor verbetering is. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt.

Webcareteam