Bosch SMA68IX02N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMA68IX02N op Kieskeurig.nl.

9,1

Martijn 31-12-2020

Super machine

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 3 rampmachines nu eindelijk een topapparaat !! Mooi, degelijk en doet zijn werk perfect.
Het droogsysteem was ik huiverig voor maar het zeoliet werkt echt geweldig goed.

Martijn T. 15-11-2020

Perfecte Vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben in onze keuken al diverse non-Bosch apparaten vervangen door Bosch. De combinatie van gebruiksgemak, kwaliteit en de uitstekende prijs-kwaliteit verhouding maakt dat Bosch de eerste keuze is.

Zo gaat de vaatwasser zuinig om met energie en er zijn veel programma's beschikbaar voor elk type vaat. Ook is de machine fluisterstil wat heel prettig is bij een open keuken. Door de toepassing van Zeolith (Perfect Dry) is de vaat merkbaar droger en kun je de vaatwasser uitruimen zonder theedoek.

De Timelight functie is bijzonder nuttig omdat de wasfunctie en de resterende tijd als "display" op de vloer geprojecteert wordt. De projectie is ook op een zwarte (tegel)vloer goed zichtbaar!

bosch 06-11-2020

perfekt echt bevalt goed

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] lekker stil we hebben en open keuken daarom ideaal

Hans 03-11-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

Dit apparaat doet heel veel goed, maar sommige producten moet je wel eerst even afspoelen, zoals messen met groenteresten. Dit blijft plakken en door de hoge droogtemperatuur is dat er slecht af te krijgen. Plastic ed. droogt prima

Jonathan 24-10-2020

Erg goede vaatwasser, maakt alles goed schoon/droo

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vaatwasser, plastic wordt meestal ook goed droog. Verlichting is wel echt een misser, hier heb je dus niks aan. Jez zou verwachten dat die aan gaat op hetoment dat je de deur opendoet. Hij gaat echter alleen aan als je de vaatwasser aanzet. Altijd de vaatwasser aanhouden werkt helaas niet omdat die naar een paar min in standby gaat

Ruud 13-10-2020

Stralend schone vaat

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een aantal keren gedraaid met deels ook vaat van een dag oud. Alles kwam er mooi schoon en stralend uit. Bijkomend voordeel is dat je het apparaat ook nauwelijks hoort als het programma draait.

Pieter 30-09-2020

super

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke bediening, gaaf klokje op de vloer en het belangrijkste is dat deze niet blijft Piepen aslhet programma klaar is

Mark 08-09-2020

Stil, maar de theedoek is nog nodig

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede vaatwasser, extra dry werkt niet bij alle items in de vaatwasser. Plastic moet nog altijd extra afgedroogd worden.

Jeroen 02-09-2020

Serie 6 vaatwasser, zuinig, stil, perfect

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals de titel al zegt, is de Serie 6 vaatwasser, stil, zuinig en voor ons perfect. En ook niet onbelangrijk, wast goed schoon en droog. De geprojecteerde timer is een mooie bonus.

Ronny 04-08-2020

Goed met kleine verbeteringen

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, stil, droogt beter dan onze normale Bosch vaatwasser die we voorheen hadden. Zeolith doet dus wel iets. Timelight is leuk maar ook functioneel. Jammer zijn de rekjes aan de bovenste korf. Ik heb de rekjes van mijn oude Bosch overgezet omdat deze veel steviger zitten dan degene die bijgeleverd zijn. Niet slim om dan met bewegende haakjes te werken. Daarnaast zijn ze ook kleiner. echt een punt van verbetering.

PHazelebach 09-07-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden met de vaatwasmachine. Hij is erg stil en doet gewoon precies wat hij moet doen!

BrigitteS 07-07-2020

Degelijk apparaat en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk te gebruiken. Is heerlijk stil voor een vaatwasser en maakt de vaat ook goed droog. Wel zelf regelmatig in de gaten houden hoe het met zout en spoelglans zit. Al met al een topproduct.

Ruune 03-07-2020

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet aan al onze verwachingen. Vooral omdat het plastic servies en broodtrommels er droog uit komen door de zeoliet optie.

R. van Delft 23-06-2020

Super stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi en vooral stille vaatwasser. Je kan bijna alle rekjes aanpassen zodat je je eigen indeling kan bepalen. Alles komt er goed droog uit. Enig kritiek puntje is dat de verlichting aan de binnenkant alleen aangaat als je de vaatwasser aanzet. Het zou mooi zijn als je tijdens het laden ook verlichting binnen zou hebben en niet alleen als je hem gaat gebruiken. Ondanks dat ontzettend blij mee.

Mooi 19-06-2020

Mooi

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime indeling, veel moge,ijkheden hiervoor

Wger 11-06-2020

Geluidloos en snel

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

Wat ons het eerste opvalt aan dit product is de bedieningsvriendelijkheid waardoor wij vrij snel, zonder handleiding, konden starten en bijna geruisloos. Je hoort hem nauwelijks, zelfs als je weet dat hij aan staat. Perfect toestel !!

Pluspunten

• bedieningsvriendelijk, geruisloos, snel en schoon!

Minpunten

• nog niet ontdekt

Lichtpuntje 21-05-2020

Goed maar met verbeterpuntje

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Verlichting. Gaat niet aan bij openen deur maar als programma gekozen is. En tis wel zo handig bij en/ uit laden

Hilde 29-04-2020

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was een vrijstaande vaatwasser gewend, de binnenruimte was ruimer. Dus even wennen aan anders inruimen. Doet het verder prima

SD57 04-01-2020

Heel fijne vaatwasser!!

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vaatwasser, geeft nu tenminste aan als ik er teveel in prop!!!!

Frank 23-12-2019

Goede vaatwasser, maar wast niet alles even schoon

Geschreven voor: Bosch SMA68IX02N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser nu hhalf jaar in gebruik. Doet 't prima, lekker stil. Hij wast echter minder schoon dan verwacht. Ook jammer dat 't lampje niet direct bij openen brandt, maar pas wanneer je 'm aanzet. Verder ruime keuze aan programma's.