Siemens iQ500 SN657X02IN - Reviews

Geluidsniveau
46 dB

Joyce 30-07-2017

Mooie, stille vaatwasser

Een ander model was voorlopig niet leverbaar en daarom kregen we deze aangeboden. Deze vaatwasser voldoet aan onze eisen: merk, 13 couverts, geluidsniveau, energielabel, bestekbak (geen lade), keuze programma's. In de praktijk voldoet deze vaatwasser ruim aan onze eisen. Het is een zeer stille vaatwasser; ik moet naar het lampje kijken om te zien of de vaatwasser klaar is. Het straalt kwaliteit uit; hetgeen ik gewend ben van Bosch/Siemens.

Pluspunten

• (Heel) Stil
  • Mooi uiterlijk (binnenkant)
  • Duidelijke en ruime keuze aan programma's
  • Bestekbak kan je verschuiven
  • Rek bovenzijde eenvoudig in hoogte te verstellen

Minpunten

• Kan minder vaat kwijt dan in vorige vaatwasser

Robert064 19-03-2018

Prima vaatwasser

Apparaat past netjes in bestaande keuken, werkt netjes en stil zijn programma af. De binnenruimte is voldoende en goed ingedeeld, de vaat komt er keurig schoon en droog uit. Voldoende programmas. Nu de levensduur ....hopelijk gaat de machine veel zorgeloze schone wasjes opleveren!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Harold54321 22-10-2017

Zeer goede vaatwaaser

Zeer goede vaatwasser,vorige model ook Siemens, deze heeft het na 15 jaar opgegeven. Dus nieuwegevonden en gekocht
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com