Miele G 4262 SCVI ACTIVE - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 46 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Gabrie 05-12-2017

Goed apparaat

De vaatwassers van Miele ken ik al. Zelf één gehad, mijn moeder heeft er één al 15 jaar, mijn schoonouders hebben er één al 10 jaar en kennissen van ons hebben er ook al jaren plezier van. Vandaag een nieuwe gekocht en ben weer helemaal happy met ons nieuwe apparaat. Mooie binnenkant erg overzichtelijk ook de besteklade erg handig. De lades werken lekker soepel. De vaatwasser hoor je bijna niet lopen. Echt een zeer mooie en goede krachtige vaatwasser. Ik hoop hier weer erg veel jaren plezier van te hebben binnen ons gezin.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Handige besteklade
  • Bijna geruisloos

Leon 12-01-2018

perfecte machine zoals we gewend zijn van Miele

Na onze eerste vaatwasser (ook een Miele) hebben we zonder verder te kijken direct weer een Miele gekocht. Degelijke machine en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• kwaliteit
  • bestekla

Minpunten

• had iets groter mogen zijn

hans van uden 10-01-2018

Miele afwasautomaat G 4262 SCVI ACTIVE

prachtig uitgevoerd apparaat toch even steviger en meer snufjes dan de andere afwasmachines
als extra bij deze machine een bestek lade
en ingebouwd door de fa Hildam in Zaandam dat was voor mij een weelde ben rolstoeler hoef niks te doen monteur was zeer bekwaam en vooral netjes en een goede uitleg

Pluspunten

• mooi uitgevoerde machine
  • veel snufjes
  • ideaal besteklade dit is echt een weelde

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Highlander 08-01-2018

Stille vaatwasser die goed schoon spoelt en droogt

Prima vaatwasser die doet wat deze moet doen, stil, schoon en prijs/kwaliteit verhouding is prima,
verder een logische indeling met besteklade wat erg praktisch is, voorheen een vaatwasser met bestekmandje maar dit is toch prettiger ivm de ruimte, al met al zeer tevreden.

• reinheid

IvGD 04-01-2018

erg ruimtelijk, schone vaat

Prijs / kwaliteit verhouding is prima ! Het is een apparaat waarin je veel vuile vaat kwijt kunt, en welke grondig gereinigd wordt. Makkelijk te verstellen en optimaal door besteklade bovenin.

Pluspunten

• ruimtelijk
  • uitstekend wasresultaat

Minpunten

• programma duurt lang

Caroline 28-12-2017

Top vaatwasser!

Als eerst is de vaatwasser super makkelijk zelf te installeren. De programmakeuze is duidelijk, niet te veel en onnodige knopjes. En heerlijk die besteklade! Het wasresultaat is goed. Naast goede ervaringen met Miele wasmachine en droger nu ook Miele vaatwasser.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • wasresultaat
  • besteklade
  • geluid

Minpunten

• ik mis een vloerlampje

Walter 22-12-2017

Degelijk

De vaatwasser doet wat hij moet doen. Verder is hij praktisch, ruim, geruisloos en voelt alles zeer degelijk aan.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Degelijk
  • Praktisch

jos 20-12-2017

Miele vaatwasser G 4262 SC VI

Mooie machine makkelijk te installeren. stil en droogt goed nu 1 week in huis en zeer tevreden.
Het middelste rek is makkelijk in hoogte aan te passen
Het menu om zout en glans spoel middel aan te passen zijn ook zeer eenvoudig en goed beschreven in de handleiding

Pluspunten

• geluids arm
  • droogt goed

Hotel Gasterij In het Gouden Hoefijzer 16-12-2017

lange levensduur

In onze reeds meer dan 30 jaar bestaande overnachtingsaccommodatie werken we uitsluitend met Miele wasmachines en afwasmachines wegens de uitstekende betrouwbaarheid en lange levensduur wegens uiterst intensief gebruik (minstens 2x per dag).

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • levensduur

Perry 08-12-2017

Ruime stille vaatwasser. Geweldige hulp in huis!

