AEG FSS62800P - Reviews

13 couverts maximale belading
Type/soort
vaatwasser

Helmi 19-05-2018

Leuke technologieën, maar in de praktijk niet erg praktisch

De vaatwasser lijkt in eerste opzicht echt een aankoop. De lift is vernieuwend, de deur opent automatisch aan het einde van het droogproces, beschikt over een besteklade die uitneembaar is en geeft aan of de machine nog draait. In de praktijk is er door de armen van de lift erg weinig ruimte voor bijv een snijplank. De middelste lade kan maar in 2 standen waardoor dat het niet oplost. Tevens gaat de lift stroef (zeker niet zoals op het filmpje) en gaan ook de andere niet erg soepel open en dicht. Doordat er een functie inzit dat de deur automatisch opent kan deze na uitruimen nooit op een kier gezet worden. Dicht gaat het apparaat stinken en open staat hij zo’n 20 cm open. Het is een prima vaatwasser, vooral omdat ik een showroommodel kocht en korting kreeg, maar prijs-kwaliteit denk ik dat er betere vaatwassers zijn. Was en droogresultaat is goed.

Pluspunten

• Besteklade is handig en tevens uitneembaar
  • Door de lift hoef je niet meer te bukken
  • Deur opent automatisch tijdens droogproces
  • Stip op vloer geeft aan wanneer machine draait

Minpunten

• Deur kan niet op een kier na uitruimen.
  • Lift en overige lades gaat niet erg soepel
  • weinig ruimte qua hoogte voor snijplank of glazen
  • Middelste lade kan maar op 2 standen
  • Weinig programma’s en tijdsduur beperkt instelbaar
Geschreven voor: AEG FSS62800P