Bosch Serie 8 SBV88PX16N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 SBV88PX16N op Kieskeurig.nl.

Fam H. 28-01-2019

Echt een aanrader voor iedereen.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SBV88PX16N

Mooie uitgebreide vaatwasser met vele functies. Fijn is ook de extra droog functie om de vaat extra droog te krijgen.

WDL 24-12-2018

Bosch vaatwasser SBV88PX16N

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SBV88PX16N

De Bosch vaastwasser is van goede kwaliteit met de juiste programmas prima toepasbaar in een meerpersoons huishouden.

Pluspunten

• Zeer stil
  • vaat wordt prima schoon en droog

Marijke 28-02-2018

Nieuwe vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SBV88PX16N

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van Bosch vaatwasser XL. Ik ben zeer content met deze nieuwe aankoop en wel om de volgende redenen:
De machine heeft veel mogelijkheden. De machine is echter zo gebruiksvriendelijk dat alles zeer eenvoudig te bedienen is. Ik vind de indeling praktisch, Je kunt er veel in kwijt. Bovendien is de indeling op verschillende manieren aan te passen. Het lichtje op de grond dat aangeeft hoelang de machine nog bezig is, is zeer handig en praktisch. Het lamp[je aan de binnenkant van de machine is niet noodzakelijk maar zorgt voor dat beetje luxe.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Veel mogelijkheden
  • indicatielichtje op de grond