Siemens SN636X01IN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X01IN op Kieskeurig.nl.

Boerp 19-10-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Geluid van de machine is gelukkig zacht, ofwel veel beter dan de vorige versie.
Het is even wennen met het inruimen, want de mand boven is voor hoge glazen en brede bekers erg onprackties. Heb wel het mandje van de grote messen ofwel grote lepels er uit gehaald. Was niet handig in gebruik.

EstherMirer 30-11-2018

Fijne vaatwasser!!

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Deze vaatwasser 3 weken in gebruik en ben er heel tevreden mee!
Makkelijk in te ruimen, stil en de vaat droogt goed!!
En ook heel handig het achterste verstel pootje simpel vanaf de voorkant te verstellen, daardoor inbouwen een fluitje van een cent!!
Ook de prijs/kwaliteit =prima, goede vaatwasser voor eerlijke prijs!!
Levensduur kan ik natuurlijk niets over zeggen, maar hoop dat hij heel wat jaren langer meegaat dan mijn vorige vaatwasser dat was 4 jaar maar dat was dan ook geen Siemens!!

Anne 24-10-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Zuinig en fijn in te delen vaatwasser. Doet zijn werk stil en goed! Alles komt er schoon en glanzend uit.

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig

Minpunten

• beetje krap

Berkelgerrit 23-10-2018

Geruisloos schoon

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Goed apparaat De afwas is schoon. De bediening is makkelijk en overzichtelijk. Grootste pluspunt is dat hij bijna geruisloos is. Een minnetje vinden wij het droogvermogen van het apparaat. Bij eco en normaal programma is de afwas niet geheel droog.

Peter208 05-10-2018

Goed produkt, eenvoudig te installeren

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Vaatwasser doet zijn werk bijna geruisloos. Vaatwerk komt er schoon en droog uit. Ook het blauwe lampje is handig. Tot opheden zeer tevreden.

RiniR 25-09-2018

Zelfs ECO stand wast schoon

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Veel programma's, maar ik heb tot nu toe alleen de ECO stand gebruikt en de vaat is schoon. Wel vind ik het jammer dat niet alle pinnen (voor de borden) neerklapbaar zijn.

Maaike1967 04-09-2018

Stil, schoon en praktisch!

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Praktische verschillende standen om de vaat te wassen. Vaatwasser is heel stil. Laat een bescheiden pieptoon horen waarna het apparaat vanzelf uit gaat.Fijn dat de bordenrekken in liggende stand kunnen. Het bestekbakje kan daarop en er kunnen dan meer borden in de vaatwasser. Ideaal apparaat. Was heel schoon en droogt uitstekend!

Afwasmarc 28-08-2018

Veel mogelijkheden en bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Pas een maand in bezit goede programma s mooie schone vaat zoek je een nieuwe vaatwasser neem dan dit type

Johan 24-08-2018

Stille machine, veel opties.

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

We vinden het een goed en degelijk product. Erg tevreden. Vooral vanwege de vele programma's die ingebouwd zijn. Ook is de vaatwasser stil als deze draait. De apparatuur in onze nieuwe keuken bestaat uit alleen maar Siemens producten.

Pluspunten

• Stil.
  • Veel programmes
  • Voldoende inhoud.

Minpunten

• Bestekrek in het midden.Onhandig.

Ikkedus 09-07-2018

Lekker ruim

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Ruime vaatwasser, jammer dat de bestekbak alleen achterin te plaatsen is. Resttijdindicatie is helaas niet te zien op de vloer. Erg jammer.

Martin olde Hanhof 25-04-2018

Het juiste apparaat voor de vaatwas in uw keuken

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Eenvoudig in te bouwen en aan te sluiten.
Apparaat was degelijk verpakt en afgeleverd
Nu deze al 2 weken in gebruik is zijn wij heel tevreden en
Nooit meer onduidelijkheden in de KEUZE van afwas programma´s.

Jumike 15-03-2018

Topper , zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Oude Siemens vaatwasser was er mee op gehouden na 15 jaar , dus keus was niet moeilijk , vaatwasser heeft weer wat extra snufjes en is zeer stil in gebruik , 2 weken in bezit en zeer tevreden.

ErikA72 13-03-2018

Stil, krachtig en veelzijdig!

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Heel degelijk model Siemens vaatwasser, ingebouwd heel erg stil en met gebruik van zout en glasmiddel spatzuiver wasresultaat met gebruik van welk programma ook (erg veel aanbod, kort, eco of zwaar).

redneck 26-02-2018

Vertrouwde kwaliteit

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Mijn vorige vaatwasser was ook een Siemens, die tot mijn tevredenheid prima functioneerde. Dus op mijn nieuwe adres wilde ik uiteraard weer een Siemens.

Petra62 25-02-2018

Een heerlijk schone vaat

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Begin februari 2018 gekocht. Had eerst voor 11 jaar een Neff. Deze Siemens is nagenoeg hetzelfde maar met wat meer programma's, waaronder ook een snelprogramma en een uur programma. Jammer dat niet alle rekken neer te leggen zijn. Ook de grote bestekbak is niet deelbaar. Bij de Neff had ik twee halve maar gebruikte er eigenlijk maar 1. Deze gelukkig wel bewaard en wordt nu dus ook weer zo gebruikt. Ik doe geen koekenpannen in de machine, waardoor ik voor twee personen de machine maar om de dag draai.

Agnes1964 03-01-2018

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Nu 2 weken in gebruik. Heerlijk stil. Alles past, borden tegen elkaar worden goed schoon. Messenbakje bovenin heb ik verwijderend. Vind ik niet handig. Gemakkelijk in te stellen.

sietse 26-12-2017

Practische machine

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Sinds 2 weken deze nieuwe vaatwasser en zeer tevreden. Is stil en heeft een compacte practische indeling.

Smitshoek54 20-12-2017

Mijn vaat lekker schoon

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Enige minpuntje: ik mis een lampje wanneer ik de deur open.
Ik heb de vaatwasser hoger laten plaatsen zodat ik er goed bij kan ( niet bukken).

natasja 15-12-2017

perfect schoon, grote laadcapaciteit

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

ik heb dit product gekocht omdat Siemend een goed merk is. Het apparaat heeft een goede indeling. Maakt bijna geen geluid en heeft voldoende menu's.

TenT 27-11-2017

Niets mis mee

Geschreven voor: Siemens SN636X01IN

Nog niet zo lang gebruik maar hij lijkt precies te doen wat hij moet doen: keurig afwassen en drogen. En dat doet hij ook nog eens erg stil. Niets te klagen dus.