Bosch Serie 4 SMI46MS11N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMI46MS11N op Kieskeurig.nl.

xiaan 19-11-2018

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Vaatwasser voldoet zoals verwacht. Inderdaad stil. Programma's duren wel langer dan we van vorige gewend waren maar zal met energiezuinigheid te maken hebben.
De klep loopt wel zwaar. Vooral het eerste stukje openen kost wat meer moeite. Daarna gaat het maar 'loopt' zwaar, lijkt wel of het aanloopt. Kan volgens installateur niet afgesteld worden.

Leny 13-11-2018

Doet wat hij doen moet. Stil, snel, en efficiënt!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Na 19 jaar trouwe dienst gaf de voorganger van deze vaatwasser het op. Deze is praktisch hetzelfde, alleen zuiniger. ik verwacht er weer net zo lang mee te doen!

Godefridus 23-11-2017

keurig apparaat voldoet aan waarvoor gekocht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Gekocht omdat de voorgaande vaatwasser van Bosch was en heeft 14 jaar voldaan zeer tevreden, doet wat hij moet doen.
Heeft div mogelijkheden aan programma,s

Pluspunten

• voldoet prima
  • goede inbouw past bij de keuken

Liane 13-07-2017

Super gewoon!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Deze machine maakt zelfs de broodtrommels goed droog, wat de vorige van mij niet deed. Kopjes of bekers met bijv. holle bodems eveneens. Gewoon een super goed en stil apparaat.