Bosch Serie 4 SMV46IX07N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mari 23-09-2017

Praktisch en goede prestaties

Goede flexibele indeling daardoor zeer goed maximaal te vullen. Stil en goed schoon. Drogen valt tegen, niet beter dan vorige apparaat van Whirlpool. Glasspoelmiddel icm 3 in 1 wasmiddel geeft wel iets beter resultaat. Met name plastic bakjes zie ik geen verschil in droogprestaties.
Meer programmaopties dan wij gebruiken.

Rutten Jean 19-09-2017

Mooie Machine compact

Mooie Machine die een klein min puntje heeft nl onder de klepjes boven is het moeilijk grotere glazen te plaatsen. Mogelijk dat waar de messen boven zitten dat dit deel er niet op zit. Dit omdat men rechts beneden al een plek heeft voor de messen en lepels. Maar los van dit alles een geweldig mooi product

Wim D 24-08-2017

Prima machine

Onze vaatwasser was na 16 jaar kapot.Wij bestelden hetzelfde model anno nu.
Wat we niet wisten, dat het door de nieuwe constructie en het lage energiegebruik de afwas wel droog was, maar de machine van binnen niet. Na uitleg volledig begrepen.

H. Florie 06-08-2017

Duidelijke programma vordering op de vloer.

De vaatwasser bevalt heel goed omdat hij praktisch geruisloos werkt en omdat op de vloer wordt geprojecteerd hoe ver de machine in zijn programma is. Zo zie je ook dat je niet bent vergeten de startknop in te drukken. Dit werd bij de vorige vaatwasser nog wel eens vergeten. En je ziet ook dat de afwas af is, omdat de vloer weer leeg is.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Vloerprojectie

Minpunten

• Soms enkele druppels ook met knop "Extra Droog"

Renzo26 21-07-2017

intelegente machine

fijne machine past zich goed aan de vaat aan, erg vuil of minder vuil met de knop automaat gaat dat heel erg goed, minder vuil dan is de machine eerder klaar

Randa 20-07-2017

inbouw vaatwasser

Fantastisch dat er weer een apparaat is wat na 14 jaar precies op dezelfde plek kan staan zonder ingrepen. Mooi afgewerkt maar wel wat veel overbodige mogelijkheden. Wast goed schoon op 70 graden en weinig geluidsoverlast !

Pluspunten

• stil en schoon
  • handig in te ruimen

Minpunten

• veel toetsen die ik niet gebruik

Bart 12-05-2017

ruime vaatwasser, ideaal voor een groot gezin

We hebben voor deze vaatwasser gekozen omdat hij zuinig is in gebruik en er net een couvert extra in past.
Pluspunt is dat plastic bakjes/brooddozen of bekers droog uit het machine komen, dus niet meer afdrogen!

Pluspunten

• zuinig in water/stroomgebruik
  • div. programma's

Jos Meerkerk 29-04-2017

Fijn apparaat

Bijzonder fijne en stille vaatwasser. Het aansluiten is een fluitje van een cent met de duidelijke handleiding. De hoeveelheid programma's is meer dan voldoende en met de eco-stand kun je ook nog eens op een verantwoorde manier rekening houden met je portemonnee.

• Eenvoudig aan te sluiten
  • Uitgebreid programma