Bosch Serie 4 SMI46MS11N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMI46MS11N op Kieskeurig.nl.

6,5

Twan 04-10-2019

Niet goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Mijn trouwe Zanussi was na 17 jaar kapot, als laatste heeft deze ook nog de keuken blank gezet dus deze is ook weer schoon.
Op zoek naar een nieuwe, deze Bosch zag er in de winkel het beste uit, dus gekocht en laten inbouwen, maar ik heb er spijt van, 850.00 euro lichter en ik ben er na 17 jaar niets mee opgeschoten, de minpunten:
*geen signaal (piep) als de vaat klaar is. Er zit wel een tijd display op maar die verloopt naar gelang de vuilgraad van de vaat, dus een uur kan zomaar 1,5 uur of 45 minuten worden.
*droogt slecht.
*geen afvoer van waterdamp na het drogen. Je moet ongeveer een half uur (daarom zou een piep handig zijn) na het drogen de klep open zetten anders slaat de waterdam op de vaat en komt deze er kletsnat uit.
*maakt ongeveer net zoveel herrie als mijn 17 jaar oude Zanussi....
*zeer onhandige indeling
*zeer vlekgevoelig RVS paneel
*besteklade had beter gekunt
*programma's duren lang. Variospeed kan je niet standaard aan zetten

Nee, met een leeftijd verschil van 17 jaar had ik echt wel wat beters verwacht, ik heb echt spijt van deze aankoop.
Mijn Bosch wasmachine (WFK2401) en Bosch droger (WTL5400) zijn ook aan vervanging toe, maar dat wordt geen Bosch.

Wim47 18-06-2019

spuer schoon en superstil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Handige indeling, het in hoogte verstelbare serviesrek is een geweldige vondst evenals het bestekvak. De machine is stil. Ook handig dat de machine zichzelf volledig uitschakelt als het programma klaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

xiaan 19-11-2018

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Vaatwasser voldoet zoals verwacht. Inderdaad stil. Programma's duren wel langer dan we van vorige gewend waren maar zal met energiezuinigheid te maken hebben.
De klep loopt wel zwaar. Vooral het eerste stukje openen kost wat meer moeite. Daarna gaat het maar 'loopt' zwaar, lijkt wel of het aanloopt. Kan volgens installateur niet afgesteld worden.

Leny 13-11-2018

Doet wat hij doen moet. Stil, snel, en efficiënt!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Na 19 jaar trouwe dienst gaf de voorganger van deze vaatwasser het op. Deze is praktisch hetzelfde, alleen zuiniger. ik verwacht er weer net zo lang mee te doen!

Godefridus 23-11-2017

keurig apparaat voldoet aan waarvoor gekocht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Gekocht omdat de voorgaande vaatwasser van Bosch was en heeft 14 jaar voldaan zeer tevreden, doet wat hij moet doen.
Heeft div mogelijkheden aan programma,s

Pluspunten

• voldoet prima
  • goede inbouw past bij de keuken

Liane 13-07-2017

Super gewoon!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Deze machine maakt zelfs de broodtrommels goed droog, wat de vorige van mij niet deed. Kopjes of bekers met bijv. holle bodems eveneens. Gewoon een super goed en stil apparaat.