Bosch Serie 6 SMV68IX01N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 105 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMV68IX01N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HCS van Rijckevorsel 29-03-2021

Mooie vaatwasser met veel opties

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Hiervoor ook een bosch vaatwasser gehad en onlangs nieuwe keuken binnengekregen met deze vaatwasser. Zeer veel opties met onder andere het zenith systeem. Dit zorgt er voor dat ook het plastic wat in de vaatwasser bevindt goed droog wordt. Wel moet je hiervoor de optie extra droog aanvinken wat er meestal in resulteert dat de droogtijd met 5 minuten toeneemt.

Ook het display wat op de vloer geprojecteert wordt is handig en mooi vormgegeven. Het verteld wat er momenteel voor programma draait en hoe lang het programma nog in totaliteit duurd. Beter dan het rode puntje van voorheen dus.

Al met al een perfecte vervanger van mijn vorige vaatwasser. Let er wel op dat het wasresultaat uiteindelijk bepaald wordt door welke vaatwastabletten je gebruikt.

Pluspunten

• Display op vloer
  • Zenith technologie
  • 2 tabletten en glansspoelmiddel meegeleverd

van den camp 20-03-2021

geen binnenverlichting

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Heel erg jammer dat er geen binnenverlichting in zit!!!! Geeft wel tijdsduur op de vloer. Verder prima.

Rob 28-03-2019

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

deze afwas machine is Zeer stil ,hij wast zeer schoon de bediening is makkelijk ,prprojectie op de vloer zeer makkelijk en duidelijk .Programmakeuze is zeer uitgebreid korom een zeer fijne machine.

Ik ben erg tevreden 16-01-2019

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Ik heb deze vaatwasser gekocht omdat de vaat veel droger is als het programma klaar is zoals was gezegd en volgens mij ook zo is, en hij erg geruis is tijdens het wassen en de la voor bestek ook erg fijn is en veel meer ruimte voor andere dingen

Pluspunten

• Ik ben zeer tevreden
  • Vaat erg droog na programma

PJB 14-01-2019

Superdroog

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

We zijn dik tevreden met onze nieuwe Bosch-zeoliet vaatwasser. Schoon en droog, daar gaat het om. Als er nog eens een update komt van de bovenste rekjes zodat er nog meer in kan - ook dat is eco! - wordt het een 9 of 10!

Pluspunten

• Wast zeer schoon
  • Droge vaat
  • Stil

Minpunten

• Ruimte
  • Bij klep zitten onduidelijke wieltjes in de weg

CE 14-01-2019

Vaatwasser SMV68IX01N

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Ik heb de machine gekocht en zelf ingebouwd in de keuken. De vorige vaatwasser was ook een Bosch en alles was hetzelfde, nismaten, manier van aansdluiten was eigenlijk een fluitje van een cent. Maar het deurpaneel zit met zes schroeven en 2 plaatjes en 2 stukjes klitteband vast. Van de zes schroeven kon ik er 2 niet monteren gaten waren niet door de deur van de vaatwasser geboord . Je moet er kleinere schroefjes uit de deur draaien en op deze plek een lange schroef terugplaatsen waar je het deurpaneel kunt vastzetten. Daarbij is mij 1 klein schroefje in de machine gevallen dat heeft me wat tijd gekost om het terug te vinden.
Het positieve van de machine is zondermeer het ermee werken. De oude vaatwasser was zes jaar oud, ik sta te kijken van de vooruitgang. Met name hoe stil de machine is, in de stille mode hoor je henm dus echt bijna niet. Het drogen van de vaat is ook aanmerkelijk verbeterd, plastic is niet 100% droog maar is wel veel beter. Ben benieuwd naar de A+++ energie verbruik over een jaar gennomen.

Pluspunten

• Stille werking
  • drogen van de vaat
  • schone vaat

Minpunten

• geen

Marco de Kok 11-01-2019

Geruisloos, veel extra opties.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

We hebben al eerder een Bosch vaatwasser gehad in ons oude huis. En waren daar zeer tevreden over. Nu in ons nieuwe huis is de keuze voor ons dus snel gemaakt. We hebben voor deze, iets duurdere gekozen. Veel extra opties en in verbruik ook goedkoper. Hij laat geen nare luchtjes achter, omdat het binnenwerk bijna helemaal van roestvijstaal is. Hij is heel geruisloos, wel zo fijn in een open keuken. De machine geeft aan hoelang het programma er nog over doet door een indicatielampje dat op de vloer schijnt.

Pluspunten

• Geruisloos
  • lekker ruim
  • indicatielampje op de vloer
  • weinig stoom bij het openmaken van de machine.

dreuge 07-01-2019

super droog

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

uitgebreid programma keuze, en super droog resultaat. hoef er absoluut geen theedoek meer bij te gebruiken

Arjan 06-01-2019

Licht in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Gemakkelijk in gebruik. Opvallend hoe licht de deur en de rekken scharnieren/glijden. Vaat is echt super droog, ook plastic.

Bianca 05-01-2019

veel keuze mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Omdat wij zeer goede ervaring hadden met de oude Bosch die uiteindelijk na 12 jaar (zonder 1 hikje) is gesneuveld ging onze gedachte bij voorbaat al uit naar een nieuwe Bosch. Bemmel & Kroon gooide er nog eens een oudejaar korting van 77 euries tegenaan ja toen was de keuze snel gemaakt. Na een aantal verschillende vaatwasjes kan ik volgende zeggen, machine is geruisloos, van korte hevige tot ECO langdurige programma's voor elke vaat wel het juiste programma. Grappig is de informatie geprojecteerd op de vloer. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen maar gezien de ervaring met Bosch spullen ga ik van het positieve (glas half vol) uit.

Pluspunten

• geruisloos
  • verbruikt weinig water en weinig energie
  • veel verschillende inpak mogelijkheden
  • makkelijk inbouwbaar door de doe het zelver
  • programma projectie op de vloer

Minpunten

• geen

Betsy 04-01-2019

Prima vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Een fijne machine. Gebruiksvriendelijk. Erg blij met de verstelbare rekjes. Hiermee passen pannen en grote schalen er gemakkelijk in.

Pluspunten

• Er kan veel in
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Nog niet gevonden

Bosch Vaatwasser 04-01-2019

Neuwe Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Wij hebben voor deze Bosch vaatwasser gekozen v.w. de beste prijs/kwaliteit garantie. Hier voor hadden wij een BEKO en die is al na 2 jaar versleten!

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Laag verbruik A+++
  • Uiterst geruisloos

Marijke 03-01-2019

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Energie zuinig apparaat met veel opties , zoals verschillende temperatuur, tijd instellen kan zelfs in minuten,heel stil als hij draait

Ingrid 02-01-2019

Perfect schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Sinds jaren weer een dtralend schone vaat. Perfect droog, handig in- en uitladen, handige programma’s.

Adrie Bossers 31-12-2018

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Kwalitatief een goede vaatwasser die een schone, droge vaat oplevert. Daarnaast was de dealer erg servicegericht. De vorige vaatwasser was niet meer te repareren en de nieuwe kon snel worden geleverd, goed en snel worden geplaatst.

Pluspunten

• Stil
  • Droge vaat

Minpunten

• Prijs (duur)

? 30-12-2018

taakoverdracht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

na 20 jaar trouwe dienst was onze vaatwasser klaar voor pensioen. Al die jaren zonder problemen dwz alleen klepje van blokjesreservoir was defekt. Voor ons overduidelijk door te gaan met een jonger familielid. Inbouwvaarwasser met zeoliet-reservoir. En wat blijkt...Bosch heeft duidelijk doorontwikkeld. Geruisloos,superdroog,glanzend,overzichtelijk programma met diverse keuzes en het kadootje op de grond, een informerend projectieplaatje van het draaiende programma. Wij kunnen er weer jaaaren mee vooruit.

MD 30-12-2018

Goed werkend en stil apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Mooi apparaat, goed in te bouwen, is stil en tijdsaanduiding op vloer is handig. Ook binnenverlichting is handig. Vaat schoon en droog! Mijn vorige apparaat had ik 23 jaar! Nog geen nadelen kunnen vinden. Meeste programma’s al geprobeerd en werkten goed. Tiptoetsen, handig in gebruik. Ook zuinig in stroom en water. Hopelijk gaat deze net zo lang mee als vorige.

Pluspunten

• Schoon
  • Stil
  • Droog

Nelina 29-12-2018

Daar kan geen afwasborstel tegenop

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Dankzij deze machine houden we tijd over. Geen gedoe met sop in een teiltje en een stinkende afwasborstel.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Aanvangstijd instelbaar

Minpunten

• geen

Paul 23-12-2018

Handige lade indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Wij hebben het product gekozen naar aanleiding van de goede uitleg over de mogelijkheden. Na de plaatsing komt dit goed overeen. De lade indeling is voor ons ideaal in de mogelijkheden.

Minpunten

• Deur gaat niet automatisch open na afloop

Karin 23-12-2018

Geen betere keuze dan deze Bosch vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Na het vergelijken van o.a. laag energieverbruik, schone én droge vaat van meerdere merken en typen vaatwassers kwam Bosch type SMV68IX01N als beste uit de bus. Na aankoop én installatie door het team van XAB werd dit op alle fronten bevestigd. Veel ruimte, super schone vaat en alles komt zeer droog uit de machine. Blij met deze aankoop en een echte aanrader!

Pluspunten

• energiezuinig
  • droge vaat
  • zeer stil
  • schone vaat

Minpunten

• geen

jan 23-12-2018

perfect dry vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

prachtige en fijne machine, zeer geluidsarm en duidelijke bediening.
de inbouw zelf gedaan wat erg eenvoudig was door de goede beschrijving.
kortom erg tevreden.

Pluspunten

• afwerking
  • bediening
  • geluidsniveau

Theo 22-12-2018

inbouw afwasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Zelfs onder kinderen zijn blij dat de nieuwe afwasmachine er nu is! Hiervoor hebben ze zelfs hun "kerst envelop" voor over om die af te staan zodat er maar weer een afwasmachine kwam.
Maar zonder gekheid, mooi machine. fijn in de bediening. Ik hoop dat deze net zolang mee mag gaan als de vorige. Deze is 15,5 mee gegaan. Toppie.

Pluspunten

• tijd geprojecteerd op de grond

Andre 21-12-2018

Prima product , voldoet aan alle wensen.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Voor dit product gekozenen vanwege de goede eigenschappen t.w. Energiezuinig A+++, laag geluidsniveau,

Pluspunten

• Laag geluidsniveau
  • Energiezuinig
  • Gunstige indeliong van de korven

Peter 20-12-2018

Fonkelschoon

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Een grote vooruitgang tov de voorganger. De programmakeuzemogelijkheden zijn duidelijker, de vloerklok ideaal

Erik van S 17-12-2018

Droge schone vaatwas

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68IX01N

Wat ons opvalt is dat de schonevaat er erg droog uit de machine komt. Daarbij is de machine stil. Een fijne machine!

Pluspunten

• Stil
  • Programma verloop zichtbaar