Bosch SMV25AX01N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV25AX01N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 07-04-2018

Mooie vaatwasser prima prijs!

Geschreven voor: Bosch SMV25AX01N

Onze oude Bosch was aan het einde van zijn levensduur. Zodoende een nieuwe gekozen. Deze viel direct op door 'beste keuze' benaming, goede consumenten review (8/10). Inbouwen ter vervanging van de oude was simpel, fijn is de LED indicatie op de vloer bij gebruik. Hij is iets eenvoudiger dan de vorige, maar prima!

Pluspunten

• Goede prijs / kwaliteit
  • LED indicatie op de vloer
  • Weinig geluid

Bert 28-06-2017

Prettige bediening

Geschreven voor: Bosch SMV25AX01N

De prijs/ kwaliteit verhouding vinden we prima. Een goed apparaat met een duidelijk en eenvoudig bedieningspaneel.

Jacorine Waijer 24-05-2017

Bosch vaatwasser SMV25AX01N

Geschreven voor: Bosch SMV25AX01N

Bosch vaatwasser die ik zeker aanraad. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Grote ruimte, makkelijk bedienbaar, voldoende programma's,. De service vanuit BCC was super, erg vriendelijke en goede monteurs die zorgen dat het mooi en goed wordt gemonteerd. Ik ben weer helemaal happy

Pluspunten

• Grote ruimte
  • Makkelijk bedienbaar

Jakob 05-04-2017

fijne en stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV25AX01N

Behalve dat ie makkelijk aan te sluiten was (zelf gedaan :)), werkt ie ook nog es prima. Inderdaad stil en de vaat is gewoon prima schoon. Verder geen uitgebreide poespas erop, wat dus ook niet stuk kan gaan..

Pluspunten

• stil

Minpunten

• geen uitgebreide programma's