Siemens SN636X01IN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X01IN op Kieskeurig.nl.

Boerp 19-10-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Geluid van de machine is gelukkig zacht, ofwel veel beter dan de vorige versie.
Het is even wennen met het inruimen, want de mand boven is voor hoge glazen en brede bekers erg onprackties. Heb wel het mandje van de grote messen ofwel grote lepels er uit gehaald. Was niet handig in gebruik.

Ikkedus 09-07-2018

Lekker ruim

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Ruime vaatwasser, jammer dat de bestekbak alleen achterin te plaatsen is. Resttijdindicatie is helaas niet te zien op de vloer. Erg jammer.

Agnes1964 03-01-2018

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Nu 2 weken in gebruik. Heerlijk stil. Alles past, borden tegen elkaar worden goed schoon. Messenbakje bovenin heb ik verwijderend. Vind ik niet handig. Gemakkelijk in te stellen.

Reza 26-06-2019

PERFECT SCHOON

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Het werkt zoals verwacht. Het werkt zo stil, maakt zo schoon en verbruikt weinieg energie en water. De prijs-kwaliteit is ook prima!

Hanneke63 24-06-2019

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Na een jaar zonder vaatwasser gezeten te hebben is het heerlijk om er weer één te hebben. Een prima machine die bovendien heel stil is en makkelijk te bedienen is.

Paulus01 15-06-2019

Fluisterstille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Veelzijdige vaatwasser met veel opberg mogelijkheden. Er schijnt een lampje op de vloer als de vaatwasser in gebruik is. Superstil.

Anoniem 25-05-2019

Prima vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Deze maand gekocht nadat onze oude vaatwasser het definitief had begeven.
Helemaal blij mee! Heerlijk Stil, genoeg programma's inclusief een korte. Heel fijn.

Jamomst 20-05-2019

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Deze vaatwasser gekocht omdat onze oude na 3 jaar kapot ging vanwege een val over de openstaande deur. Gekozen omdat dit de opvolger is. Bevalt vanwege de indeling en wasresultaat.

Ericson 14-05-2019

Vaatwasser met goede prestaties, en minimaal geluid.

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Siemens producten, al jaren in huis zonder enige klachten. Zeker aan te raden. Vaatwasser maak minimaal geluid tijdens gebruik. Vaat is altijd goed schoon. Zeer tevreden ermee.

Pluspunten

• resultaat van vaat na wassen

Minpunten

Hansilein 24-04-2019

Geweldig goede machine

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

We hebben deze machine nu 1 week in huis. Zeer degelijk en goed afgewerkt. Voor de prijs kwaliteit verhouding een machine met veel programma's. Wast en droogt heel goed en is heel stil.

René1957 09-03-2019

Stille, simpele en toch uitgebreide vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Vorige maand deze nieuwe vaatwasser aangeschaft als opvolger van de vorige Siemens die wij 21 jaar in onze keuken hebben gebruikt en nog steeds functioneerde. Ook over deze machine waren wij zeer tevreden.
Nn, na een maand in gebruik, zijn wij niet anders dan zeer tevreden.

Dunc 03-03-2019

Goede machine

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Wij hebben deze machine vorige week aangeschaft en gelijk geïnstalleerd. Is de beste keus van de consumentenbond en moet zeggen, de machine voldoet aan alle verwachtingen. Lekker schoon, veel programma keuzes, goed droog en bovenal heerlijk stil. Kortom zeer blij mee

Femm 11-02-2019

Mooi design en handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Het enige nadeel is dat ik geen vaatwasser met home connect heb gekozen, maar dat is mijn eigen fout. Superblij verder met deze vaatwasser. Hij is stil, heeft een fijn kort programma maar ook een eco programma. Ziet er vanbinnen mooi uit en is handig ingedeeld.

JDI1949 02-02-2019

Mooie stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Na de vorige vaatwasser is dit een aangename machine. Stil, schoon en werkt goed en maakt de vaat super schoon.

Dorus 30-12-2018

betrouwbaar en prima werking

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Vanwege verhuizingen is dit al onze derde Siemens Vaatwasser. Steeds weer perfect ingebouwd en een aanvulling op de keukens.

AnneMG 08-12-2018

Stil, goed wasresultaat

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Ik heb deze 2 weken geleden gekocht en ben er zeer tevreden mee. Praktisch geluidloos met een uitstekend was en droog resultaat .

EstherMirer 30-11-2018

Fijne vaatwasser!!

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Deze vaatwasser 3 weken in gebruik en ben er heel tevreden mee!
Makkelijk in te ruimen, stil en de vaat droogt goed!!
En ook heel handig het achterste verstel pootje simpel vanaf de voorkant te verstellen, daardoor inbouwen een fluitje van een cent!!
Ook de prijs/kwaliteit =prima, goede vaatwasser voor eerlijke prijs!!
Levensduur kan ik natuurlijk niets over zeggen, maar hoop dat hij heel wat jaren langer meegaat dan mijn vorige vaatwasser dat was 4 jaar maar dat was dan ook geen Siemens!!

Anne 24-10-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Zuinig en fijn in te delen vaatwasser. Doet zijn werk stil en goed! Alles komt er schoon en glanzend uit.

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig

Minpunten

• beetje krap

Berkelgerrit 23-10-2018

Geruisloos schoon

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Goed apparaat De afwas is schoon. De bediening is makkelijk en overzichtelijk. Grootste pluspunt is dat hij bijna geruisloos is. Een minnetje vinden wij het droogvermogen van het apparaat. Bij eco en normaal programma is de afwas niet geheel droog.

Peter208 05-10-2018

Goed produkt, eenvoudig te installeren

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Vaatwasser doet zijn werk bijna geruisloos. Vaatwerk komt er schoon en droog uit. Ook het blauwe lampje is handig. Tot opheden zeer tevreden.