Na een weekje ouderwets afwassen met de hand, kwam onze Miele vaatwasser in ons gezin. In een gezin van vier werd hij warm en met open armen ontvangen. We waren meteen aan hem gehecht en was al snel onmisbaar in ons leven. Een echte hulp in de huishouding. In ons drukke leventje zorgt hij altijd voor een opgeruimde aanrecht door zijn ruime inhoud, en s’ avonds na het eten tijdens de koffie werkt hij in alle stilte die grote afwas weg zodat even later alles weer stralend schoon en droog de kast in kan. Mede door zijn grote bestek lade blijft er geen bestek aan elkaar kleven door etensresten zoals je dat wel eens hebt met bestekmandjes. Kortom een echte aanwinst in de keuken. En dat alles ook nog voor een ongelofelijk lage prijs.... Miele, for me, there is only you....er is inderdaad geen betere!!

Pluspunten

• Ruim
  • Zuinig
  • Grote bestek lade
  • Goede prijs

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Wilma 04-12-2017

Ruime machine. Weinig lawaai

Ik heb de machine nu een week in gebruik. Bevalt goed. Ook de timer is handig. Veel programma's waar je uit kunt kiezen. Ik heb voor Miele gekozen aangezien ik ook een wasmachine en droger van Miele heb.

Pluspunten

• Ruim. Bestekla handig
  • Pannen makkelijk kwijt
  • Veel programma's
  • Energiezuinig
  • Alles is goed schoon

Minpunten

• Nog niet gemerkt

Albert en Bianca 26-11-2017

Verrassend ruim.

Opvallen veel ruimte in de vaatwasser. Het is even wennen, maar heel handig is het raster om bestek in te leggen. Vaatwasser is ook heel stil.

Pluspunten

• Ruimte
  • Bestekrek

Yvonne 26-11-2017

Inbouw afwasmachine Miele. Top aankoop!

Inbouw afwasmachine van Miele. Erg fijn is het bestekrek bovenin de vaatwasser. Zo is er onderin meer ruimte over voor pannen en borden. Goede indeling voor serviesgoed.
En hij wast de vaat super schoon. Ook prettige bijkomstigheid is de Eco-stand. Minder energieverbruik is altijd goed. En mocht er onverhoopt eens heel veel vaat zijn en het past er niet allemaal in dan zet je de turbo erbij aan. Een schone vaat in kortere tijd! Ik wil alleen nog maar Miele!

Pluspunten

• Apart bestekrek
  • Ecofunctie
  • Turbofunctie

A Jeucken 23-11-2017

Miele Vaatwasser

Na TWINTIG jaar begaf onze vaatwasser het! Nadat we ons georienteerd hadden viel onze keuze op deze Miele! We hebben een Miele wasmachine waar we zeer tevreden over zijn en daarom gingen we overstag om ook een vaatwasser van dit mooie merk aan te schaffen. We hebben de machine nu ruim een week en zijn er best tevreden over. Hij is (bijna) geluidloos en dat is erg prettig! Je kunt kiezen uit meerdere programma's en heeft een ruime praktische indeling, vooral de besteklade bovenin en de ruime lade onderin voor pannen en schalen bevalt ons heel goed.
En hij geeft een vrolijk toontje wanneer die klaar is! Bij het uitpakken valt op hoe schoon en helder de vaat is, Alles glimt weer en....wij dus ook!!

Pluspunten

• besteklade
  • ruime korf
  • geluidloos

adrienne 05-11-2017

handig in te delen rekken

betrouwbare kwaliteit. de rekken zijn veel steviger dan van andere merken zelfs zwaar beladen rijden ze vlot naar binnen/buiten. de indeling is variabel en zelfs scheef te hangen bovenrek waardoor er geen water op vaat blijft staan. ook grote vazen passen er in door het neer te klappen bordenrek. De hele machine is duurzamer, degelijker en energiezuiniger dan van andere merken. een jerrycan van 10 liter op het onderrek maakt geen verschil als je het rek als een lade wilt rijden terwijl dat bij het andere merk het rek deed wiebelen en hast niet meer vooruit te krijgen was.

