Bosch Serie 4 SMV46IX07N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

H. Florie 24-11-2017

Vaatwasser

De vaatwasser bevalt goed, zoals je van Bosch verwacht. Een zwak punt is dat er vaak droogvlekken achterblijven. Vooral op rvs pannen en bestek. Misschien dat het aan de Finish vaat tabletten licht daarom gaan we proberen of ander merk zeepblokjes verbetering geeft.
Met vriendelijke groet, H.

Pluspunten

• Duidelijk zichtbaar op de vloer dat hij aan staat

Minpunten

• Droogvlekken

Rutten Jean 19-09-2017

Mooie Machine compact

Mooie Machine die een klein min puntje heeft nl onder de klepjes boven is het moeilijk grotere glazen te plaatsen. Mogelijk dat waar de messen boven zitten dat dit deel er niet op zit. Dit omdat men rechts beneden al een plek heeft voor de messen en lepels. Maar los van dit alles een geweldig mooi product

Jennifer 26-05-2018

Prima vaatwasser

Handige weergave van resterende tijd op de vloer onder de vaatwasser en mogelijkheid tot aanpassen van indelingsmogelijkheden.

zaadz50 30-03-2018

Stille vaatwasser met uitgebreide set programma's

Deze no-nonsense vaatwasser doet zuinig de vaat en is voor een redelijke prijs te koop. Mijn vrouw is idolaat van de projectie van de resterende programmatijd op de vloer.

H. Florie 15-03-2018

Vaatwasser

Na proberen van andere zeepblokjes nog steeds droogvlekken. Vooral op rvs pannen en bestek.
Weer teruggegaan op Finish. Bestek en pannen moeten met water worden nabehandeld en gedroogd worden

Willem 21-01-2018

Goed apparaat

Makkelijke bediening. Eerste week een penetrante chemische lucht, nu na drie week gebruik wel minder, maar nog steeds een onfrisse geur in de machine (vislucht!) Hebben al een ander merk blokjes geprobeerd, maar de geur blijft!
Luchtverdfrissertjes zijn voor ons geen optie. We spoelen altijd voor, dus daar kan het niet aan liggen, ook de afvoer is ok, dus het moet aan de machine liggen.

BenM 21-01-2018

Geweldige machine

Na onze Bosch vaatwasser, weer besloten om een nieuwe Bosch vaatwasser aan te schaffen.deze nieuwe Bosch vaatwasser. Is nog stiller.en ruimer door een aparte besteklade. Dus TOP

Tonnie 18-01-2018

Vaatwasser aangeschaft omdat hij van Bosch is

Eigenlijk was het niet de bedoeling een vaatwasser aan te schaffen. In mijn nieuwe woning zat echter een vaatwasser en die begaf het helaas, zodat ik genoodzaakt was een nieuwe te kopen. Aangezien de overige apparatuur van Bosch was heb ik deze Bosch vaatwasser aangeschaft en zonder enige spijt. Hij doet wat hij moet doen, zonder ingewikkelde gebruiksaanwijzingen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Acceptabel geluidsniveau
  • Eenvoudig programma met makkelijke timer

SanderP 14-01-2018

Een handige vaatwasser

Toch weer een Bosch vaatwasser gekocht nadat de voorgaande (vroegtijdig) was overleden. Het gebruik en de indeling van de vaatwasser is eenvoudig. Vind het alleen jammer dat het eco programma is voorgeprogrammeerd. Met het auto programma wordt het net wat beter schoon (en duur het korter) en daar is nu een extra handeling voor nodig om deze te selecteren. Wat super handig is (t.o.v. alleen een rood punt op de grond) is dat de resterende tijd van het wordt weergegeven.

Mari 23-09-2017

Praktisch en goede prestaties

Goede flexibele indeling daardoor zeer goed maximaal te vullen. Stil en goed schoon. Drogen valt tegen, niet beter dan vorige apparaat van Whirlpool. Glasspoelmiddel icm 3 in 1 wasmiddel geeft wel iets beter resultaat. Met name plastic bakjes zie ik geen verschil in droogprestaties.
Meer programmaopties dan wij gebruiken.

Wim D 24-08-2017

Prima machine

Onze vaatwasser was na 16 jaar kapot.Wij bestelden hetzelfde model anno nu.
Wat we niet wisten, dat het door de nieuwe constructie en het lage energiegebruik de afwas wel droog was, maar de machine van binnen niet. Na uitleg volledig begrepen.

Renzo26 21-07-2017

intelegente machine

fijne machine past zich goed aan de vaat aan, erg vuil of minder vuil met de knop automaat gaat dat heel erg goed, minder vuil dan is de machine eerder klaar

Randa 20-07-2017

inbouw vaatwasser

Fantastisch dat er weer een apparaat is wat na 14 jaar precies op dezelfde plek kan staan zonder ingrepen. Mooi afgewerkt maar wel wat veel overbodige mogelijkheden. Wast goed schoon op 70 graden en weinig geluidsoverlast !

Pluspunten

• stil en schoon
  • handig in te ruimen

Minpunten

• veel toetsen die ik niet gebruik

Bart 12-05-2017

ruime vaatwasser, ideaal voor een groot gezin

We hebben voor deze vaatwasser gekozen omdat hij zuinig is in gebruik en er net een couvert extra in past.
Pluspunt is dat plastic bakjes/brooddozen of bekers droog uit het machine komen, dus niet meer afdrogen!

Pluspunten

• zuinig in water/stroomgebruik
  • div. programma's

Jos Meerkerk 29-04-2017

Fijn apparaat

Bijzonder fijne en stille vaatwasser. Het aansluiten is een fluitje van een cent met de duidelijke handleiding. De hoeveelheid programma's is meer dan voldoende en met de eco-stand kun je ook nog eens op een verantwoorde manier rekening houden met je portemonnee.

• Eenvoudig aan te sluiten
  • Uitgebreid programma