ETNA VWH545ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWH545ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Olga Huizinga 16-11-2020

Afwasmachine

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

Door Electronica Service Capelle zijn wij zo verschrikkelijk fijn ontzorgt, zij hebben ons van het merk Edna op de hoogte gesteld.
Zij krijgen alle credits van ons. Wat een fijne luxe doch ook eenvoudige afwasmachine, met zoveel mogelijkheden. Ik ben ook zo blij dat het helemaal een Nederlands product is. Zou graag eens de fabriek willen zien waar ze gemaakt worden...

Officiele reactie van Atag 17-11-2020

Beste Olga,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat onze verkopende partner je zo fijn heeft geholpen. Helemaal blij worden wij dat je de keus voor ons merk hebt gemaakt.

Wensen je heel veel (afwas) plezier met deze vaatwasser.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

RinusL 19-09-2020

Goede, ruime vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

Een uitstekende vaatwasser voor een zeer goede prijs. Het is ruim, niet luid en wast perfect schoon.

Ondanks dat de afvoer naast de vaatwasser staat, moest ik de uitvoer met een setje verlengen.

Pluspunten

• Ruim
  • Prijs
  • Droogt goed op
  • Opent automatisch na wasprogramma (bij voorkeur)

Minpunten

• Afvoerslang had langer gemogen

Fred D. 12-09-2020

Goed werkende afwasmachine

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

Omdat onze afwasmachine opeens lekte en kortsluiting veroorzaakte, op zoek gegaan naar een vervanger. Probleem daarbij was onze hoge kasthoogte/aanrechtblad. Daardoor moesten we op zoek naar een hoog model, geschikt voor inbouw in een nis van 90 cm hoog. Een aantal merken had zo'n hoog model. Etna sprong eruit door de A++ en droogresultaat aan het einde. Geen natte vaat als alles schoon is blijkt te kloppen. Het enige wat tegenvalt is dat je hem wel meer hoort als onze oude vaatwasser (had volgens de specificatie 48 db), terwijl er duidelijk 45 db geluidsniveau staat aangegeven. Hier klopt ergens iets niet. Voordeel is dat je hem niet per ongeluk opentrekt als hij nog niet klaar is, want ook een lampje dat hij nog bezig is ontbreekt.
Al met al gaat het natuurlijk eigenlijk over wat een afwasmachine moet doen: het afwasresultaat en bedieningsgemak: dat is gewoon goed te noemen, wast goed af (schoon dus) en is makkelijk te bedienen.
Ik geef geen 10, vanwege het geluid dat ie toch wel maakt tijdens het afwassen (niet storend), maar misschien waren we wel verwend met onze oude machine. Bij anderen hoor ik hun afwasmachine ook duidelijk, dus met anderen vergeleken is het niet zo dat de Etna lawaaiiger is, alleen in vergelijking met onze vorige.

Pluspunten

• Wast goed af
  • Eindresultaat ook echt droog

Minpunten

• Geluid, duidelijke afwasgeluiden

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Fred, bedankt voor het schrijven van uw uitgebreide review. Uw feedback over het geluidsniveau nemen wij mee. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het was- en droog resultaat en het gebruiksgemak van deze vaatwasser. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Dankers 31-07-2020

Vaatwasser voor XL keuken

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

Was op zoek naar een XL vaatwasser volledig geintegreerd met 13 couverts in energieklasse A++ (waterslot, uitgestelde start en halve belading) . Dit is een mooi geprijsde XL vaatwasser met verschillende fijne programma's, handige rekjes ook voor glazen en bestek. Wast heel schoon en alles droog op het einde. Maakt echter meer geluid dan mijn vorige terwijl deze juist stiller zou moeten zijn. Gewoon 's nachts aanzetten met uitgestelde. Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• XL vaatwasser voor inbouw in XL keukens
  • energieklasse A++

Minpunten

• maakt lawaai
  • geen ready lampje, alleen signaal

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Dankers,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Veel (afwas) plezier gewenst.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Anoniempje123 27-07-2020

Veel ruimte en lekker stil

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

De nog maar 6 jaar oude Bosch vaatwasser hield er opeens mee op dus gingen we op zoek naar een vervanger. De keuze viel op deze ETNA vanwege de interessante prijs/kwaliteitverhouding. De specificaties zijn een stuk beter dan bij andere merken voor dezelfde prijs en dan komt deze ook nog eens van een gewoon Hollands merk.

Zelf de installatie gedaan en dat was goed te doen. De kunstmatige verhoging die voor de vorige vaatwasser gecreerd was achterwege kunnen laten omdat dit een extra hoge vaatwasser is. Dit zie je ook binnenin waar echt veel meer ruimte is voor de grote borden e.d. dan wat we gewend waren. Ook handig dat alle rekjes verstelbaar zijn en ze plat kan leggen voor grote ovenschalen.

