Siemens iQ700 SN677X06TN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN677X06TN op Kieskeurig.nl.

kwestland231058 30-11-2018

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN677X06TN

Onze vorige vaatwasser was 8 jaar oud en begon langzaam de geest te geven. Daar wij zeer te vreden zijn met de Siemens apparatuur hebben we ook nu weer een vaatwasser van Siemens aangeschaft en meteen maar voor het luxere model gegaan. Voor het aanzetten van de vaatwasser via de Speciale app is zeer handig. Deze vaatwasser iss verleden met de vorige zeer stil, je hoort hem bijna niet, je haast gaan denken dat die het niet doet. Ook het display op de vloer is zeer handig, je weet precies wat de vaatwasser doet en hoefnagel deze nog bezig is. Wil je een nieuwe vaatwasser kopen koop dan een vaatwasser van Siemens.

Vera N 28-01-2018

Alles nog nat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN677X06TN

Ik heb deze vaatwasser sinds woensdag, nu 4 dagen in huis, en ik ben er absoluut niet tevreden over. In tegenstelling tot wat gezegd bij aankoop is alles behoorlijk nat, bestek, pannen, glaswerk. Bij mijn oude vaatwasser kwam alles er veel droger uit. Dat Zeolit doet het niet echt goed. Hebben julliem tips om het droogresultaat te verbeteren?

PRSOnline 10-11-2017

Tot nu toe niets dan goeds.

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN677X06TN

Mooie, stille vaatwasser met veel gebruiksgemak en fijne instellingen/programma's. Heel handig met interieurverlichting. De besteklade is handig en de rekken zijn naar eigen keus indeelbaar. De schoonmaakresultaten zijn prima.

Stefan 21-08-2017

Stille en energie zuinige vaatwasser met veel opties

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN677X06TN

Het is een vaatwasser die erg stil en energiezuing is. Erg handig vinden wij de App en de indicatie op de vloer hoe lang die nog bezig is met zijn programma. Er zitten veel mogelijkheden op de machine wat erg fijn is.

Pluspunten

• Energiezuing
  • Uitgebreide programma's
  • De app is zeer handig
  • Lades makkelijk in te delen

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Stefan Maat 02-08-2017

Super stille en fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN677X06TN

Wij hebben deze vaatwasser nu ca 2 weken in huis en wat een verademing met de oude van ons. Droogt erg goed en is erg stil. Ook de app is erg handig dit vraagt om meer van dit soort apparaten.

Bastiaan 14-07-2017

Fantastische machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN677X06TN

Sinds kort een nieuwe siemens afwasautomaat gekocht. Na de inferieure kwalitiet van de vorige (ander merk) een verademing. Veel progamma's aanwezig. Zeer weinig geluid en een fantastische mogelijkheden van bediening mn de app.Zeer tevreden