Siemens iQ300 SX736X03FE - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SX736X03FE op Kieskeurig.nl.

Marsupilamie 20-09-2018

Wat een heerlijk grote inhoud.

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX736X03FE

Het installeren op de plaats van de oude koste iets meer moeite als verwacht, dit vooral door een Torx 20 om het deurpaneel te bevestigen. Dit kon niet met een bitje omdat deze niet in de gleuf aan de zijkant paste. Een echte torx 20 schroevendraaier wel. Ik heb de machine nu een aantal keer laten draaien en geeft goede resultaten. Bijzonder makkelijk is de auto stand waarbij het vuile water wordt gemeten en als het schoon is stopt de machine, dit scheelt veel tijd bij licht vervuilde vaat. De andere functie om alleen ervoor te kiezen om het onderste rack met veel vervuiling te draaien en de bovenste normaal is prima. Ik ben ook blij met de bestek la bovenin. Dit scheelt veel plek in de onderste mand omdat daar dus geen bestekkorf hoeft. Hij is lekker stil maar dank zij het lichtje op de vloer weet je dat hij nog bezig is, wat een gemis bij de oude.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Marsupilami 28-08-2018

Mooie grote stille machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX736X03FE

Vergeleken de anderen is deze mooi groot en heeft een bestek lade in plaats van een korf die je toch ruimte voor je servies kost. Hij is met de handleiding goed te plaatsen. Heeft een intelligente aquastop en je krijgt als consument extra verzekering tegen wat er schade als deze niet ingrijpt, lees wel de voorwaarden. De lades zijn makkelijk verstelbaar en er is accessoires te koop, bijvoorbeeld een sproei kop zodat je ook bak platen van de oven erin schoon krijgt. Het eerste resultaat is mooi schoon en door de auto stop ook sneller klaar want het was licht vervuild en dat werd gemeten, in mijn geval scheelde het bijna 40 minuten.

Pluspunten

• Groot
  • Snel klaar
  • Veel programma's
  • Slimme aqua stop

Minpunten

• Torx 20 nodig een bit houder past niet.