Bosch Serie 6 SMV68IX01N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 103 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMV68IX01N op Kieskeurig.nl.

Afwasmachine 30-01-2020

Zeer goede afwasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Deze machine doet het perfect. Wast en droogt perfect. Het mooie ervan is dat deze machine automatisch uit gaat als het programma voltooid is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Richard 24-11-2018

Erg stil, goed wasresultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

We waren na 10 jaar toe aan een nieuwe vaatwasser. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Geluid is erg stil.

Pluspunten

• stil
  • goed wasresultaat
  • energievriendelijk
  • goede prijs / kwaliteit

Hans 30-06-2020

Echt schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Het verschil in reultaat met de vorige vaatwasser is enorm. Glazen kraakhelder en geen achterblijvende aanslag in pannen. Daarnaast zeer stil. een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

fam. Bos 17-06-2020

Een super machine een echte aanrader.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

We hebben deze afwasmachine nu een half jaar en zijn zeer tevreden. Vele programma's en de plastic bakjes komen er inderdaad helemaal droog uit dankzij de seoliet die deze machine heeft. Ben je toe aan een nieuwe ik beveel deze BOSCH zeker aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 11-05-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Uitstekend product, wast vaat goed schoon en glaswerk komt er glanzend uit, maar ja: dat was ook de reden dat we deze machine hebben gekocht: het is een Bosch en dit resultaat verwachtten we! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul 06-05-2020

Knallertje hoor

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Hoewel we uiteindelijk 200 euro boven ons verzonnen budget uitkwamen, Maar dat geeft niet nu we de juiste machine hebben om AL onze vaat te doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loes 05-05-2020

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Ik heb mijn vaatwasser pas 3 keer gebruikt en ben er erg tevreden over. Deze machine is een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

onzebertha 28-04-2020

goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

werkt schoon, weinig geluid, handig tijdsverloop op vloer afgebeeld.
drogen beter dan vorige al wordt er nog veel nagedroogd op de aga [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Harrie 07-04-2020

Electonische storingen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Veel elektronische vaak eerst resetten na vier wasbeurten beurten computer defect [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henkavos 06-04-2020

Wast perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Fijne stille vaatwasser die voldoet aan al onze eisen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

B Swiers 09-03-2020

Uitstekend afwasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

vooral makkelijk is dat de deur haast automatisch dicht valt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gusta 03-02-2020

Super/ schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Mm vaat is nog nooit zo glanzend schoon geweest zelfs de glazen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-01-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Heel stil ,wast goed schoon en is zuinig met energie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MIJN BOSCH 02-01-2020

vaatwasser koning

MIJN BOSCH 02-01-2020

vaatwasser koning

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

meer dan goed, en erg stil en dat voor een goede prijs wat wil je nog meer als de vorige 24 jaar gedaan heeft wil je toch niets anders meer [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rob 28-03-2019

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

deze afwas machine is Zeer stil ,hij wast zeer schoon de bediening is makkelijk ,prprojectie op de vloer zeer makkelijk en duidelijk .Programmakeuze is zeer uitgebreid korom een zeer fijne machine.

Sjaak52 29-01-2019

Prachtige Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Vaatwasser is veel stiller en zuiniger dan vorige vaatwasser. Alleen hoorbaar bij spoelen, de rest van programma fluisterstil tot geruisloos.

Christiaan 21-01-2019

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Prima, eco en gebruikersvriendelijke vaatwasser. Mijn vorige Bosch afscheid van moeten nemen na 17 jaar. Als deze dat ook kan halen is het net als mijn oude Boschvaatwasser een prima vaatwasser voor een prima prijs.

Ik ben erg tevreden 16-01-2019

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Ik heb deze vaatwasser gekocht omdat de vaat veel droger is als het programma klaar is zoals was gezegd en volgens mij ook zo is, en hij erg geruis is tijdens het wassen en de la voor bestek ook erg fijn is en veel meer ruimte voor andere dingen

Pluspunten

• Ik ben zeer tevreden
  • Vaat erg droog na programma

PJB 14-01-2019

Superdroog

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

We zijn dik tevreden met onze nieuwe Bosch-zeoliet vaatwasser. Schoon en droog, daar gaat het om. Als er nog eens een update komt van de bovenste rekjes zodat er nog meer in kan - ook dat is eco! - wordt het een 9 of 10!

Pluspunten

• Wast zeer schoon
  • Droge vaat

Minpunten

• Ruimte
  • Bij klep zitten onduidelijke wieltjes in de weg