De vaatwasser doet in stilte zijn werk en de vaat komt er, zoals je mag verwachten van een vaatwasser, mooi schoon uit. Het kunstof blijft een beetje nat maar ik heb nog niet anders meegemaakt bij andere vaatwassers. Ik merk in ieder geval wel dat met de automatische deuropening (deur gaat dan op een gegeven moment open aan het einde van het programma) dat de vaat in ieder geval droger is dan bij zijn voorganger.

In ieder geval erg tevreden met de vaatwasser dus en na registratie ook nog eens 5 jaar garantie. Al met al gewoon een aanrader dus.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Lekker stil
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 31-07-2020

Beste Anoniempje123,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review. Ik waardeer uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te lezen dat deze vaatwasser zo goed bevalt, ik wens je nog heel veel gemak van deze vaatwasser!

Groet Heidi,
Webcareteam ETNA

Henri 16-07-2020

Fijn apparaat, stil, eenvoudig aan te sluiten en te bedienen

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

In verband met hoogte aanrechtblad en hoogte van het meubelpaneel waren er maar enkele vaatwassers die in aanmerking kwamen. De XXL versie van deze vaatwasser had de juiste afmetingen. De machine werd de volgende dag op het afgesproken tijdstip bezorgd. Er zat een duidelijke installatiehandleiding bij, behalve het stuk over de klittenband, dat werkte niet echt aangezien het klittenband niet sterk genoeg was om het zware meubelpaneel op zijn plek te houden. Met wat kunst- en vliegwerk de meubelplaat er toch recht op gekregen. Hoogte- en waterpasinstelling zijn eenvoudig uit te voeren. Pluspunten van de machine zijn de extra opties, zoals het openen van de deur als de vaat klaar is, en de (eenmalige) instellingen van waterhardheid en welke vaatwasmiddelen je gebruikt (3 in 1). Ook handig is het Auto programma dat zelflerend is en de tijdsduur en temperatuur van de vaatwasser aanpast aan de mate van vulling en vuilheid van de vaat.
Tenslotte 2+3= 5 jaar garantie geeft aan dat de fabrikant vertrouwen heeft in zijn product.

Pluspunten

• Extra opties
  • Duidelijke installatiehandleiding

Minpunten

• Klittenband werkt niet echt tijdens installatie

Officiele reactie van Atag 17-07-2020

Beste Henri,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Wat fijn dat het ondanks met wat kunst- en vliegwerk toch gelukt is de meubelplaat er recht op te krijgen. Door registratie heb je recht op kwaliteitsgarantie. Dit betekent dat je naast 2 jaar volledige fabrieksgarantie ook recht heeft op 3 extra jaar kwaliteitsgarantie vanaf de aankoopdatum. Bij een monteursbezoek hoeft je in jaar 3 tot en met 5 alleen de voorrijkosten te betalen. Je hoeft daarbij alleen de aankoopnota aan de monteur te laten zien.
Veel plezier met uw aankoop.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Michel 27-03-2020

Extra grote diepe bakken voor oa grote borden

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

kwalitatief goed afgewerkte vaatwasser met duidelijke handleiding. in een mum van tijd had ik hem geplaatst.
enige wat ik minder vind zijn de afstel schroeven voor de achterpootjes. Het afwas resultaat is erg goed en de vaat komt er goed droog uit. Voor zo ver ik nu kan beoordelen een goede prijs kwaliteit verhouding. over de duurzaamheid kan iik niets zeggen, te kort in bezit.

Pluspunten

• XXL formaat
  • Stil

Minpunten

• afstelschroef achter

Reentje71 16-01-2020

Grote vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

Prima vaatwasser. Zeer ruim, wast schoon, is stil, droogt super, veel keuze programmas en heerlijk ruim.

Pluspunten

• Ruim
  • Prijs
  • Mogelijkheden
  • Was resultaat

Officiele reactie van Atag 17-01-2020

Beste Reentje71, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met deze vaatwasser. Veel plezier met deze aankoop. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Remi Freriks 10-01-2020

Ruim en erg stil

Geschreven voor: ETNA VWH545ZT

Apparaat werkt erg stil en is ruim zat voor ons 4 pers huishouden.
Makkelijke keuze in programma's
Installeren was ook zo gedaan.
Op lange termijn nog geen ervaring, maar tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Remi,
Bedankt voor deze mooie review. Het is altijd fijn wanneer de keuze op een vaatwasser ook de juist blijkt te zijn. Veel (afwas) plezier ervan.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA