Siemens iQ300 SX636X08IE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SX636X08IE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

ron54 02-06-2020

Prima vaatwasser ,relatief stil , droogt prima .

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

Goede prijskwaliteits verhouding maakte wel in het begin het koe of bronstige hert geluid wordt/werd veroorzaakt door de bovenste sproeiarm , na vervanging van deze arm door de SBH monteur was dit opgelost.Geen innovatieve zeoliet techniek voor droging maar droogt prima middels conventionele droogtechniek.

GZ 26-05-2019

Fijne vaatwasser qua indeling, eco-programma

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

Prijs/kwaliteit prima. Sowieso bij Siemensproducten. Lade bovenin ook erg handig vanwege het kunnen plaatsen van hoge bidons. Fijne indeling en eco-programma maakt al supergoed schoon.

Pluspunten

• Indeling
  • Hoge bidons passen in bovenste lade!

Renegade 09-08-2017

Degelijke kwaliteit, zuinig, met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

Mijn oude Pelgrim had het na 7 jaar trouwe dienst begeven en is nu mee naar Mekka op bedevaart.

Na veel reviews gelezen te hebben, heb ik gekozen voor Duitse degelijkheid: Siemens. De iQ300 Vaatwasser 60 cm volledig integreerbare vaatwasser SX636X08IE. Hij past onder een

Wàt een machine:

varioSpeed Plus om tot 3x sneller te reinigen en te drogen. Mijn vaat komt er veel schoner en droger uit dan uit mijn oude Pelgrim. Had ik maar eerder gekozen voor Siemens, je betaalt wel meer maar goedkoop is duurkoop. Ook na het snelle programma!

Met varioSpeedPlus is mijn vaat in minimale tijd perfect schoon en droog, doordat je programma's tot maar liefst 66% kunt verkorten. Goed voor het milieu, je kan dus zeer zuinig afwassen met energie-efficiëntieklasse A++.

infoLight projecteert een blauw licht op de keukenvloer als het gekozen programma loopt. Als het programma gestopt is, gaat het lampje vanzelf uit. Ideaal, je ziet nu wanneer de vaat klaar is!

Met één druk op de knop reguleert het Auto programma de gehele wascyclus met een perfect resultaat als gevolg. Een kind (mijn kind) kan voortaan de (vaat)was doen.

VarioFlex korven met blauwe touchpoints zorgen voor maximale flexibiliteit in de boven- en onderkorf. Dat betekent optimaal gemak bij het in- en uitruimen van elke vaat. Wat een verschil met mijn oude Pelgrim!

En ook zijn alle programma's stil door de speciale iQdrive-motor. Je blijft gewoon je radio en je tv horen als-ie aanstaat.

Kortom, als je het geld hebt, koop dan een Siemens, want van Duitse degelijkheid krijg je beslist geen spijt!

Pluspunten

• Zuinig, duurzaam en stil: de iQdrive-motor.
  • Optimale afwasresultaten met één druk op de knop
  • 3 maal zo snel afwassen & drogen: varioSpeed Plus.
  • Meer flexibiliteit bij het inladen

J. vd G 31-07-2017

Degelijke vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

Een duidelijke gebruiksaanwijzing. Veel goede mogelijkheden voor kortere en eco-vaatwasprogramma's. Aanpassing aan de waterhardheid. Makkelijk aan te sluiten (door een monteur). Prettig dat er een lichtje brandt onder de machine, wanneer deze draait.

Pluspunten

• goede mogelijkheden om vaten te plaatsen
  • diverse kortere en eco-programma's
  • aanpassing aan waterhardheid
  • duidelijke, Nederlandse gebruiksaanwijzing
  • blauw lampje wanneer de machine draait

JopieNl 26-07-2017

Vaatwasser Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

Onze eerste vaatwasmachine (ook een Siemens) gaf na 8 jaar trouwe dienst het op.
Weer voor een Siemens gekozen, zelfde type maar een moderne uitvoering.
Veel keuze in programma's, gemakkelijk te bedienen en een goede indeling.
Ik haal altijd de bovenkant van het bestekbakje af, dat vind ik gemakkelijker om bestek te plaatsen.
Een aanwinst is het 1 uur programma, fijn als je veel visite hebt en niet te vuile afwas.
Alles komt ook met dit programma schoon uit de machine.

Pluspunten

• keuze programma's heel uitgebreid

Minpunten

• rekjes boven bestekbak - verwijderd

Henk 23-07-2017

Goede machine, eco programma....duidelijke display!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

Hier en daar gekeken, ook online!
Toch laten adviseren door een expert in de winkel.
Werkt prima, geen op of aanmerkingen!

Miriam Veldhuis 12-07-2017

Vaatwasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

De afwas komt er goed schoon uit. Een goede verdeling in de vaatwasser. En genoeg verschillende programma's. En mooi stil.

Fam Pas 25-06-2017

Geluidsarm, schoon en zuinig!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

Deze inbouw Siemens vaatwasser valt op door zijn zachte geluid, zuinig in verbruik en gebruiksvriendelijk. Slaat zelf geheel af na afronding programma, te zien door een blauwe lichtprojectie op de grond die tijdens programma zichtbaar is en dan uitgaat. Een hele investering maar de moeite waar, blij mee!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Zuinig
  • Slaat vanzelf geheel af, geen stand-by verbruik
  • Schoon! En gebruiksvriendelijk.

Minpunten

• Besteklade ipv bestekbakje als aanvulling

JG Stevens 09-06-2017

Wederom Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ300 SX636X08IE

Na de wasmachine nu ook gekozen voor een Siemens vaatwasser.
Milieubewust, rustig en zeer duidelijk in gebruik.
Een aanrader.