Siemens SX736X03ME - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

S. van Weelden 04-08-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne vaatwasser

Fijne vaatwasser in gebruik. Hij is eenvoudig in te stellen (bijvoorbeeld het volume van de pieptoon, hardheid van het water, hoeveelheid glasspoel etc.). Ook heeft hij voldoende verschillende programma's. Doordat hij een besteklade heeft kan er veel meer in dan bij onze vorige vaatwasser. De vaatwasser is opgenomen in een IKEA Metod keuken en dit was redelijk eenvoudig. De handleiding om de frontplaat op de juiste manier te bevestigen was niet heel duidelijk, maar als je een beetje logisch nadenkt en de plaatjes volgt dan kan je met de bijgeleverde mal op de juiste plaats de gaten boren. De frontplaat is ook erg eenvoudig af te stellen. Je hoeft geen extra bevestigingskit aan te schaffen bij IKEA.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Behoorlijk stil
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Plaatjes installatie handleiding kunnen beter

Filip 29-07-2017 Product paar dagen in bezit

Past perfect in een Ikea keuken

Goede prijs kwaliteit/verhouding. Past perfect in een Ikea keuken. Ruime keuze aan programma's. Korte programma geeft een goed wasresultaat. Zeer tevreden over deze vaatwasser.

Pluspunten

• past in Ikea keuken
  • uitstekend kort wasprogramma

Susan 23-08-2017 Product paar dagen in bezit

Prima wasresultaat, wel slecht deurbevestigingssysteem

Net als alle andere apparatuur in onze keuken, hebben we voor onze nieuwe vaatwasser ook voor Siemens gekozen. Over het algemeen goede kwaliteit en mooi design voor een redelijke prijs. Deze vaatwasser doet het prima. Wasresultaat is uitstekend. De drie verschillende korven schuiven goed in en uit en de indeling is praktisch. In de besteklade blijft het bestek ook netjes liggen (dat was bij een ander merk vaatwasser wat we voorheen hadden niet het geval). Wij vinden het fijn dat er een extra droogfunctie op zit. Kost iets meer energie, maar dan is de vaat tenminste ook goed droog, zelfs als je er plastic in hebt zitten. Enige minpunt vinden wij de manier waarop je je eigen keukendeurtje op de vaatwasser moet bevestigen. Dat is een systeem van plastic, wat niet erg degelijk is. Bij het monteren brak meteen een stukje plastic af. Daarna was Siemens niet bereid dat ene onderdeeltje op te sturen, maar moesten we tegen fikse betaling een complete nieuwe montageset kopen. Het was beter geweest als ze de montage met metalen onderdelen hadden gemaakt (zoals bij onze vorige vaatwasser wel het geval was). Ook het afstellen van het frontje is erg onhandig en omslachtig. Maar goed, als hij dan eenmaal is ingebouwd, doet hij het verder prima.

Pluspunten

• goed was resultaat
  • extra droogfunctie
  • praktische en degelijke korven

Minpunten

• montage van frontje op deur zeer lastig
  • montagemateriaal voor deur niet degelijk

Bobby1241 06-08-2017

Net nieuw, maar nu nu al fijn

Kortgeleden gekocht en zelf (met wat hulp) geïnstalleerd. Was even uitzoeken, totdat we goed in het zakje keken en de installatie-instructies daar aan troffen. Kunnen meer fabrikanten voorbeeld aan nemen. Nog maar een paar keer aan gehad, maar tot dusver geen problemen!

Voor ons ook het voordeel dat er een besteklade in zit, in plaats van een bak. Hier gaan we veel plezier aan beleven.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Karin R 02-08-2017 Product paar weken in bezit

Stil en perfect schoon

De vorige Siemens vaatwasser had het 17 jaar volgehouden. Ik wilde graag een zelfde soort vaatwasser, omdat deze goed is bevallen. Heb geselecteerd op decibels, inhoud, timer, verbruik en prijs/kwaliteit en kwam uit bij de SX736X03ME. Bevalt uitstekend, is erg stil, wast alles goed schoon en de inhoud is beduidend toegenomen vergeleken bij de oude. Ik was wel benieuwd hoe de schuiflade voor bestek zou bevallen (de vorige had een mandje), maar dit bevalt beter. Er is nu meer ruimte in de onderste lade en het bestek is schoner. Het apparaat geeft een lichtje op de vloer tijdens het gebruik. Leek me onzin, maar het apparaat is zo stil dat het handig is! Er zit ook een timer op (wij gebruiken nachtstroom).

