Bosch Serie 4 SMV46IX07N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMV46IX07N op Kieskeurig.nl.

H. Florie 24-11-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

De vaatwasser bevalt goed, zoals je van Bosch verwacht. Een zwak punt is dat er vaak droogvlekken achterblijven. Vooral op rvs pannen en bestek. Misschien dat het aan de Finish vaat tabletten licht daarom gaan we proberen of ander merk zeepblokjes verbetering geeft.
Met vriendelijke groet, H.

Pluspunten

• Duidelijk zichtbaar op de vloer dat hij aan staat

Minpunten

• Droogvlekken

Ruud van der Helm 01-07-2020

Afwasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

De afwasmachine werkt uitstekend, makkelijke bediening en goede gebruiksaanwijzing. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

De Kruijf-Bosch 25-06-2020

Alleen maar goed!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Deze vaatwasser wast echt schoon en droogt ook heel goed.
Ik gebruik altijd de Eco-toets, duurt wel iets langer, maar dat brengt alleen maar voordeel. En weinig water verbruik 9 ltr. Een topper! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janet 09-06-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Zeer uitgebreide afwas programma's. Weinig lawaai, snel klaar. Zeer tevreden!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

SiBn 05-05-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

De machine maakt de vaat goed schoon en droogt prima. Natuurlijk blijft er water staan in holle ruimtes maar dat is logisch. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 22-04-2020

Fantastische machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Een Bosch vaatwasmachine maakt het pas echt glanzend schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nicolette 06-04-2020

Indeling

Nicolette 06-04-2020

Indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Het bovenvak is niet erg ruim. Op rechts kunnen niet twee rijen met kopjes en glazen staan. Kon bij de oudere tyoes altijd. Heb op links het onhandige plateau voor spatels en grote messen weggehaald on wat meer ruimte te creëren. Ook sat deel is dus niet erg efficient. Kortom, qua indeling echt slecht in vergelijking met het oude apparaat. Verder ok. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

smv46ixo7n 16-03-2020

Vaatwasmachine prima

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Hij bevalt uitstekend. Mooie glanzende vaat. Fijn ecoprogramma. Wel heb ik het handvat van het mandje afgehaald. Dat zat in de weg. Ten tweede: Door de hoge greep van de onderste lade kan ik niet goed spullen wegzetten in de vaatwasmachine. Ik moet steeds de lade eruit trekken wat ik wat onderhandig vind. Maar verder bevalt die prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch vaatwasser serie 4 30-12-2019

prima werkend vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Vaatwasser maakt alles netjes schoon zoals het hoort. Geluidsstil [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thijs en MJ 12-12-2019

Prima afwasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Stil en grondig aan het werk. Handig dat we op de vloer kunnen lezen hoe lang het programma nog duurt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Andre 04-12-2019

Kan beter drogen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Prima vaatwasser. Als ik vergelijk met de vorige ATAG vaatwasser droogr deze slechter. Oorzaak kan zijn dat de kopjes te recht staan, zodat er water op de bodem blijft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam Ghafour 04-12-2019

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Een goed schoonmaakresultaat, zonder al te veel poespas.
Prima indeling voor de vuile vaat, en een gemak de bovenste lade omhoog te kunnen verschuiven.
Als de vaatwasser in werking is hoort men natuurlijk geluid, maar is een stuk stiller dan mijn vorige Bosch vaatwasser.
Het was een goede keuze, we zijn er blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

peter 10-07-2019

ruimer dan hij lijkt

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Aanvankelijk dacht ik dat de vaatwasser te klein was. Door enkele vernuftigheden kan de hele vaat er gemakkelijk in. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dianca 20-05-2019

Geweldig kenmerk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Het is heel fijn door het licht wat op de grond schijnt om te zien met welk programma de vaatwasser bezig is en de tijd. Daarnaast de verschillende prgramma’s en zelfreinigende functie. Ben super tevreden!

query 13-05-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Inbouw vaatwasser, voor een schone vaat, qua geluid best wil stil, genoeg programma's, makkelijk in gebruik qua bediening en genoeg ruimte om vaat efficiënt in te plaatsen. Aanrader.

Wim Keij 02-11-2018

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Heel tevreden over deze machine.
Voorzien van voldoende programma's. Handige display op de grond. Wel even moeten wennen aan de andere indeling.

Jennifer 26-05-2018

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Handige weergave van resterende tijd op de vloer onder de vaatwasser en mogelijkheid tot aanpassen van indelingsmogelijkheden.

zaadz50 30-03-2018

Stille vaatwasser met uitgebreide set programma's

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Deze no-nonsense vaatwasser doet zuinig de vaat en is voor een redelijke prijs te koop. Mijn vrouw is idolaat van de projectie van de resterende programmatijd op de vloer.

H. Florie 15-03-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Na proberen van andere zeepblokjes nog steeds droogvlekken. Vooral op rvs pannen en bestek.
Weer teruggegaan op Finish. Bestek en pannen moeten met water worden nabehandeld en gedroogd worden