Bosch Serie 4 SMI46MS11N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMI46MS11N op Kieskeurig.nl.

6,5

Bram en Ria Soetendal 29-06-2020

Goed - tevreden met resultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Bevalt prima, nog wel wennen aan onbekende geur ide uit apparaat komt. (ligt het aan apparaat of aan de afvoer?) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeffrey n 04-04-2020

Top machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Machine werkt top, alles word goed schoon, makkelijke bediening, en ruimtevol ingedeeld.

Minpuntjes zijn dat de besteklade ruimte inneemt van de onderste 2 rekken, en het "extra droog" programma word ook niet extra droog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Voortman 11-03-2020

prima hulp

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

wanneer mijn kinderen er zijn kan ik nu met ze ingesprek blijven zonder mij bezich te houden met de afwas. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bert 20-01-2020

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Maakt goed schoon. Vaat blijft af en toe nat.
Heel goed het aangeven dat er glansspoel in moet. En lekker stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Helma 09-01-2020

Heel fijne vaatwasser

Makkelijk te bedienen.
Heel stil.
Energie zuinig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-12-2019

SMI46 vervangt SMI68M05EU

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Deze machine vervangt: SMI68M05EU/02 FD8810 Serienummer018100247918002953 Aankoopdatum01-06-2012, die helaas niet meer rendabel gerepareerd kon worden. Uw technicus heeft mij dit apparaat aanbevolen. Die past naadloos in mijn keuken.
Wel gaf de technicus aan dat in dit geval ik aanspraak op 2 jaar extra garantie kon maken. Dat wil ik graag. Graag een bevestiging van deze afspraak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 11-11-2019

Probleemlooos apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Ik heb dit apparaat nu iets meer dan een half jaar, het werkt probleemloos! Het is zeer eenvoudig te bedienen.de aparte besteklade bevalt mij erg goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Twan 04-10-2019

Niet goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Mijn trouwe Zanussi was na 17 jaar kapot, als laatste heeft deze ook nog de keuken blank gezet dus deze is ook weer schoon.
Op zoek naar een nieuwe, deze Bosch zag er in de winkel het beste uit, dus gekocht en laten inbouwen, maar ik heb er spijt van, 850.00 euro lichter en ik ben er na 17 jaar niets mee opgeschoten, de minpunten:
*geen signaal (piep) als de vaat klaar is. Er zit wel een tijd display op maar die verloopt naar gelang de vuilgraad van de vaat, dus een uur kan zomaar 1,5 uur of 45 minuten worden.
*droogt slecht.
*geen afvoer van waterdamp na het drogen. Je moet ongeveer een half uur (daarom zou een piep handig zijn) na het drogen de klep open zetten anders slaat de waterdam op de vaat en komt deze er kletsnat uit.
*maakt ongeveer net zoveel herrie als mijn 17 jaar oude Zanussi....
*zeer onhandige indeling
*zeer vlekgevoelig RVS paneel
*besteklade had beter gekunt
*programma's duren lang. Variospeed kan je niet standaard aan zetten

Nee, met een leeftijd verschil van 17 jaar had ik echt wel wat beters verwacht, ik heb echt spijt van deze aankoop.
Mijn Bosch wasmachine (WFK2401) en Bosch droger (WTL5400) zijn ook aan vervanging toe, maar dat wordt geen Bosch.

Wim47 18-06-2019

spuer schoon en superstil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Handige indeling, het in hoogte verstelbare serviesrek is een geweldige vondst evenals het bestekvak. De machine is stil. Ook handig dat de machine zichzelf volledig uitschakelt als het programma klaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

xiaan 19-11-2018

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Vaatwasser voldoet zoals verwacht. Inderdaad stil. Programma's duren wel langer dan we van vorige gewend waren maar zal met energiezuinigheid te maken hebben.
De klep loopt wel zwaar. Vooral het eerste stukje openen kost wat meer moeite. Daarna gaat het maar 'loopt' zwaar, lijkt wel of het aanloopt. Kan volgens installateur niet afgesteld worden.

Leny 13-11-2018

Doet wat hij doen moet. Stil, snel, en efficiënt!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Na 19 jaar trouwe dienst gaf de voorganger van deze vaatwasser het op. Deze is praktisch hetzelfde, alleen zuiniger. ik verwacht er weer net zo lang mee te doen!

Godefridus 23-11-2017

keurig apparaat voldoet aan waarvoor gekocht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Gekocht omdat de voorgaande vaatwasser van Bosch was en heeft 14 jaar voldaan zeer tevreden, doet wat hij moet doen.
Heeft div mogelijkheden aan programma,s

Pluspunten

• voldoet prima
  • goede inbouw past bij de keuken

Liane 13-07-2017

Super gewoon!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMI46MS11N

Deze machine maakt zelfs de broodtrommels goed droog, wat de vorige van mij niet deed. Kopjes of bekers met bijv. holle bodems eveneens. Gewoon een super goed en stil apparaat.