Bosch Serie 6 SMV68TX03N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMV68TX03N op Kieskeurig.nl.

8,9

Kaatje1965 05-11-2019

Boven verwachting

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68TX03N

Deze vaatwasser heeft mijn oude Bosch vaatwasser na ruim 15 jaar trouwe dienst vervangen. Wat een geweldig aparaat, bovenverwachting! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

kaatje1965 19-06-2019

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68TX03N

Na 15 jaar heeft onze Bosch vaatwasser het begeven vandaar weer voor Bosch gekozen. Op advies hebben we gekozen voor een vaatwasser met Zeolith waarover we buitengewoon tevreden zijn. Machine is fluisterstil, wast goed schoon en droogt perfect.

Deze vaatwasser heeft voldoende programma's, een handige besteklade, binnenverlichting, wijnglazenhouder en ruim voldoende verstelbare rekjes waarmee we de vaatwasser volledig naar onze wens kunnen inruimen.

Wat een vooruitgang in de afgelopen 15 jaar! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandro 26-01-2019

Prachtige machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68TX03N

Lekker stil, projectie van programma en duur op de grond is handig en geinig, had meer verwacht van droging van plastic gaat maar misschien word dat beter na verandering van de instellingen.

Klant van 26-04-2018

Je moet goed kunnen tetrissen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68TX03N

Onze hoge Bosch vaatwasser was overleden. Maar toen bleek dat dit type hoge vaatwassers niet meer gemaakt worden door Bosch. De deuren zijn nu nog hoger waardoor wij 1 cm vaatwasser zouden zien bij inbouw. Niet fraai en erg jammer. Deze vaatwasser is een héél stuk kleiner en dat zorgt er voor dat je flink moet Tetrissen om alles er in te krijgen. De stand ECO is bepaald niet eco, de stand AUTO is echt een stuk zuiniger. Jammer dat de rekken onderin niet zo zijn als de vorige, daar kon je meer in kwijt. Ook staan borden veel rechter op waardoor ze elkaar sneller raken. Grote borden (> 24,5 cm) kun je er niet in kwijt. Pannen wel en als je ze reinigt met 'intensieve zone' worden ze schoon.

ABJB 16-03-2018

Een geweldige stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68TX03N

Na 18 jaar een nieuwe vaatwasser. Je merkt de tijd staat niet stil. De besteklade is even wennen maar kan deze niet meer missen. Droogt plastic ook heel goed. De vaatwasser doet goed zijn werk en is heel stil. Tot nu geen negatieve dingen tegen gekomen. Een aanrader.

edward 25-08-2017

WYSIWYG

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMV68TX03N

Maakt een solide indruk en doet gewoon wat ie behoort te doen, m.a.w. gewoonweg goed. De bovenste besteklade kan gemakkelijk verwijderd worden, zodat ook grote wijn glazen goed passen.