Siemens iQ700 SN677X06TN - Reviews

Geluidsniveau
42 dB

Vera N 28-01-2018

Alles nog nat

Ik heb deze vaatwasser sinds woensdag, nu 4 dagen in huis, en ik ben er absoluut niet tevreden over. In tegenstelling tot wat gezegd bij aankoop is alles behoorlijk nat, bestek, pannen, glaswerk. Bij mijn oude vaatwasser kwam alles er veel droger uit. Dat Zeolit doet het niet echt goed. Hebben julliem tips om het droogresultaat te verbeteren?

PRSOnline 10-11-2017

Tot nu toe niets dan goeds.

Mooie, stille vaatwasser met veel gebruiksgemak en fijne instellingen/programma's. Heel handig met interieurverlichting. De besteklade is handig en de rekken zijn naar eigen keus indeelbaar. De schoonmaakresultaten zijn prima.

Stefan 21-08-2017

Stille en energie zuinige vaatwasser met veel opties

Het is een vaatwasser die erg stil en energiezuing is. Erg handig vinden wij de App en de indicatie op de vloer hoe lang die nog bezig is met zijn programma. Er zitten veel mogelijkheden op de machine wat erg fijn is.

Pluspunten

• Energiezuing
  • Uitgebreide programma's
  • De app is zeer handig
  • Lades makkelijk in te delen

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Stefan Maat 02-08-2017

Super stille en fijne vaatwasser

Wij hebben deze vaatwasser nu ca 2 weken in huis en wat een verademing met de oude van ons. Droogt erg goed en is erg stil. Ook de app is erg handig dit vraagt om meer van dit soort apparaten.

Bastiaan 14-07-2017

Fantastische machine

Sinds kort een nieuwe siemens afwasautomaat gekocht. Na de inferieure kwalitiet van de vorige (ander merk) een verademing. Veel progamma's aanwezig. Zeer weinig geluid en een fantastische mogelijkheden van bediening mn de app.Zeer tevreden