Pluspunten

• stevig
  • zuinig
  • goed indeelbaar
  • goede programmakeuze

Minpunten

• kostbaar
  • geen miele 10 jaar garantie meer

Marga 29-10-2017

Uitmuntend afgewerkt

Na meer dan 15 jaar intensief gebruik de vorige Miele vaatwasser vervangen door een nieuwe. Op onderdelen weer verbeterd zoals nog makkelijker openen, praktischer indeling voor borden en pannen en superstil. Ook energiezuiniger. Inbouwmonteur was zeer kundig en servicegericht.

Pluspunten

• Deur openen en sluiten

Wesernie 28-10-2017

Miele inderdaad “IMMER BESSER”!!

In navolging van onze Miele wasmachine ook nu gekozen voor de Miele vaatwasser, dit vanwege de betrouwbaarheid van het product en de indeling ervan. De machine heeft diverse programma’s en doet zijn werk zoals je het mag verwachten van een Miele, prijs/kwaliteit is Miele waardig!!

Pluspunten

• Indeling is goed inclusief goede besteklade.

A. Miedema 26-10-2017

Stille kracht

Een perfecte machine die alles doet wat Miele belooft.
Duidelijke inbouwhandleiding in stripformaat.
Inderdaad “immer besser”

Pluspunten

• Prima indeling
  • Handige aparte besteklade
  • Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Erwin 12-10-2017

Perfecte vaatwasser

Na ruim dertien jaar trouwe dienst ging bij onze oude Miele Vaatwasser het "licht" uit!
Tja daar zit je dan. Alles met de hand wassen maar dat is geen leuk klusje. Dus snel oriënteren naar een nieuwe. We kwamen eigen al snel uit op weer een Miele, de besteklade vinden wij heel belangrijk. Maar we wilden ook geen concessies doen om duurzaamheid en kwaliteit.
Dus het werd de G4262 SC Vi. Deze snel telefonische besteld bij onze lokale leverancier.
Direct geleverd, ja ja dat kan ook nog.
Voordeel de niewe vaatwasser past perfect op de plaats van het oudere model. Front alles.

En het belangrijkste het wassen.
Perfect, lijkt beter dan de oude Miele. Drogen zelfs beter.
Met andere woorden we zijn zeer tevreden. Fijn weer een vaatwasser te hebben.

En nu blijkt er ook nog een Refund Aktie bij MIele te lopen en krijgen we € 150,- retour.

We zijn blij!!!!

Pluspunten

• lekker stil
  • wast heel goed
  • voldoende programma's
  • drogen zeer goed

Patrick 03-10-2017

Miele G4262 SC Vi Active vaatwasser

De Miele 4262 SC Vi Active heeft 3 lades waarin het servies kan worden gedaan. De onderste voor de borden en pannen, de middelste voor de glazen, kopjes etc. en de bovenste is een dunne lade waarin het bestek kan worden gelegd. Door deze 3e lade is er meer ruimte in de onderste lade omdat het "normale" bestekbakje is komen te vervallen. De 2e en de 3e lades zijn in hoogte verstelbaar wat handig is bij het afwassen van extra grote braadpannen oid. Ik vind de indeling van de lades nog niet echt bepaald praktisch. Misschien is het nog even wennen maar ik vond dit bij m'n vorige vaatwasser van Siemens praktischer ingericht en kon ik alle vaat eenvoudiger indelen.

het aan- en uitzetten + programma uitkiezen is dood eenvoudig. 2x op de knop drukken en starten maar. In het begin (eerste 2 minuten) komt er wat meer geluid van de vaatwasser af i.v.m. het afpompen van het water maar daarna wordt het geluid teruggebracht naar een normaal en acceptabel niveau.

De gehele vaatwasser is binnenin van RVS, hierdoor een lange levensduur.

Ik ben erg tevreden over de Miele G 4262 SC Vi Active en hoop net als onze Miele wasmachine er jaaaaaaaaaaaren (zoals we gewend zijn van Miele) mee door te kunnen.

Pluspunten

• Duurzaam (RVS)
  • Eenvoudige programmering/ bediening
  • Veel ruimte
  • Goede schoonmaak

Minpunten

• indeling