Bosch Serie 6 SMV68IX01N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 103 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMV68IX01N op Kieskeurig.nl.

Richard 24-11-2018

Erg stil, goed wasresultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

We waren na 10 jaar toe aan een nieuwe vaatwasser. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Geluid is erg stil.

Pluspunten

• stil
  • goed wasresultaat
  • energievriendelijk
  • goede prijs / kwaliteit

Vaatwasser SMV68IX01N 22-01-2021

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] vaatwasser werkt geruisloos en schoon.
Indeling vind ik niet echt prettig. Kan wat simpeler en variabeler.

Arine 13-01-2021

Maakt de vaat schoon en droog

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne vaatwasser, praktisch in te delen. Maakt de vaat echt goed schoon en droog. Ook de plastic trommels en bakjes komen droog uit de vaatwasser.

Anoniem 31-12-2020

Super

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds kort in gebruik, voldoet volledig aan de verwachting. (zelfs een beetje meer)

Tolsma 30-12-2020

Heel blij mee

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vaatwasser. Voldoende ruimte, eenvoudig in gebruik, maakt weinig geluid en reinigt en droogt goed.

Vaatwasser 24-12-2020

Vaatwasser keuze

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een paar dagen hebben we de programma's onder de knie en geen spijt van de aanschaf van deze machine !

Vaatwasser 22-12-2020

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Praktische indeling, stil en schone en droge vaat. Perfecte machine.

Ed uit DH 20-12-2020

Top VaatWasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij doet wat 'ie moet doen (erg goed zelfs) en ook nog eens zeer stil. Dat is een uitkomst hoor bij een open keuken!

Johan 12-12-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Na 18 jaar oude Bosch vaatwasser omgeruild voor een nieuwe.
Stille machine, schone en superdroge vaat. Eens een Bosch altijd een Bosch!

Aaltje 03-12-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Ben erg blij met mijn nieuwe vaatwasser van Bosch. Mijn vorige was ook een Bosch. Deze beviel ook goed, vandaar dat wij weer voor een Bosch heb gekozen. Deze heeft tiptoetsen en de voortgang wordt geprojecteerd op de grond. Hoefde voor mij eerst niet, maar ik vind het nu wel handig. Extra intensiteit voor de onderste korf vind ik ideaal . Kortom, helemaal tevreden.

Willem 29-10-2020

Super vaatwasser.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb met mijn vorige Bosch vaatwasser bijna 15 jaar gedaan waarna deur beveiliging defect ging, machine draaide nog maar uit voorzorg vervangen, het is een geweldig apparaat.

Kris 26-10-2020

zeer goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de machine is haast geruisloos. En het droogprogramma is ook verbluffend.

Martha 11-10-2020

Stil en handige inrichting

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met onze open keuken op zoek naar een stille afwasmachine. Hij voldoet ruim. Wast schoon en is handig in te delen/te vullen.
Geen besteklade maar een los mandje. Voor ons een pré!

angela 06-10-2020

Fluisterstil, blinkend schoon en kurk droog

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wil jij een vaatwasser die fluisterstil is en blinkend schone en kurkdroge vaatwerk aflevert, kijk dan niet verder. Wij zijn superblij met onze nieuwe Bosch vaatwasser. Net als altijd tevreden met onze Bosch apparaten.

Johan en Nelly 29-09-2020

Vaatwasser smv681x01n

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijne vaatwasser. Zeer stil en doet zijn werk voortreffelijk. Gezien de energiezuinigheid van het product duren de programma's wat langer dan we gewend waren, is echter geen handicap.

Bosch vaatwasser 09-09-2020

Een stille/geluidarme vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser is stil en wast perfect
Glanzend schoon
Een voor ons gezin belangrijke aanwinst

Mulder 30-08-2020

Super stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser wast goed schoon en is mooi droog door de zeoliet.
Bevalt super goed .
We slapen er naast maar wanneer we hem op pragramma stil zetten horen we hem niet

Tevreden koper 20-08-2020

Groots in formaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Robuust, optimale indeling, innovatief bestekmandje waardoor flexibel inruimen mogelijk is. De machine kent vele ruimtelijke instelmogelijkheden. Hij is erg stil. Hij wast super schoon en droogt uitstekend.

geweldig 04-08-2020

grandioos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima machine ,vaat heel goed schoon, geruisloos en zuinig. De juiste hoeveelheden programma's . begrijpen niet dat wij zo lang met een andere machine hebben aangemodderd.

L.van Lunsen 02-08-2020

Super!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine is makkelijk in gebruik, stil, korven zijn in hoogte verstelbaar en als extra optie hebben wij de bestek la. Qua inschakel tijd simpel te programmeren. Wat wij ook een groot voordeel vinden is dat je plastic bakjes hier ook droog uitkomen.