Pluspunten

• stil
  • veel inhoud
  • timer voor nachtstroom
  • besteklade

Jjhhaa 01-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie stille vaatwasser

Mooie stille vaatwasser. Zuinig en maakt goed schoon. Bestek lade is erg handig. Droogt goed. Eenvoudige bediening.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Wast goed schoon
  • Droogt goed

Minpunten

• Montagehandleiding is niet altijd even duidelijk

Fijne siemens vaatwasser 20-07-2017

Makkelijk in te bouwen, fijn werkende vaatwasser

Ik heb dit product gekozen vanwege de prijs kwaliteit verhouding.
Het is een prettige vaatwasser, met alle mogelijkheden die nodig zijn.
Timer, niet al te veel geluid en makkelijk in te bouwen.

Pluspunten

• schone vaat :)
  • Makkelijk inbouwen
  • Goede instructie
  • Uitstellen wassen met timer is ideaal

Minpunten

• Niet zo stil als gedacht

Jason CH 19-07-2017 Product paar maanden in bezit

Grote inhoud / Super stil / Schoon

In mijn vorige woning al in bezit geweest van een Siemens vaatwasser en deze maxi vaatwasser genomen ivm nieuwe woning. De vaat is zoals we gewend zijn schoon en droog, maar wat een grote plus is dat in deze vaatwasser veel meer in kan. De bestekrek is ideaal waardoor er in de normale lades meer in kan. Verder is hij ook erg stil. In onze keuken merk je eigenlijk niet dat hij aanstaat.

Pluspunten

• Maxi Model
  • Speciaal voor "ikea" grote panelen
  • Variolade met een aparte besteklade

Minpunten

• nog geen

Jos Putman 18-07-2017 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser SX736XO3ME

Sinds enkele dagen gebruik ik de Siemens SX736XO3ME.
Vaatwasser is stil veel ruimte door besteklade en ziet er ook nog eens geweldig uit.
Simpele bediening !
Een echte aanrader ......

• Simple bediening
  • Veel extra ruimte door besteklade

snakkers 13-07-2017 Product paar weken in bezit

Uiterst stille machine

voor deze prijs kwaliteit een prima vaatwasser. Ruim, overzichtelijk, schone vaat en bovendien fluisterstil.

Pluspunten

• stil
  • groot en gemakkelijk
  • vriendelijke prijs

Minpunten

• besteklade rolt moeilijk

Astrid Enschede 05-07-2017 Product paar dagen in bezit

Efficiënte meedenker

Inmiddels al wat vaaswassers versleten, maar kom toch terug op mijn goede ervaring met Siemens.
Er wordt niet alleen gekeken van het gebruik en efficiëntie van het apparaat en alles wat daar steeds beter aan kan, maar ook innovatie en milieu bewuste aspecten vind ik terug.
Deze grondigheid levert kwaliteit en dat zie je terug als klant en heb je langer plezier van.

Pluspunten

• makkelijk en overzichtelijk
  • doet wat het beloofd en houdt het simpel

Minpunten

• wellicht de soberheid (inbouw minder belang).

van Broekhuizen 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer goed droogresultaat

Op aanraden van een collega gekozen voor de Siemens vaatwasser. Wij zijn zeer tevreden over de droogresultaten.

Pluspunten

• Droogresultaat
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Geen idee nog

Gradus56 17-06-2017

Rendabele investering

In onze nieuwe keuken hebben we een Siemens vaatwasser met bestek lade.
Het is onvoorstelbaar wat er in kan, de binnenruimte is bijzonder effectief en door de verschillende instelmogelijkheden kunnen we veel kwijt in de vaatwasser. Hij is erg stil en wast uitstekend schoon en droog.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Margo 25-05-2017 Product paar dagen in bezit

Ruim en stil

Omdat we rekening moesten houden met bepaalde afmetingen was de keus qua producten beperkt. Maar dit was een Siemens die ruim, stil en zuinig moet zijn.

• Zeer droog schoon resultaat
  • Ruim
  • Besteklade is even wennen, maar wel fjin